Eric van Hoof Hoofdbedrijfsbureau Van Wijnen

Training heeft mij veel inzicht gegeven. Inzichten waarmee ik kan groeien niet alleen als leider maar ook als mens.
Je leert veel over jezelf maar ook van de groep en je kunt ook jouw...
Je leert veel over jezelf maar ook van de groep en je kunt ook jouw inbrengen geven richting andere deelnemers.
Een training die je niet alleen doet maar met je groep!

Kim

Betekenisvol zowel zakelijk als privé. Ik heb mijn leerdoelen echt aangekeken en omarmd. Daarbij is het leren vertragen de rode draad voor mij geweest.

Arie Breedijk

Met de KIM cursus leer je dat je dicht bij jezelf moet blijven en krijg je op een gestructureerde manier de kans om aan jezelf te werken. In mijn groep is ieder lid sterker, beter en met meer... Met de KIM cursus leer je dat je dicht bij jezelf moet blijven en krijg je op een gestructureerde manier de kans om aan jezelf te werken. In mijn groep is ieder lid sterker, beter en met meer zelfvertrouwen uit de cursus gekomen

Daphne Kroon

Ik heb de training ervaren als heel leerzaam. Superprettig om met een vaste groep deelnemers de training te doorlopen en zo een band op te bouwen. Zo krijg je goede feedback op je eigen leerdoelen.... Ik heb de training ervaren als heel leerzaam. Superprettig om met een vaste groep deelnemers de training te doorlopen en zo een band op te bouwen. Zo krijg je goede feedback op je eigen leerdoelen. Verbazend hoe snel leerdoelen door de oefeningen ook zichtbaar worden. Goede afwisseling tussen theorie en praktijk. Dit is niet zomaar een training. Een training met echt een psychologisch tintje waarin je wordt gedwongen om echt naar jezelf te kijken en waar gedrag vandaan komt.

Een stap in de juiste richting op het gebied van leiderschap.

Je gaat in deze cursus echt actief aan de slag met je eigen leerdoelen en je ontvangt veel tijd en ruimte om hiermee te experimenteren. Ik heb mijzelf echt beter leren kennen en gun anderen ook deze... Je gaat in deze cursus echt actief aan de slag met je eigen leerdoelen en je ontvangt veel tijd en ruimte om hiermee te experimenteren. Ik heb mijzelf echt beter leren kennen en gun anderen ook deze kans.

Anouk Hulshof, teammanager operationeel toezicht DCMR

De Spiegel is een fijne training om inzicht te krijgen in jouw patronen en gewoontes. In een veilige omgeving leer je van jezelf. Je kunt door de ogen van de andere deelnemers en trainer naar jezelf... De Spiegel is een fijne training om inzicht te krijgen in jouw patronen en gewoontes. In een veilige omgeving leer je van jezelf. Je kunt door de ogen van de andere deelnemers en trainer naar jezelf te kijken. Hoe kom ik over? Klopt het met het beeld dat ik van mezelf heb? Heel waardevol.

Joost Smit, Senior Applicatiebeheerder

Ik ben als mens en als werknemer een stuk rijker uit de KIM gekomen. Ik heb inzicht gekregen in mijn kwaliteiten en valkuilen en heb ik zicht gekregen op of ik een potentiële leidinggevende in... Ik ben als mens en als werknemer een stuk rijker uit de KIM gekomen. Ik heb inzicht gekregen in mijn kwaliteiten en valkuilen en heb ik zicht gekregen op of ik een potentiële leidinggevende in mij heb zitten. Tijdens de training ben ik veelvuldig uit mijn comfort zone gestapt wat alleen mogelijk was door het feit dat er een veilige omgeving werd gecreeerd door de trainer. Hierdoor heb ik kunnen oefenen met ander gedrag en heb ik met een beter gevulde "gereedschapskist" de training afgesloten waardoor ik effectiever en zelfverzekerder ben in mijn werk. Al met al een intensieve, maar zeer waardevolle toevoeging aan mijn (werkend) leven!

Axel Overmeen

De opleiding zorgt op een prettige manier voor persoonlijke groei. Er is echt aandacht voor je eigen leerdoelen. Door actief te gaan oefenen, bereik je snel je gewenste ontwikkeling.

Een fijne training die me veel heeft gebracht wat betreft mijn persoonlijke uitdagingen en wie ik wil zijn in privé situaties en in mijn werk. Je krijgt inzicht in wie jij bent als persoon,... Een fijne training die me veel heeft gebracht wat betreft mijn persoonlijke uitdagingen en wie ik wil zijn in privé situaties en in mijn werk. Je krijgt inzicht in wie jij bent als persoon, wie jij bent in verhouding tot een groep en hoe je dit kunt gebruiken om te bereiken wat je wilt.