Betrouwbaarheid
Uw vaste assistent
Communicatie

M. De Goede-Aandewiel

Zeer tevreden over de hulp

Adequate dienstverleninh

Reactie UWassistent:

Beste mevrouw De Goede-Aandewiel, Bedankt voor uw bericht. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! We hopen u ook in de toekomst van dienst te mogen blijven zijn. Met vriendelijke groet, Team... Beste mevrouw De Goede-Aandewiel, Bedankt voor uw bericht. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! We hopen u ook in de toekomst van dienst te mogen blijven zijn. Met vriendelijke groet, Team UWassistent

Myriam landard

Prima service

Kennis van zaak en daadkracht

Reactie UWassistent:

Beste mevrouw Landard, Dank u wel voor uw positieve feedback! Mocht u in de toekomst nog gebruik willen maken van onze diensten, dan helpen we natuurlijk graag : ) Met vriendelijke groet,... Beste mevrouw Landard, Dank u wel voor uw positieve feedback! Mocht u in de toekomst nog gebruik willen maken van onze diensten, dan helpen we natuurlijk graag : ) Met vriendelijke groet, Team UWassistent

Echt de uitkomst die wij nodig hadden, bij het zoeken van hulp in huis.

Duidelijke communicatie, vriendelijk behulpzaam contactpersoon

Reactie UWassistent:

Goedemiddag, Dank u wel voor de positieve reactie! We zijn blij om te weten dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Hopelijk kunnen we u in de toekomst weer van dienst zijn. Fijne... Goedemiddag, Dank u wel voor de positieve reactie! We zijn blij om te weten dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Hopelijk kunnen we u in de toekomst weer van dienst zijn. Fijne dag! Met vriendelijke groeten, Team UWassistent

Verschrikkelijk!!!! Ze beloven een full time baan en krijg vervolgens 3 uur in de week!! Moet meer dan 2 maanden wachten op mijn geld en elke keer als je er vragen over hebt geven ze mij de schuld... Verschrikkelijk!!!! Ze beloven een full time baan en krijg vervolgens 3 uur in de week!! Moet meer dan 2 maanden wachten op mijn geld en elke keer als je er vragen over hebt geven ze mij de schuld dat het allemaal niet goed loopt😡

Je verdient wel 13 euro per uur

Reactie UWassistent:

Beste Kelly, Dank je wel voor je bericht. Zoals we het je ook via de telefoon hebben uitgelegd, betalen sommige klanten bij ons via een verzekeringsmaatschappij. Dit kan tot 15 dagen duren. Je... Beste Kelly, Dank je wel voor je bericht. Zoals we het je ook via de telefoon hebben uitgelegd, betalen sommige klanten bij ons via een verzekeringsmaatschappij. Dit kan tot 15 dagen duren. Je hebt 2 facturen, die inmiddels betaald zijn, en waar het 15 dagen heeft geduurd tot ze betaald werden. Wij geven aan dat je via ons een aantal uur kan werken, en dat je dat aantal uur zelf bepaalt, door op verschillende vacatures te reageren. Hopelijk begrijp je inmiddels onze procedure beter. Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Team UWassistent

Kasper Morsink

Snel, pro actief en heel prettige ervaringen tijdens contact momenten

Snel in het aanbieden van beschikbare hulp(verlening)
Vooruit kijken/denken

J.Koren

Geweldig

Dingen worden snel geregeld, communicatie is goed.

Last

Bijzonder attent. Doet wat het beloofd

Punctueel

Snelle service, veel mogelijkheden.

C.D. Kouwenhoven

Het persoonlijke waarmee men adverteert en mij als klant over de streep heeft getrokken klopt niet.
De button 'vrijblijvende kennismaking' suggereert bij mij kennismaking.

Geen zwartwerkers.

pieternel rogier