UNLP

Ik vind het jammer dat we de hele training in rijtjes achter elkaar zaten. Hierdoor duurde het voor mij lang om rapport te voelen met mede cursisten, en was het heel erg gericht op de trainers.

Joyce

Was een mooie reis die ik samen met de trainers en groep heb mogen maken. Heel veel nieuwe inzichten waar ik weer verder mee kan in mijn leven!

Fijne training op een fantastisch landgoed!

Ik heb UNLP als een heel fijn instituut ervaren. Met toegankelijke mensen, mooie opleidingen, een prachtige locatie, lekkere lunches en goeie koffie. Ik keek uit naar elk weekend, vond het altijd... Ik heb UNLP als een heel fijn instituut ervaren. Met toegankelijke mensen, mooie opleidingen, een prachtige locatie, lekkere lunches en goeie koffie. Ik keek uit naar elk weekend, vond het altijd een feestje om op Boekesteijn te zijn. De kundige trainers waren een inspiratie en de groep mensen super fijn. Ik heb dat bij twee opleidingen zo ervaren.

Dick Bosma. Dikke 9 als rapport(..)cijfer. Unlp een fijn instituut die je persoonlijkheid echt doet groeien.

Een heel prettige organisatie waarbij de trainers de deelnemers centraal stellen. Je komt zo écht tot nieuwe inzichten die je helpen jezelf verder te ontwikkelen. Locatie en organisatie zijn... Een heel prettige organisatie waarbij de trainers de deelnemers centraal stellen. Je komt zo écht tot nieuwe inzichten die je helpen jezelf verder te ontwikkelen. Locatie en organisatie zijn tip top in orde. En de innerlijke mens wordt evenzeer goed verzorgd met goede thee/koffie en lunch.

Een leuker leven kan je dus echt leren!!

Connect2empower

Prima gegaan

Marije de Graaf

Hele fijne, warme sfeer, openheid en humor.
Goede en mooie locaties met uitstekende lunches.
Communicatie met studentsupport erg goed, snelle persoonlijke reactie.
Toegankelijke...
Hele fijne, warme sfeer, openheid en humor.
Goede en mooie locaties met uitstekende lunches.
Communicatie met studentsupport erg goed, snelle persoonlijke reactie.
Toegankelijke trainers met ieder zijn eigen kwaliteiten wat elkaar mooi aanvulde.

Janneke

Prachtig instituut, waar je volledig te bloei mag komen. De sfeer is open, vriendelijke en veilig.