De training heeft mij de ruimte geboden om aan mezelf te werken. Hoewel ik ook veel vaardigheden heb geleerd, heeft het inzicht in mijn eigen belemmerende overtuigingen me het meeste gebracht. Dit... De training heeft mij de ruimte geboden om aan mezelf te werken. Hoewel ik ook veel vaardigheden heb geleerd, heeft het inzicht in mijn eigen belemmerende overtuigingen me het meeste gebracht. Dit biedt handvatten om actief mee verder te gaan. Ik zie de KIM-nl echt als een verrijking van mijn leven.

De trainers bij Meesterschap in Leiderschap zou ik willen omschrijven als excellent. Door hun vakmanschap, betrokkenheid en creatieve en flexibele invulling. Door meer te leren en ontdekken over... De trainers bij Meesterschap in Leiderschap zou ik willen omschrijven als excellent. Door hun vakmanschap, betrokkenheid en creatieve en flexibele invulling. Door meer te leren en ontdekken over mijzelf ben ik in staat op mijn werk beter en gezonder te functioneren. De training was intens en tegelijk heel leuk om te volgen!

Lotte Bakker, Communicatieadviseur

Tijdens de training wordt uitgebreid stilgestaan bij je persoonlijke leerdoelen en wordt ook gekeken hoe deze leerdoelen raken aan wie jij bent als persoon. Het heeft mij ontzettend geholpen me... Tijdens de training wordt uitgebreid stilgestaan bij je persoonlijke leerdoelen en wordt ook gekeken hoe deze leerdoelen raken aan wie jij bent als persoon. Het heeft mij ontzettend geholpen me bewust te worden van mijn waarden en gedrag en hoe deze mij helpen maar soms ook in de weg zitten. Ik heb handvatten gekregen hoe ik effectief gesprekken aan kan gaan om anderen verder te helpen/te coachen.

Reno Last, Regiomanager

Voor elk personeelslid waar je de toekomst mee in wilt zou ik deze training aanraden. Van starter tot directeur.

Mirjam Tijsen - directieassistente

De training heeft mij enorm veel inzichten verschaft in zowel (het hoe en waarom van) mijn eigen handelen als hoe dit - waar nodig/wenselijk - te veranderen c.q. constructief in te zetten. Begrijpen... De training heeft mij enorm veel inzichten verschaft in zowel (het hoe en waarom van) mijn eigen handelen als hoe dit - waar nodig/wenselijk - te veranderen c.q. constructief in te zetten. Begrijpen waar bepaalde acties/overtuigingen vandaan komen en het geleerde direct in de praktijk toe te kunnen passen, heeft mij direct en op ieder vlak veel goeds gebracht. Instant resultaat! Ik sta nu dan ook daadwerkelijk meer (zelfverzekerd) in mijn kracht; dat gevoel gun ik iedereen. Een persoonlijke APK; geen verplichte keuring, maar een verstandige keuze!

Rob Bruijnzeels, programma manager

Goed programma met voldoende ruimte voor reflectie. Zowel individueel als in teams werk je aan je persoonlijke effectiviteit.

Hilde Docter

Top training. Veel geleerd over eigen communicatie. Heel leerzaam het deel mbt feedback geven en krijgen.

Sten van den Boomen

Ik zou de training van vanHarte&Lingsma aanbevelen aan iedereen die wil groeien in zijn/haar (persoonlijke) leiderschap.
De begeleiders zijn zeer deskundig naar mij/ons geweest.
Ook...
De begeleiders zijn zeer deskundig naar mij/ons geweest.
Ook was de samenstelling van de groep heel leuk.

Ofra Simon

Een goede training om te groeien als persoonlijk leider met de focus op veranderingen.

Anne Eckmann

De KIM training is intensief en houdt je echt een spiegel voor. Je kan heel concreet met je leerdoelen aan de slag, maar je doet het niet alleen. Je bouwt echt een team op en ondersteunt en helpt... De KIM training is intensief en houdt je echt een spiegel voor. Je kan heel concreet met je leerdoelen aan de slag, maar je doet het niet alleen. Je bouwt echt een team op en ondersteunt en helpt elkaar waar je kan. Ik vond de training niet alleen op professioneel, maar ook zeker op persoonlijk vlak enorm waardevol.