Els Flipse, kwaliteitsmedewerker gemeente Rotterdam

Wat een cadeau voor jezelf is deze training! Een perfecte mix tussen theorie en praktijk, gericht op je eigen leiderschapsstijl, communiceren en samenwerken. Het geeft je inzicht in jezelf, maakt je... Wat een cadeau voor jezelf is deze training! Een perfecte mix tussen theorie en praktijk, gericht op je eigen leiderschapsstijl, communiceren en samenwerken. Het geeft je inzicht in jezelf, maakt je bewust van patronen en helpt je invloed te krijgen op je handelen, zodat je nog beter gaat functioneren, zowel thuis als op het werk. Al na het eerste blok merkte ik het effect van de training. En na ieder blok groeide ik weer. Je wordt steeds weer uitgedaagd om dat ene stapje extra te zetten. Door de fijne locatie en de samenstelling van de opdrachten voelt de groep al snel heel fijn en veilig, waardoor je onbezorgd kunt oefenen met nieuw gedrag. Dit alles compleet verzorgd en op prachtige locaties. Kortom, ik gun dit iedereen!

Zeer goed , zowel de kern als de spiegel bij van harte lingsma gevolgd. Ik zou hem zeker aanraden

Leerzame ervaring, de rollenspellen zijn zeer waardevol

Ik heb mooie inzichten op gedaan over mezelf. Ik ken mijn sterke punten en valkuilen nu beter en weet goed hoe ik hiermee moet omgaan. De training is erg professioneel opgezet en het voelde alsof er... Ik heb mooie inzichten op gedaan over mezelf. Ik ken mijn sterke punten en valkuilen nu beter en weet goed hoe ik hiermee moet omgaan. De training is erg professioneel opgezet en het voelde alsof er goed is nagedacht over alle elementen.

Diepgaande zoektocht naar leiderschap en hoe dat het best bij jou past

Rob Nellestijn, Commercieel manager

Zeer goede ervaring, de training heeft mij veel gebracht op persoonlijk en sociaal vlak.

Dit was mijn eerste ervaring en ik ben erg tevreden!

Lisa Malipaard, Manager Purchase & Supply

Doordat je op een positieve manier wordt geconfronteerd met jezelf en je patronen groei je als mens. Doordat de trainer, Koen Mertens, vertelde over zijn eigen persoonlijke ontwikkeling, lukte het... Doordat je op een positieve manier wordt geconfronteerd met jezelf en je patronen groei je als mens. Doordat de trainer, Koen Mertens, vertelde over zijn eigen persoonlijke ontwikkeling, lukte het mij ook om mijzelf open te stellen. Elk blok word je op een andere manier uitgedaagd waardoor je tijdens de KIM een persoonlijke groei doormaakt.