Betrouwbaarheid
Uw vaste assistent
Communicatie

ria daas-broeders

De hulp was vrij snel en goed geregeld.

De hulp mocht alle voorkomende werkzaamheden doen, er waren geen uitzonderingen die niet mochten!

R. van Dort

Het duurde even voordat de juiste persoon voor de klus was gevonden, maar daarna ging het razendsnel. De klusjesman was zeer snel en behulpzaam.

Service en contact was uitstekend.

A.v.d.Broek

Ik vind het een prettige samenwerking.
Snel en correct

Vriendelijk

Hans Haast

Ik was nog nooit in aanraking gekomen met deze organisatie maar wat een verademing om te ervaren. De tijd die genomen wordt om je probleempjes op tafel te leggen heeft enorme indruk op mij gemaakt....

Er wordt snel een oplossing gevonden om invulling te geven aan de vraag. Door het vooraf goed luisteren naar de aanvrager wordt ook een goede match tot stand gebracht met een potentiële dienstverlener. Zeg maar de klik tussen aanvrager en dienstverlener. Is ook een zeer belangrijk item. En het wegnemen van de zorgen staat zeer centraal.

Reactie UWassistent:

Dank voor uw positieve review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent!

Hen Agten

Wij zijn zeer tevreden over de wijze waarop UWassistent ons geholpen heft bij het verkrijgen van huishoudelijke hulp nadat mijn vrouw ziek werd en opgenomen moest worden in een ziekenhuis. Ook de...

Snelle reactie en brede ervaring.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wat fijn dat u zo tevreden bent. We blijven ons best doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

R.G. de Jongh

Wat een star bedrijf. Mijn wensen worden niet gehonoreerd. Ik moet aan de wensen van het bedrijf voldoen maar het bedrijf niet aan mijn wensen. Dit lijkt mij geen juiste volgorde

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw feedback. We vinden het erg jammer dat u de gang van zaken op deze manier heeft beleefd.

Onze persoonlijke assistent (lokale contactpersoon) heeft meerdere malen contact met u gehad over de wensen die u heeft. Mede daardoor hebben we ook meerdere dienstverleners aan u voorgesteld. Natuurlijk kan het altijd voorkomen dat u om een bepaalde reden niet geheel tevreden bent over een dienstverlener. In een dergelijk geval komen we altijd graag in contact met de klant, zodat we kunnen kijken hoe we dit op kunnen lossen. Zo zijn we ook met u het gesprek aangegaan, op zoek naar een oplossing.

Werkafspraken worden altijd in overleg met de klant en dienstverlener gemaakt. Daarbij wordt vanzelfsprekend altijd gekeken naar de wensen en verwachtingen van een klant. Niet voor niets hebben we 3 dienstverleners aan u voorgesteld.

Wij wensen u succes met het vinden van een oplossing die kan voldoen aan alle wensen die u heeft.

Anja van Opmeer

Snel, duidelijk, persoonlijk

Het huisbezoek heb ik als zeer positief ervaren. Tevens het contact, om te informeren, hoe het gaat.

Reactie UWassistent:

Dank voor uw positieve review! Fijn dat u het persoonlijke contact als zo prettig heeft ervaren. We blijven ons best doen om u op een goede, betrokken manier van dienst te zijn.

Margriet Schepers

Zeer tevreden

Betrouwbaar en betrokken

Reactie UWassistent:

Vriendelijk bedankt voor uw positieve review! We blijven ons best doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Liesbeth Franken

Ik heb op 16 mei 2018 een bericht achtergelaten met een duidelijke vraag en het verzoek om telefonisch dan wel per e-mail contact met mij op te nemen. Nooit meer iets gehoord van deze organisatie.

Reactie UWassistent:

Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat er n.a.v. uw bericht geen reactie is gekomen. Zoals we zojuist telefonisch met u hebben besproken, is er inderdaad iets niet goed gegaan bij ons. Daar bieden wij dan ook nogmaals onze oprechte excuses voor aan! Normaal gesproken wordt er altijd snel contact opgenomen naar aanleiding van een dergelijke aanvraag.

Mocht u in de toekomst de hulp van UWassistent toch nog eens overwegen, dan zullen wij u vanzelfsprekend op een veel betere manier van dienst zijn!

Mirjam van Es

Geen idee, ik heb niet zoveel contact met jullie. het gaat via LSHD. Maar met de kerst kreeg ik een kaart en vond dat super lief.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent!