Emar Gemmeke - Afdelingsmanager RVO Internationaal Ondernemen

Werken met verschillende modellen was voor mij een eye opener. Ik vertrouwde al goed op mijn gevoel, maar met een geest die alle kanten uit schiet kon ik niet altijd overbrengen wat ik wilde.... Werken met verschillende modellen was voor mij een eye opener. Ik vertrouwde al goed op mijn gevoel, maar met een geest die alle kanten uit schiet kon ik niet altijd overbrengen wat ik wilde. Interactie in de groep maakte me bewust van hoe ik overkom en hielp me met meer balans te vinden tussen inhoudelijk praten waarbij ik veel over mijn eigen ervaring vertelde, en persoonlijke zaken delen. De training heeft me geholpen met kort en bondig te formuleren waardoor ik effectiever leiding geef.

Linda Mars, manager verzekeren

Goede trainer, ervaren, enthousiast, prettig om naar te luisteren.

Intensief, prikkelend, leerzaam, nieuwsgierig makend, ruimte voor individuen, confronterend en hartverwarmend.

Intensieve training die je verder helpt bij het bereiken van de (persoonlijke) doelen

Prima training die aansluit bij de praktijk in kleine groepen.

Annette Stiller, Hoofd Kap en Grime- afdeling, Nationale Opera en Ballet

De training was heel toegankelijk en makkelijk in de praktijk om te zetten.
Dit t behulp van de aangeboden theorie en de persoonlijke casus behandeling.
De setting en de samenstelling en...
De training was heel toegankelijk en makkelijk in de praktijk om te zetten.
Dit t behulp van de aangeboden theorie en de persoonlijke casus behandeling.
De setting en de samenstelling en grote van de groep voelde veilig en fijn .

Piet Toepoel Projectmanager / Consultant

Eerste training bij jullie, en die beviel heel goed. Dat er geen vervolg komt ligt niet aan vanHarte&Lingsma, mijn leeftijd gooit roet in het eten, ik moet met pensioen.

Laura Koopmen, senior adviseur zorg

Hele fijne training die je echt meer zelfinzicht geeft, zowel in de privé-situatie als voor je werk. Het geeft je allerlei handvatten om in de praktijk te brengen. Er is een fijne afwisseling... Hele fijne training die je echt meer zelfinzicht geeft, zowel in de privé-situatie als voor je werk. Het geeft je allerlei handvatten om in de praktijk te brengen. Er is een fijne afwisseling tussen theorie en praktijk verdeeld over vier blokken. Je brengt het geleerde en je inzichten gelijk in praktijk in de praktische oefeningen en tussen de blokken door. Ook mooi hoe je je leerdoelen elk blok weer aan kunt scherpen op basis van je inzichten en je ervaringen om zo het optimale uit de training te halen.