Femke

Tuin klus

Reactie UWassistent:

Fijn om te zien dat u zo tevreden bent! Dank voor uw review.

Margrit Pompen

Duidelijk en snel geregeld.

Reactie UWassistent:

Dank voor uw positieve woorden!

D.J.M. Schutte-Blom

Vivian Malcolm

Goeie en snel service

Reactie UWassistent:

Hartelijk dank voor uw review!

Spijkers

Heel tevreden! Goed geholpen

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw positieve review!

Frank Jolen

Nette en vlotte afwerking van mijn hulpvraag.

Bedankt voor uw review!

G. Burema

De aangeboden dienstverlener is top maar de afhandeling van de betaling aan die dienstverlener zijn ver onder de maat en dat al voor de 3e keer.

Reactie UWassistent:

Dank voor uw reactie. Fijn dat u tevreden bent over de werkzaamheden van uw dienstverlener.
Doordat de dienstverlener bij UWassistent werkzaam zijn via de regeling 'dienstverlening aan huis', is het ons helaas niet toegestaan om hen al te betalen op het moment dat er nog geen betaling door onze betaalprovider is ontvangen. De dienstverleners zijn namelijk niet bij ons in loondienst. Wanneer een betaling pas later door onze betaalprovider wordt ontvangen, betekent dat helaas ook dat een dienstverlener wat later zijn/haar uitbetaling mag ontvangen.

aan het Rot

Kikkert

Tot nu toe positieve ervaringen

UWassistent/ Blauwe Vlinder

Mijn vader van 92 krijgt huishoudelijke hulp via uw bedrijf. Hij is er bijzonder mee in zijn nopjes, zeker nu hij twee weken geleden een behoorlijke verslechtering in zijn zicht kreeg. Hij ziet nu... Mijn vader van 92 krijgt huishoudelijke hulp via uw bedrijf. Hij is er bijzonder mee in zijn nopjes, zeker nu hij twee weken geleden een behoorlijke verslechtering in zijn zicht kreeg. Hij ziet nu nog maar net 20%.

Reactie UWassistent:

Fijn om te horen dat hij goed wordt geholpen. Bedankt voor uw positieve review!