Hans Geerts

Ik ben verrast door het programma, de begeleiding ervan, en daarnaast ook zeker door de deelnemers in de groep. Het ben geraakt door deze ervaring, vind het indrukwekkend hoe intens je met elkaar... Ik ben verrast door het programma, de begeleiding ervan, en daarnaast ook zeker door de deelnemers in de groep. Het ben geraakt door deze ervaring, vind het indrukwekkend hoe intens je met elkaar door emoties kunt reizen en ben verrast door wat ik mee naar huis heb genomen. Vivianne, Danny en de groep: Hartstikke bedankt!

Lisa Kuijpers, teamleider strategie

Ik heb ontzettend veel geleerd, wat ik ook meteen kon toepassen in mijn dagelijks werk. De verhouding theorie/luisteren en oefenen/actief zijn was erg fijn. Ook was de benodigde vertrouwdheid en... Ik heb ontzettend veel geleerd, wat ik ook meteen kon toepassen in mijn dagelijks werk. De verhouding theorie/luisteren en oefenen/actief zijn was erg fijn. Ook was de benodigde vertrouwdheid en openheid in de groep aanwezig en zaten de opbouw en afbouw van de training en de huiswerkopdrachten goed in elkaar.

Miep Alsemgeest - Coördinator

Ik gun iedereen deze training. Je leert veel over jezelf kennen, in een hele veilige omgeving. Het heeft me sterker gemaakt, zowel privé als in werksituatie. En ik weet veel beter wat ik wil... Ik gun iedereen deze training. Je leert veel over jezelf kennen, in een hele veilige omgeving. Het heeft me sterker gemaakt, zowel privé als in werksituatie. En ik weet veel beter wat ik wil en -minstens zo belangrijk- wat ik niet wil. Ik zeg DOEN!

Ruben van Duijn

De KIM traning heeft mij erg geholpen om meer innerlijke rust te krijgen. De handvatten die ons gegeven zijn, geeft mij het gevoel dat ik er na de training mee verder kan. Een unieke ervaring!

De impact van de training op persoonlijk en werkvlak is dat ik patronen heb doorbroken die mij niet meer dienen. De trainster heeft veel energie om de groep te kunnen dragen. Ze bewaart het... De impact van de training op persoonlijk en werkvlak is dat ik patronen heb doorbroken die mij niet meer dienen. De trainster heeft veel energie om de groep te kunnen dragen. Ze bewaart het groepsgevoel op prettige wijze. Ze heeft een talent om to the point te komen. Verfrissend.

Hendrik Wisse Kinderman, SCADA Project Manager

Tijdens deze training leer je je zelf goed kennen. Je eigen valkuilen, je sterke punten en vooral je gedrag in bepaalde situaties. Je wordt uitgedaagd om hiermee aan de slag te gaan zodat je dit... Tijdens deze training leer je je zelf goed kennen. Je eigen valkuilen, je sterke punten en vooral je gedrag in bepaalde situaties. Je wordt uitgedaagd om hiermee aan de slag te gaan zodat je dit soort situaties zelf meer kunt leiden in plaats van geleid te worden. Heel nuttig en een aanrader voor iedere projectleider.

Marie-Christianne Frans, Opleidingsadviseur

De training de Kern heeft blijvend indruk gemaakt op mij, kan ik met zekerheid zeggen. Het was bijzonder prettig, intiem en leuk met een kleine, fijne groep én 2 fantastische trainers te... De training de Kern heeft blijvend indruk gemaakt op mij, kan ik met zekerheid zeggen. Het was bijzonder prettig, intiem en leuk met een kleine, fijne groep én 2 fantastische trainers te mogen werken aan mijn 'inner soul' om mijn persoonlijke leervragen, uitdagingen, waarden en principes tegen het licht te kunnen houden. Wat een voorrecht.

Femke van der Wal, Marketeer

De training Adviseren met Impact zorgt voor inzichten in je eigen gedrag. Je word je bewust van patronen en hoe je hier mee om wilt gaan. Naast de theorie heb ik veel praktijkervaring op gedaan. Het... De training Adviseren met Impact zorgt voor inzichten in je eigen gedrag. Je word je bewust van patronen en hoe je hier mee om wilt gaan. Naast de theorie heb ik veel praktijkervaring op gedaan. Het oefenen met acteurs en kijken naar anderen in oefeningen hebben mij veel geleerd. Voor mijn gevoel is deze training net even iets meer out of the box door o.a. een boks workshop waar je veel paralellen kan trekken met jouw eigen manier van communiceren.

Deze training heeft hele concrete handvatten gegeven waarmee ik aan de slag kan in de praktijk, daarnaast heeft deze training mij veel inzicht gegeven in mijzelf.

Anne Bonsen - Facility Manager Corporate Wear KLM

Heel professioneel en inhoudelijk sterk trainingsbureau met een breed aanbod waarbij je eigen persoonlijkheid en hoe jij je beweegt binnen zakelijke relaties / organisaties een centrale plek... Heel professioneel en inhoudelijk sterk trainingsbureau met een breed aanbod waarbij je eigen persoonlijkheid en hoe jij je beweegt binnen zakelijke relaties / organisaties een centrale plek inneemt. Dat moet bij je passen maar ik vond dit enorm waardevol.