UNLP

Het was een unieke belevenis op systemisch werk te ontdekken. De coaches gaven ontzettend veel handvatten en inzicht rondom de thematiek. Je mocht kritisch zijn, en het even niet weten, ook... Het was een unieke belevenis op systemisch werk te ontdekken. De coaches gaven ontzettend veel handvatten en inzicht rondom de thematiek. Je mocht kritisch zijn, en het even niet weten, ook weerstand was welkom. Dat maakte dat je als deelnemer enorme persoonlijke en professionele stappen kon zetten. Het was voor mij een openbaring!

Marco de Haas

Geweldige ervaring en op een mooie manier ontdekt wat de kracht van NLP is. Het was allemaal goed geregeld, waardoor ik uit elk moment het optimale eruit kon halen. Zeer inspirerende trainers en de... Geweldige ervaring en op een mooie manier ontdekt wat de kracht van NLP is. Het was allemaal goed geregeld, waardoor ik uit elk moment het optimale eruit kon halen. Zeer inspirerende trainers en de live dagen waren georganiseerd op een zeer rustgevende omgeving. Ik begon met het idee om mijn kennis en vaardigheden als coach uit te breiden, maar ik heb de echte magie van NLP pas ervaren toen ik ervoor koos om het proces persoonlijk te maken en er zelf doorheen te gaan. Dankbaar voor de sleutels en levenslessen!

Jeroen Veeren

Ik vind het een waardevolle opleiding waarbij je uitgedaagd wordt jezelf met een open blikt te onderzoeken, je taalpatronen, je (beperkende) overtuigingen en welk gedrag je daarbij hebt ontwikkeld,... Ik vind het een waardevolle opleiding waarbij je uitgedaagd wordt jezelf met een open blikt te onderzoeken, je taalpatronen, je (beperkende) overtuigingen en welk gedrag je daarbij hebt ontwikkeld, je krijgt veel praktische manieren om zaken die je daarin aan wil pakken op positieve wijze te transformeren. Jacqueline is een liefdevolle, inspirerende coach die feilloos aanvoelt waar je je bevindt in een proces en je dusdanig kan spiegelen dat je zelf een volgende stap kan gaan zetten in je ontwikkeling. Ze is ondersteunend en geeft ruimte om je eigen waarheid te onderzoeken

Eline H

Jacqueline weet iedereen mee te nemen in zijn of haar proces en op zijn of haar eigen manier. Hierdoor stimuleert zij iedereen om het maximale uit zichzelf te halen. Jacqueline is open, vriendelijk,... Jacqueline weet iedereen mee te nemen in zijn of haar proces en op zijn of haar eigen manier. Hierdoor stimuleert zij iedereen om het maximale uit zichzelf te halen. Jacqueline is open, vriendelijk, niet-oordelend en een bijzonder goede coach en trainer. Bedankt dat ik mijn reis met jou mocht maken!

A Gubbels

Vooral de live dagen, begeleid door Jacqueline, waren hartstikke leuk en leerzaam. Daar ook weer dingen geleerd die van toegevoegde waarde waren naast het online gedeelte.
Online was uitgebreid...
Online was uitgebreid en goed te volgen, echter zou ik de volgende keer kiezen voor live, aangezien de groepsdynamiek en het fysiek oefenen voor mij echt een meerwaarde heeft.
Al met al een super interessante en ook wel confronterende opleiding waar je veel aan gaat hebben op het gebied van persoonlijke groei.

Laura Klingenberg

Ik heb een hele fijne ervaring gehad in deze opleiding en met Jacqueline als trainer.

Het is alles wat ik er van had gehoopt en meer.

Jacqueline is erg kundig en to the...

Het is alles wat ik er van had gehoopt en meer.

Jacqueline is erg kundig en to the point. De manier waarop ze dingen teruggeeft hebben me aan het denken gezet. Zo kwam ik zelf tot de antwoorden.

Ik kan niet wachten om met de master aan de slag te gaan!

Manouk Van Groeningen

Jacqueline is een trainer met veel humor, diepgang, eigen geluid en veel scherpte.
Opleiding had een mooi curriculum, praktisch maar ook tegelijkertijd ook veel stof tot nadenken en reflectie. Daarnaast altijd zeer verzorgde lunch en hele fijne locatie.

Cynthia Kruissink

Wat een reis! In vier maanden heb ik mijn persoonlijke ontwikkeling een intense boost gegeven middels deze Practitioner. Jacqueline is geweldig bekwaam en biedt zoveel meer waarde dan enkel de... Wat een reis! In vier maanden heb ik mijn persoonlijke ontwikkeling een intense boost gegeven middels deze Practitioner. Jacqueline is geweldig bekwaam en biedt zoveel meer waarde dan enkel de training. Het inzicht in mezelf en het leren begrijpen van en werken met mijn onbewuste heeft mij begrip, compassie en heling opgeleverd. Ik kan zelfs mijn burn-out nu een plekje geven. Onwijs dankbaar sluit ik deze practitioner af om volgende maand direct door te gaat met de Master!

Rabia Shaikh

NLP is een fantastische opleiding en Jacqueline is top! NLP heeft me verrijkt als mens. Ik kijk enorm uit naar de Master!

Oja en de lunches zijn heel goed verzorgd.
Locatie is goed...

Oja en de lunches zijn heel goed verzorgd.
Locatie is goed bereikbaar.

Jacqueline Touw

De training NLP sloot erg goed aan bij wat ik zocht. Persoonlijke ontwikkeling via het opdoen van ervaringen, nieuwe dingen uitproberen die daarna praktisch toepasbaar zijn. Duurzaam resultaat via... De training NLP sloot erg goed aan bij wat ik zocht. Persoonlijke ontwikkeling via het opdoen van ervaringen, nieuwe dingen uitproberen die daarna praktisch toepasbaar zijn. Duurzaam resultaat via diepere inzichten. Zeer goede trainer en begeleiders. Voor eenieder die een dergelijke training overweegt kan ik deze van harte aanbevelen.