Betrouwbaarheid
Uw vaste assistent
Communicatie

Mirjam van Es

Geen idee, ik heb niet zoveel contact met jullie. het gaat via LSHD. Maar met de kerst kreeg ik een kaart en vond dat super lief.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent!

H.J. de Bruijn

Sinds drie jaar maak ik gebruik van de diensten van de dames van UWassistent, tot mijn volle tevredenheid. De dames helpen met alles: de computer, boodschappen, wandelen, artsbezoek. Ik zou niet...

Komen beloftes na. Persoonlijke betrokkenheid.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw positieve woorden! Hopelijk mogen we u de komende drie jaar ook nog van dienst zijn :D

J.F. Schepers-de Jong

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Twee jaar geleden ben ik door mijn dokter in contact gekomen met UWassistent.
Een maand na de eerste kennismaking ontstond er een zorgcrisis in ons...

De sterke punten van UWassistent zijn de onvoorwaardelijke steun, die zij mij geven. Bij alle mogelijke disciplines, zowel op computergebied als op alle huishoudelijke taken. Linda doet boodschappen voor mij en neemt me in haar auto vaak mee om een uitstapje te maken en maakt het zo voor mij mogelijk om ook eens zelf boodschappen te doen. Ik vertrouw Linda volkomen en zo is zij geeft mij een enorme ondersteuning .

Reactie UWassistent:

Wat fijn dat u zo tevreden bent! Wij zijn vanzelfsprekend ook enorm blij met de inzet van Linda.

F.B.F.Keesom

Uitstekend

korte lijnen in kontakt

Reactie UWassistent:

Bedankt voor de beoordeling! Wat fijn dat u zo tevreden bent!

S. Bhatt

Happy that this service is available.

Reactie UWassistent:

U krijgt van ons ook een dikke 10! Bedankt voor uw review!

Xiomara

Alles is goed geregeld duidelijke communicatie

Snelle service

Reactie UWassistent:

Vriendelijk bedankt voor uw positieve woorden! Hopelijk denkt u weer aan ons bij toekomstige werkzaamheden.

Willem

Ik zou ondersteuning krijgen ivm een opgelopen letsel schade. Er zijn twee dames geweest en een is nooit gekomen. De reden dat beide danes niet terug gekomen zijn is omdat er achterstand was....

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u de zaken op deze manier heeft beleefd. Dat is natuurlijk nooit de bedoeling geweest!

Het klopt dat er inderdaad twee dienstverleners bij u zijn geweest om de achterstand van het huishouden weg te werken. Helaas gaven zij beiden aan dat zij niet in staat waren om de betreffende achterstand op een goede manier weg te werken, waardoor zij zich genoodzaakt voelden om van de opdracht af te zien.

Vervolgens is het ons niet gelukt om een vervangende dienstverlener voor u te vinden, waardoor wij de gehele opdracht niet meer in konden vullen. Doordat de opdracht via een letselschadepartij bij ons terecht is gekomen, hebben wij de opdracht vervolgens terug bij hen onder gebracht. Zij hebben daarna contact opgenomen met uw belangenbehartiger om de situatie uit te leggen, waarna gekeken kon worden naar een passende oplossing voor de situatie.

Wij willen uitdrukkelijk benadrukken dat onze dienstverleners nooit onder druk van ons ergens aan de slag ‘moeten’ gaan. Dienstverleners zijn altijd vrij om opdrachten aan te nemen of om deze eventueel te weigeren.

Hopelijk is er inmiddels een passende oplossing voor u gevonden, zodat de ontstane achterstand bijgewerkt is / kan worden!

J. Linders

Efficiënt, dicht bij huis,

Geen tijd verlies doordat het dicht bij is.

Ursula van Dongen

Duidelijke website.

Vriendelijk te woord gestaan.
Snel iemand gevonden voor mijn klusje.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw reactie! Fijn dat u zo tevreden bent. Hopelijk denkt u bij een volgend klusje weer aan ons.

Jaap Goedegebuure

Prima!

Werkt nauwkeurig, komt afspraken stipt na, bedenkt goede oplossingen

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw positieve reactie! Wellicht dat we u in de toekomst nogmaals van dienst kunnen zijn.