UNLP

Sander B

Wat een geweldige opleiding om je persoonlijke doelen te bereiken en belemmerende patronen te doorbreken. Jacqueline is top en zeer bekwaam. Ik heb er veel aan gehad en kan het iedereen aanraden.

Karina van het Oosten

Hele fijne en bekwame trainer die je op een prettige manier weet te confronteren met je gedragspatronen. Ze heeft veel ervaring en dat merk je. Een trainer die ook veel over haar eigen ervaringen... Hele fijne en bekwame trainer die je op een prettige manier weet te confronteren met je gedragspatronen. Ze heeft veel ervaring en dat merk je. Een trainer die ook veel over haar eigen ervaringen vertelt en die kundig ten dienste weet te stellen van de les die ze wil overbrengen. Dat maakte haar voor mij ook meer benaderbaar dan andere trainers die ik heb meegemaakt. Lessen zijn zeer gevarieerd en interactief. Ze geeft veel ruimte voor het inbrengen van je eigen ervaring. En ze is er alert op dat iedereen ook die ruimte krijgt. Waardoor je je ook echt gezien en gehoord voelt. In het begin was de hoeveelheid aan informatie in korte tijd overweldigend af en toe. In de laatste paar weekends ging het meer om de eigen ervaring en kwam wat mij betreft de rust en verdieping er meer in.

Matthijs Van Bergen

Een cadeau aan mijzelf om deze training te volgen. Het programma zit goed in elkaar en wij hadden een fantastische groep om deze reis mee door te maken!

Jacqueline zet je goed aan het...

Jacqueline zet je goed aan het denken met prikkelende vragen en houdt je soms de spiegel voor die je nodig hebt om tot nieuwe inzichten te komen.

Ik zou de training aanraden aan iedereen, zorg er wel voor dat je echt de tijd vrijmaakt in je agenda. Naast de weekenden ga je met de stof aan de slag in de dagelijkse praktijk en met intervisiegroepen.

Het is een mooi proces en naast het bewuste proces gaat er nog een onbewust proces aan de slag. Van mijn 20/30 bewuste doelen heb ik afscheid genomen tijdens de opleiding en dat voelde goed!

Ik heb er vertrouwen in dat het onbewuste met mijn 20/30 bewuste doelen aan de slag gaat :)

Goede training, heel behulpzaam met aandacht voor iedereen. Het me laten ontdekken dat er meerdere mogelijkheden zijn nom dingen te bereiken en iets vanuit meerdere perspectieven te bekijken

Nina Veugelers

Marcel heeft veel kennis en legt alles op een duidelijke, rustige manier uit. Hij gebruikt concrete voorbeelden, waar je meteen wat mee kunt. Daarnaast vind ik hem ook erg grappig.

Positief, echter de e extra coaches tijdens de training hadden wat mij betreft moeten ingrijpen op het filmen en fotograferen van deelnemers. Zij deden niks en ook later werd er niets over gezegd.... Positief, echter de e extra coaches tijdens de training hadden wat mij betreft moeten ingrijpen op het filmen en fotograferen van deelnemers. Zij deden niks en ook later werd er niets over gezegd. Onveilig gevoel.

Absoluut een aanrader. De inhoud, de afwisseling tussen theorie en praktijk. De totale verzorging was super. Fijne energie in de groep en eem betrokken trainer.

Angelique de Goey - de Bruin

Ik heb mijn opleiding bij UNLP als zeer waardevol ervaren. De trainers wisten je te inspireren en het beste uit jezelf te halen. Door de diversiteit van het lesmateriaal, konde ik al snel zelf aan... Ik heb mijn opleiding bij UNLP als zeer waardevol ervaren. De trainers wisten je te inspireren en het beste uit jezelf te halen. Door de diversiteit van het lesmateriaal, konde ik al snel zelf aan de slag als coach. Door de combinatie van praktijk met theorie heb ik nu een goede basis om zelf mensen te coachen en te stimuleren om aan zichzelf te werken. Het meest waardevol was voor mij was toch wel mijn persoonlijke groei gedurende op opleiding. Met veel steun van mijn medestudenten, mentoren, en docenten, sta ik stevig en vol zelf vertrouwen in het leven en in mijn praktijk. Ik ga zeker nog een aantal verdiepingsopleidingen volgen.

Ik zou unlp eventueel wel aanbevelen alleen de HBO coach opleiding niet.