Betrouwbaarheid
Uw vaste assistent
Communicatie
8.2/10

Juliette

Super fijn bedrijf! Fijne communicatie en georganiseerd

als je vragen hebt kan je ze altijd stellen

Snijders

Erg onduidelijke tariefstelling. Op de site staat 14,95E servicekosten eenmalig per klus. Dat lijkt ook redelijk. Pas achteraf merk je dat uw assistent meer dan 50% bovenop het tarief van de... Erg onduidelijke tariefstelling. Op de site staat 14,95E servicekosten eenmalig per klus. Dat lijkt ook redelijk. Pas achteraf merk je dat uw assistent meer dan 50% bovenop het tarief van de dienstverlener gooit. Dat zijn dan bemiddelingskosten. Doodgewone commercie dus onder het mom van dienstverlening. Het maakt de zg assistentie erg duur.

Niks aan te merken op de dienstverlener in kwestie.

Reactie UWassistent:

Spijtig te horen dat u niet tevreden bent over de informatie die u heeft ontvangen over onze tarieven.
Zoals met u besproken in een persoonlijk gesprek zullen wij uw feedback ter harte nemen en ons uiterste best doen om deze uiterst belangrijke informatie nog beter bij onze klanten te krijgen.

Overboom

Om contact te krijgen met dit bedrijf . Telefonisch moeilijk bereikbaar de administratie is erg chaotisch zo worden er veel fouten gemaakt.

Betrouwbare klus (hulpen ) , handig accuraat,

J.M.Klitsie

Communicatie naar cliënt kan beter.

Sterk punt is de betrouwbaarheid van de huishoudelijke dienstverlener.

Kriellaars

Goed en vriendelijk

Vriendelijkheid en correct

R. spape

Doen wat ze beloven

Snel contact met de coördinator

josette olde kalter vertegenwoordiger Guus Schellinger

Nancy is toegankelijk , komt vlot en ze heeft evengoede service

bereikbaarheid en het leveren van goede mensen

L. de Leeuw

Medio augustus 2023 heb ik een hulpvraag ingediend. Ondanks meerdere telefoontjes van mij heb ik totaal niets vernomen en staat de vraag er nog steeds (5 oktober). Ik heb intussen via een ander... Medio augustus 2023 heb ik een hulpvraag ingediend. Ondanks meerdere telefoontjes van mij heb ik totaal niets vernomen en staat de vraag er nog steeds (5 oktober). Ik heb intussen via een ander platform huishoudelijke hulp gevonden. De hulpvraag staat er nog steeds. Ik vind dit een zeer slechte zaak.
Maar toch: op 10 oktober ben ik gebeld door de contactpersoon in mijn regio, die mij zeer nadrukkelijk haar excuses heeft aangeboden. Zij zal uitzoeken wat er mis is gegaan bij de communicatie tussen het hoofdkantoor en haar. Zij bood mij aan om in de toekomstbij een zorgvraag rechtstreeks met haar contact op te nemen.
Ik wil mijn beoordeling even opschorten.

Weet ik nog niet.

Beste heer / mevrouw de Leeuw,
Beste heer / mevrouw de Leeuw,
Bedankt voor uw feedback. We vinden het erg jammer dat er een miscommunicatie is ontstaan bij het verwerken van uw aanvraag. Hiervoor onze excuses. Fijn dat er ondertussen contact is geweest en dat ze op zoek gaat naar een passende hulp.

B. de Laat

Erg slechte zorgverstrekker

Beste heer / mevrouw de Laat,
Beste heer / mevrouw de Laat,
Bedankt voor uw feedback. Wat jammer om te horen dat u zo ontevreden bent. We hebben geprobeerd om met u contact op te nemen om deze feedback te bespreken, maar we hebben u tot op heden nog niet te pakken gekregen. Mochten we u toch nog ergens bij van dienst kunnen zijn, dan horen we dat graag en bespreken we graag op welke manier we kunnen voldoen aan uw wensen.
Met vriendelijk groet,

Hulp in huishouding

Veel schrijverij, geen mogelijkheid om in mijn eigen gegevens te zien! Steeds mensen zg hebben die meer financiel vragen...

?

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden bent. We doen ons best om iedereen tevreden te stellen. Via het platform kunt u al uw gegevens inzien en wijzigen. We... Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden bent. We doen ons best om iedereen tevreden te stellen. Via het platform kunt u al uw gegevens inzien en wijzigen. We doen ons best om aan uw wensen van de zoekvraag te voldoen. Dienstverleners kunnen bij UWassistent hun eigen uurtarief bepalen. Dit is de reden waarom het uurtarief per dienstverlener kan verschillen.