Ineke Taatgen-Botman

Prima bedrijf

Roelofs

Er is duidelijke communicatie, telefoon en email. Vriendelijk en meelevend. Ben tevreden met degene die ze voor mijn behoeftes hebben gekozen.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw positieve review!

C.S.P. Grinn

Snel met reactie

T.K. van de Walle-Olthuis

Na de aanvraag bij Careyn om huishoudelijke hulp, is nog dezelfde dag door UWassistent, contact met mij opgenomen om deze hulp aan mij te verlenen (met afspraak en hulpverleenster en al). Dit tot... Na de aanvraag bij Careyn om huishoudelijke hulp, is nog dezelfde dag door UWassistent, contact met mij opgenomen om deze hulp aan mij te verlenen (met afspraak en hulpverleenster en al). Dit tot tevredenheid mijnerzijds.

Meijs

Niet veel contact mee gehad. Ik werd snel doorverwezen naar een dienstverlener in de buurt.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw feedback!

Mevr.A de Vries

Het is een geruststellende gedachte dat jullie ten alle tijden mij en anderen willen helpen.

Reactie UWassistent:

Dank voor uw positieve woorden!

Willemien

Prima werk geleverd.

Wil Kilwinger

De persoon was zeer beleefd en behulpzaam. Het snoeiafval hebben wij samen naar de HVC gebracht. Ik moest mee aangezien meneer geen pasje heeft voor Zeewolde. Ik ben zeer tevreden en zal zeker als... De persoon was zeer beleefd en behulpzaam. Het snoeiafval hebben wij samen naar de HVC gebracht. Ik moest mee aangezien meneer geen pasje heeft voor Zeewolde. Ik ben zeer tevreden en zal zeker als er weer gesnoeid moet worden bellen voor een nieuwe afspraak.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw positieve review!

Cretio

Snelle reactie en duidelijke informatie

P. Van den Born

Ik had bij het eerste telefonisch contact een heel fijn gevoel. Ik voelde mij heel erg gesteund en men leefde erg mee met mijn huidige ziekte situatie. De contactpersoon wilde er alles aandoen om... Ik had bij het eerste telefonisch contact een heel fijn gevoel. Ik voelde mij heel erg gesteund en men leefde erg mee met mijn huidige ziekte situatie. De contactpersoon wilde er alles aandoen om voor mij zo snel als mogelijk hulp te vinden en te regelen.

Reactie UWassistent:

Dank voor uw positieve review!