Betrouwbaarheid
Communicatie

Liset Bouman

De adminstratie is een
De adminstratie is een
puinhoop sinds 1 januari. Terwijl ik hiervoor correcte maandafrekeningen kreeg, krijg ik nu halverwege de maand onvolledige deelrekeningen. Contactpersoon adviseert deze rekeningen te negeren en te wachten op de eindafrekening. Deze kwam voor januari pas op 15 februari. Ook kreeg en krijg ik daarvoor dreigmails over deurwaarders. Klantenservice uw assistent is telefonisch nooit te bereiken en mailen ook niet terug. Terwijl we tevreden zijn over de huishoudelijke hulp, die nu voor de 2de maand niet op tijd betaald kan worden.

De huishoudelijke hulp.

Beste mevrouw Bouman,
Beste mevrouw Bouman,
Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat de factuur niet klopt. U hoeft natuurlijk nooit te betalen voor uren die niet zijn gewerkt. Als u aangeeft wat er aangepast moet worden, dan zorgen we ervoor dat u altijd een correcte factuur ontvangt.
We zien inderdaad dat de factuur voor februari later is gestuurd dan normaal (9 februari). Gelukkig was u zo snel met betalen, dat uw dienstverlener daar gelukkig bijna niks van heeft gemerkt. Onze excuses natuurlijk voor het eventuele ongemak hierbij.
Onze bereikbaarheid is tijdelijk ook wat minder geweest, maar we werken hieraan zodat we iedereen weer zo snel mogelijk te woord kunnen staan. Ook hiervoor onze excuses.
We werken aan alle bovengenoemde verbeteringen en hopelijk ontvangt u dan weer de dienstverlening die u van ons gewend bent.

Mevr. Rotterdam

Slechte uitbetaling aan hun hulpen. De huishoudelijke hulp heeft 3 maanden werk niet uitbetaald gekregen. Ze wacht nu nog op haar geld! Ik zit nu bij Zorgmaatje aan Huis Rotterdam-oost en ik ben... Slechte uitbetaling aan hun hulpen. De huishoudelijke hulp heeft 3 maanden werk niet uitbetaald gekregen. Ze wacht nu nog op haar geld! Ik zit nu bij Zorgmaatje aan Huis Rotterdam-oost en ik ben super blij en tevreden met ze. Contactpersoon is een fijne dame en denkt mee. Ze werkt hard, komt woord na én ze reageert snel. Wel wat duurder maar dat heb ik er graag voor over!

Weinig

Gijs

Zeer slechte bereikbaarheid ,totaal geen terugkoppeling.

Zijn er niet.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor de feedback. Jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Wegens extreme drukte is UWassistent de afgelopen periode helaas een stuk minder bereikbaar geweest dan men van ons gewend mag... Bedankt voor de feedback. Jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Wegens extreme drukte is UWassistent de afgelopen periode helaas een stuk minder bereikbaar geweest dan men van ons gewend mag zijn. Telefonisch was het hierdoor niet mogelijk om iedereen te woord te kunnen staan en ook per e-mail is de reactietijd in deze periode opgelopen.
Er wordt erg hard gewerkt aan een structurele oplossing voor dit probleem. We verwachten op zeer korte termijn dan ook een aanzienlijke verbetering hierin.

GB

Uw bereikbaarheid en dus uw betrouwbaarheid is zeer slecht en al geruime tijd zonder verdere toelichting of perspectief.

nvt

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw review. Wegens extreme drukte is UWassistent de afgelopen periode helaas een stuk minder bereikbaar geweest dan men van ons gewend mag zijn. Telefonisch was het hierdoor niet... Bedankt voor uw review. Wegens extreme drukte is UWassistent de afgelopen periode helaas een stuk minder bereikbaar geweest dan men van ons gewend mag zijn. Telefonisch was het hierdoor niet mogelijk om iedereen te woord te kunnen staan en ook per e-mail is de reactietijd in deze periode opgelopen.

Mw. T.M. Klitsie-Kok

Slecht

De huishoudelijke hulp is prima!

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw feedback! Fijn dat de huishoudelijke hulp goed bevalt.
Bedankt voor uw feedback! Fijn dat de huishoudelijke hulp goed bevalt.
Begin dit jaar is onze website vernieuwd. Daarbij is ook de betaalwijze wat gewijzigd. U kunt de facturen nu direct betalen vanuit uw persoonlijke account. Dit zorgt voor een veiligere en betrouwbaardere manier van betalen.

MS

Zeer slechte tot geen bereikbaarheid!

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw feedback.
Bedankt voor uw feedback.
Helaas is het op dit moment telefonisch erg druk, waardoor we niet de service kunnen leveren die u gewend bent. Uiteraard is dit tijdelijk en hopen we u in de toekomst weer telefonisch van dienst kunnen zijn.
We hebben een betere bereikbaarheid via de mail, dus graag even mailen naar info@uwassistent.nl dan komen we binnen 3 werkdagen terug op uw vraag.

nvt

Telefonisch NIET bereikbaar. Er wordt gevraagd om je telefoonnummer in te spreken en voordat je dit kunt doen wordt de verbinding verbroken.

Telefonisch in ieder geval NIET

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden bent. We doen ons best om iedereen tevreden te stellen.
Helaas is het op dit moment erg druk, waardoor we niet de...
Helaas is het op dit moment erg druk, waardoor we niet de service kunnen leveren die u gewend bent. Uiteraard is dit tijdelijk en hopen we dat u in de toekomst weer van dienst kunnen zijn.
We hebben de voicemail zoals gevraagd ook aangepast zodat we ook een verwachting kunnen aangeven.

Dusarduijn

Bijzonder ontevreden

Mariëlle Kafoe

Onbetrouwbaar

Margot Schoorl

Heel blij met Uwassistent. Onze vaste ambulant begeleider is tijdelijk uitgeschakeld en binnen een dag heeft Petra voor ons een vervanger gevonden!

Zeer klantgericht en denken heel goed mee.

Reactie UWassistent:

Hartelijk dank voor uw positieve review!