Betrouwbaarheid
Uw vaste assistent
Communicatie

Mevr.Vermolen van der Hoeven

Ben er nog maar pas bij maar voelt goed

een eigen aanspreek punt

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw reactie. We gaan ons best doen om dat goede gevoel vast te blijven houden!

a.roodhuyzen

Een goed lopend bedrijf als een geoliede machine

Via Thuiszorg Respect kwamen wij in aanraking met UwAssistent waarbij onze vraag vnl om tuin/klushulp draaide.
Daar zijn wij bijzonder over te spreken, alsmede over de snelheid waarmee wij door UwAssistent werden benaderd en verder geholpen.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw reactie. We zijn blij dat u zo tevreden bent!

Flora van Stek

Goed contact met contactpersoon. Aardige klussers uitgezocht.

Reactie UWassistent:

Wat fijn dat het u goed is bevallen. Dank voor uw reactie!

Mevr. Jansen v.d.Weert

Buitengewone persoonlijke benadering is ons zeer goed bevallen

Dat de contactpersoon je persoonlijk benaderd met een intake gesprek en dat dedienstverleners gescreend worden

Marjo Goes

Ik ben heel tevreden over deze organizatieHeb nog niet zoveel gebruik gemaa

Broers

Nog te weinig ervaring met Uw Assistent om daarover een mening te hebben.

Nog niet

Donna

Ik plantte een tuinier, Marcel Knol, voor tuinhulp om 15.00 uur. Tegen 15.30 uur was hij nog niet aangekomen en had hij me niet gebeld of SMS. Toen ik hem belde, zei hij dat hij zei dat zijn vorige...

Nul

Paula Uppelschoten

Op vrijdag 20 april heeft Jaap de tuin bij mijn vader een opknapbeurt gegeven. Helemaal super tevreden. Een hard werkende man. Zeker aan te bevelen.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw review! Fijn dat u zo tevreden bent.

Gwennie Benjamins

Fijn contact en korte lijntjes, waardoor er snel contact is met elkaar. De zoektocht en het voorstellen van onze hulp verliep snel en efficiënt. Wij zijn heel blij met 'onze' Nina!

Snel en efficiënt

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw positieve reactie. Wij zijn natuurlijk ook erg blij met 'jullie' Nina!

Jolanda Hereijgers

Tot nu toe zeer tevreden over de diensten afgenomen en uitgevoerd door Uwassistent

Reactie UWassistent:

Vriendelijk bedankt voor uw review. Fijn dat u zo tevreden bent!