Betrouwbaarheid
Uw vaste assistent
Communicatie

Careyn

Het bedrijf biedt adequate hulp.

Snel en to the point.

Silvia

Een organisatie die meedenkt in oplossingen

Prima contact, oplossingsgericht. Gewenste hulp op korte termijn.

Monique van Hest

Prima bedrijf.

Het contactpersoon van ons.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor de positieve woorden en de inhoudelijke feedback!

Harry van Irsel

Waardeloos

In het verleden was ik tevreden, maar nu werd zeer slecht schoongemaakt en had men geen enkel begrip voor een lastig persoonlijke situatie en bood geen oplossing of betalingsregeling terwijl deze op... In het verleden was ik tevreden, maar nu werd zeer slecht schoongemaakt en had men geen enkel begrip voor een lastig persoonlijke situatie en bood geen oplossing of betalingsregeling terwijl deze op afzienbare termijn ik de betaling kon verdoen. Heel vervelend bedrijf. Ook werd zonder dat dit in de voorwaarden stond de rekening met 100 euro verhoogd, terwijl ik al een hoger tarief had afgesproken dan normaal. Het zijn geldwolven. Absoluut geen zaken mee doen.

Reactie UWassistent:

Spijtig om te lezen dat u ontevreden bent. Graag hadden we e.e.a. naar tevredenheid met u op willen lossen. Wij hebben daarom ook op verschillende manieren geprobeerd om met u in contact te komen,... Spijtig om te lezen dat u ontevreden bent. Graag hadden we e.e.a. naar tevredenheid met u op willen lossen. Wij hebben daarom ook op verschillende manieren geprobeerd om met u in contact te komen, maar helaas geen reactie terug mogen ontvangen.
Daardoor hebben wij niet de gelegenheid gekregen om de situatie te bespreken en om vervolgens een passende oplossing te verzorgen.
Indien gewenst, gaan we natuurlijk alsnog graag met u in gesprek om te zoeken naar een geschikte oplossing!

Coort

Een bedrijf wat snel iemand levert maar als je niet tevreden bent over degene die bij je komt, niet terug belt. Waardeloos!!!

Niet

Reactie UWassistent:

Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de dienstverlening vanuit UWassistent.
Naar aanleiding van uw aanvraag hebben wij contact met u gehad en is er ook snel een dienstverlener aan u voorgesteld. U gaf daarbij snel aan niet geheel tevreden te zijn over deze dienstverlener, waarna wij direct hebben aangegeven voor u op zoek te gaan naar vervanging. Daarbij hebben wij aangegeven dat u zich geen zorgen hoeft te maken en dat het belangrijk is dat u zich prettig in uw eigen huis voelt met de betreffende dienstverlener.
We vinden het dan ook jammer dat we niet de kans hebben gekregen om een nieuwe, geschikte dienstverlener aan u voor te stellen.

L.P.G.van de Watering.

Zeer tevreden.

De manier van betalen.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw positieve beoordeling!

Helder

Positief

Persoonlijke aandacht

M.Sneller

De heer Peters was zeer vriendelijk en behulpzaam. Maar ik begrijp iets niet. De verleende hulp was beide keren binnen een half uur klaar, maar ik moest betalen 2 keer € 23= € 46. Moet ik voor een... De heer Peters was zeer vriendelijk en behulpzaam. Maar ik begrijp iets niet. De verleende hulp was beide keren binnen een half uur klaar, maar ik moest betalen 2 keer € 23= € 46. Moet ik voor een half uur het volle uur bedrag betalen? Bovendien heeft de heer Peters een bestrijdingsvloeistof meegebracht waarvoor ik €52 contant moest betalen.
Verder kreeg ik een eerste herinnering om uw nota te betalen, terwijl ik niet eerder een nota heb ontvangen. Ik was onterecht dus een wan wanbetaler geworden. Inmiddels is de nota betaald.

De vriendelijke benadering

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat u niet geheel tevreden bent naar aanleiding van de geleverde dienstverlening.
Bij UWassistent geldt er een minimale afname van 2 uur per keer....
Bij UWassistent geldt er een minimale afname van 2 uur per keer. Reden daarvoor is dat het ons anders niet lukt om dienstverleners voor de betreffende werkzaamheden voor te stellen. Aanvullende kosten (zoals bijv. bestrijdingsvloeistof) kunnen ook eenvoudig via de factuur betaald worden. Het is niet geheel duidelijk waarom uw dienstverlener ervoor heeft gekozen om dit contant af te rekenen. UWassistent probeert juist ver weg te blijven van contante betalingen. Betalingen horen via een overzichtelijke factuur te verlopen.
Wat betreft de herinnering; vervelend om te lezen dat u de originele factuur niet heeft ontvangen. We zien dat deze factuur, net als de herinnering, per mail naar u is verzonden. Beide berichten zijn naar hetzelfde e-mailadres gestuurd. Het is dan ook onduidelijk waarom u de originele factuur niet heeft gekregen. Onze excuses als u hierdoor het idee kreeg als 'wanbetaler' gezien te worden. Dat is vanzelfsprekend nooit de bedoeling van het sturen van een eerste herinnering.
Mocht u in de toekomst toch nog een keer gebruik willen maken van onze dienstverlening, zullen wij ons uiterste best doen om uw vertrouwen in ons te herstellen!

Joke Janssen-Stigter

Daar heb ik (nog) geen mening over

Na aanvraag werd er heel snel contact opgenomen. De uitleg van hoe het bedrijf werkt was goed en begrijpelijk. Bovendien vriendelijk en geduldig. Er werd meteen aan gewerkt en wij hadden heel snel... Na aanvraag werd er heel snel contact opgenomen. De uitleg van hoe het bedrijf werkt was goed en begrijpelijk. Bovendien vriendelijk en geduldig. Er werd meteen aan gewerkt en wij hadden heel snel hulp.

particulier

Dag. Ik heb geen klachten over de dienstverlening tot nog toe.

Vriendelijke dienstverlening en behulpzaam.