Betrouwbaarheid
Uw vaste assistent
Communicatie

A.W. Crajé

Op een vertrouwde manier is hier hulp in en om het huis te vinden voor een redelijke prijs, vooral omdat het niet zwart is en de dienstverlener ook verzekerd is

vriendelijk en begripvol aan de telefoon en er is voor mij 2x snel een passend persoon gevonden. Ik heb dan ook aan het eind v.d. de dag v.d. nieuwe dienstverlener even telefonisch mijn tevredenheid... vriendelijk en begripvol aan de telefoon en er is voor mij 2x snel een passend persoon gevonden. Ik heb dan ook aan het eind v.d. de dag v.d. nieuwe dienstverlener even telefonisch mijn tevredenheid gemeld.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor de feedback! Fijn om te horen dat u tevreden bent!

Anne

Fijn voor snelle en goede huishoudelijke hulp, maar check de facturen wel!

Er werd snel hulp geregeld, dat is fijn in situaties waarin dat nodig is! De assistent is ook goed bereikbaar via app en telefoon.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw beoordeling!
Bedankt voor uw beoordeling!
De facturen die u ontvangt worden aangemaakt op basis van de ingevulde uren van onze dienstverleners. Helaas komt het af en toe wel eens voor dat er een foutje wordt gemaakt bij het invullen van deze uren, waardoor de informatie op de factuur vervolgens onjuist is. Mocht zoiets voorkomen, dan doen we ons uiterste best om dat zo snel mogelijk te herstellen!
Bij uw situatie bleef er helaas wat langer onduidelijkheid over wanneer de dienstverlener precies heeft gewerkt. Hierdoor duurde het corrigeren van de facturen iets langer dan normaal.
Mocht u in de toekomst besluiten wederom gebruik te willen maken van huishoudelijke hulp, hopen we u weer van dienst te mogen zijn!

M van den Bos

Was zeer tevreden over hoe alles verlopen is

Snelle handeling aangaande hulp in de huishouding

Reactie UWassistent:

Bedankt voor de positieve review!

C.Claes van der Klooster

Wij zijn snel geholpen met de huishoudelijke hulp en het contact om dit te bereiken was erg prettig.

te korte ervaring om daar nu al over te adviseren.

Bedankt voor de review!

C.D.

Een bedrijf bestaat uit verschillende mensen, het is maar net met wie je te maken krijgt. Ik heb geen prettige ervaring. Mijn hulp liet het afweten zonder communicatie. "Het bedrijf" kwam niet veel... Een bedrijf bestaat uit verschillende mensen, het is maar net met wie je te maken krijgt. Ik heb geen prettige ervaring. Mijn hulp liet het afweten zonder communicatie. "Het bedrijf" kwam niet veel verder dan standaard antwoorden en oplossingen. Dat onpersoonlijke heeft mij doen besluiten te stoppen met de samenwerking. Ik had en heb behoefte aan een bedrijf wat zich inzet voor mij en medewerkers levert waar ik op kan vertrouwen. Deze dure variant van goede hulp zoeken heeft voor mij geen meerwaarde gehad en heeft mij helaas niet ontzorgd.

De facturen kloppen en zijn er vlot.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw feedback! Vervelend om te lezen dat u toch een ontevreden gevoel over heeft gehouden aan onze dienstverlening.
Op het moment dat een dienstverlener zonder enige vorm van...
Op het moment dat een dienstverlener zonder enige vorm van communicatie een keer niet komt opdagen, proberen wij natuurlijk altijd te zoeken naar een passende oplossing voor de ontstane situatie. Zo hebben we in dit geval contact opgenomen met uw dienstverlener om het voorval te bespreken én om te bekijken of de hulp snel weer opgestart kan worden.
Uw dienstverlener gaf aan dat zij toch graag weer wilde komen werken. U gaf echter aan dat u geen heil meer zag in de dienstverlening van deze dienstverlener. Dat is begrijpelijk als er afspraken niet worden nagekomen.
Vervolgens hebben we aangegeven dat we graag voor u op zoek gaan naar een andere, geschikte dienstverlener. U zag daar toch van af en gaf aan via een andere weg een passende oplossing te zoeken. Dat vinden we natuurlijk jammer, maar we hopen dat u op deze manier toch ook snel weer een huishoudelijke hulp heeft!
Mochten wij u nog ergens van dienst mee kunnen zijn, dan horen we dat natuurlijk graag!

Valk

Geweldig zon bedrijf dat de broodnodige hulp verleent!

Altijd relevante response!

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw feedback!

Mieke Tillema

Prettig, persoonlijk en betrouwbaar

zekerheid en oprechtheid

Reactie UWassistent:

Bedankt voor de positieve feedback!

R. v. Meerlant

Ben zeer tevreden

Het contact met de de hulp zelf

Bedankt voor uw review!

M.Plasmeijer

Erg duur voor matige kwaliteit.

Vriendelijk.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw review. Vervelend om te moeten horen dat u niet helemaal tevreden bent. U kunt natuurlijk altijd contact met ons opnemen en dan kijken we samen naar een passende oplossing.

Fam. Van den Nieuwelaar-Jansen

Zeer tevreden

Snelle reactie, deskundige en nette contactpersoon

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw positieve reactie! We zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent. We hopen u ook in de toekomst van dienst te mogen blijven zijn!