M.Sneller

De heer Peters was zeer vriendelijk en behulpzaam. Maar ik begrijp iets niet. De verleende hulp was beide keren binnen een half uur klaar, maar ik moest betalen 2 keer € 23= € 46. Moet ik voor een half uur het volle uur bedrag betalen? Bovendien heeft de heer Peters een bestrijdingsvloeistof meegebracht waarvoor ik €52 contant moest betalen.
Verder kreeg ik een eerste herinnering om uw nota te betalen, terwijl ik niet eerder een nota heb ontvangen. Ik was onterecht dus een wan wanbetaler geworden. Inmiddels is de nota betaald.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat u niet geheel tevreden bent naar aanleiding van de geleverde dienstverlening.
Bij UWassistent geldt er een minimale afname van 2 uur per keer. Reden daarvoor is dat het ons anders niet lukt om dienstverleners voor de betreffende werkzaamheden voor te stellen. Aanvullende kosten (zoals bijv. bestrijdingsvloeistof) kunnen ook eenvoudig via de factuur betaald worden. Het is niet geheel duidelijk waarom uw dienstverlener ervoor heeft gekozen om dit contant af te rekenen. UWassistent probeert juist ver weg te blijven van contante betalingen. Betalingen horen via een overzichtelijke factuur te verlopen.
Wat betreft de herinnering; vervelend om te lezen dat u de originele factuur niet heeft ontvangen. We zien dat deze factuur, net als de herinnering, per mail naar u is verzonden. Beide berichten zijn naar hetzelfde e-mailadres gestuurd. Het is dan ook onduidelijk waarom u de originele factuur niet heeft gekregen. Onze excuses als u hierdoor het idee kreeg als 'wanbetaler' gezien te worden. Dat is vanzelfsprekend nooit de bedoeling van het sturen van een eerste herinnering.
Mocht u in de toekomst toch nog een keer gebruik willen maken van onze dienstverlening, zullen wij ons uiterste best doen om uw vertrouwen in ons te herstellen!

Score voor UWassistent: 2.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: