Betrouwbaarheid
Uw vaste assistent
Communicatie

Verschrikkelijk!!!! Ze beloven een full time baan en krijg vervolgens 3 uur in de week!! Moet meer dan 2 maanden wachten op mijn geld en elke keer als je er vragen over hebt geven ze mij de schuld... Verschrikkelijk!!!! Ze beloven een full time baan en krijg vervolgens 3 uur in de week!! Moet meer dan 2 maanden wachten op mijn geld en elke keer als je er vragen over hebt geven ze mij de schuld dat het allemaal niet goed loopt😡

Je verdient wel 13 euro per uur

Reactie UWassistent:

Beste Kelly, Dank je wel voor je bericht. Zoals we het je ook via de telefoon hebben uitgelegd, betalen sommige klanten bij ons via een verzekeringsmaatschappij. Dit kan tot 15 dagen duren. Je... Beste Kelly, Dank je wel voor je bericht. Zoals we het je ook via de telefoon hebben uitgelegd, betalen sommige klanten bij ons via een verzekeringsmaatschappij. Dit kan tot 15 dagen duren. Je hebt 2 facturen, die inmiddels betaald zijn, en waar het 15 dagen heeft geduurd tot ze betaald werden. Wij geven aan dat je via ons een aantal uur kan werken, en dat je dat aantal uur zelf bepaalt, door op verschillende vacatures te reageren. Hopelijk begrijp je inmiddels onze procedure beter. Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Team UWassistent

Kasper Morsink

Snel, pro actief en heel prettige ervaringen tijdens contact momenten

Snel in het aanbieden van beschikbare hulp(verlening)
Vooruit kijken/denken

J.Koren

Geweldig

Dingen worden snel geregeld, communicatie is goed.

Last

Bijzonder attent. Doet wat het beloofd

Punctueel

Snelle service, veel mogelijkheden.

C.D. Kouwenhoven

Het persoonlijke waarmee men adverteert en mij als klant over de streep heeft getrokken klopt niet.
De button 'vrijblijvende kennismaking' suggereert bij mij kennismaking.

Geen zwartwerkers.

pieternel rogier

Makkelijk toegankelijk, uitnodigend

betrokken, behulpzaam

Bert Gielis

Zeer klantvriendelijk.

Prettig in contact . Flink werktempo.

Riet van Engelen

Via website alle informatie gelezen, duidelijk omschreven aanbod van het totale pakket van mogelijkheden.
Daarna een keuze gemaakt voor het aanvragen van een huishoudelijk medewerkster

Snelle reactie van regiomedewerkster c.q. vaste assistent en afspraak voor thuisbezoek.

Henny Boes

Uiteindelijk toch hulp gevonden.
Uiteindelijk toch hulp gevonden.
De hulp was wel heel snel klaar met de werkzaamheden. Boven zuigen inclusief de trap duurde niet langer dan een minuut of 7. ''Er lag niks''. Ook toilet en badkamer waren zo klaar.
Was wel aardig.

Nvt