Trend24

Nour

Leuk bedrijf en goede service!!

Johan Post

Duidelijke communicatievper mail. Probleem netjes opgelost.

Eef Kolkman

Het artikel kwam beschadigd aan. Tijdens het transport zal het gevallen zijn. Na het sturen van enkele foto's is dit prima door Trend24 afgehandeld, Het geld werd ook snel weer teruggeboekt.

Yentil Vriendwijk

Leuke bedrijf, mooie meubels voor een goede prijs!

Fiene

Top bedrijf, goede service!

Lian Bax

Frankie Goethals

Parasolhoes gekocht die volgens Trend24 past zowel bij parasols van 3m of 3.5m doorsnee. Blijkt dat voor de 3.5m de hoes te smal en te kort is. Hierdoor werd ik misleid bij mijn aankoop. De kosten... Parasolhoes gekocht die volgens Trend24 past zowel bij parasols van 3m of 3.5m doorsnee. Blijkt dat voor de 3.5m de hoes te smal en te kort is. Hierdoor werd ik misleid bij mijn aankoop. De kosten van een retour zijn echter voor de, in dit geval misleide, klant. Het bedrijf zou de omschrijving bij de parasolhoes aanpassen, maar enkele dagen later is dit nog steeds niet gebeurd. Jammer!

Reactie Trend24:

Hartelijk dank voor het delen van je ervaring met ons, en onze oprechte excuses voor de verwarring die is ontstaan bij de aankoop van de parasolhoes. We begrijpen dat dit een frustrerende situatie... Hartelijk dank voor het delen van je ervaring met ons, en onze oprechte excuses voor de verwarring die is ontstaan bij de aankoop van de parasolhoes. We begrijpen dat dit een frustrerende situatie voor je is geweest.
We betreuren het ten zeerste dat de omschrijving van het product op onze website niet overeenkwam met de daadwerkelijke afmetingen van de parasolhoes. We hebben actie ondernomen door het product offline te halen om verdere verwarring te voorkomen.
Het is ook belangrijk op te merken dat we de retourkosten voor jouw specifieke geval niet in rekening hebben gebracht. We erkennen dat dit niet jouw fout was, maar eerder een gevolg van onze foutieve productomschrijving.
Mocht je nog verdere vragen, opmerkingen of zorgen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je te helpen en ervoor te zorgen dat je volgende ervaring met ons aangenamer verloopt.
Nogmaals onze oprechte excuses en bedankt voor je feedback.

Robin Molenaar

Er was een foutje vanuit de bezorgdienst voorgekomen waardoor het product niet helemaal goed geleverd werd. Gelukkig stond het klantenservice team van Trend24 direct voor me klaar en hebben ze alles... Er was een foutje vanuit de bezorgdienst voorgekomen waardoor het product niet helemaal goed geleverd werd. Gelukkig stond het klantenservice team van Trend24 direct voor me klaar en hebben ze alles opgelost binnen een zo snel mogelijke tijd. Top service!!!

T Hoogstra

Het pakket was 13 dagen onderweg, zonder dat dat duidelijk was bij het bestellen. Dit was erg onaangenaam.

Reactie Trend24:

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We willen ons oprecht verontschuldigen voor de vertraging die je hebt ervaren met de levering van je pakket. We begrijpen dat een... Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We willen ons oprecht verontschuldigen voor de vertraging die je hebt ervaren met de levering van je pakket. We begrijpen dat een langere levertijd dan verwacht erg onaangenaam kan zijn.
Het spijt ons dat je niet op de hoogte was van de vertraging bij het bestellen van je product. We streven ernaar om duidelijke informatie te verstrekken over de levertijden, zodat onze klanten weten wat ze kunnen verwachten. Het is jammer dat dit in jouw geval niet goed is gecommuniceerd.
Het is belangrijk op te merken dat we met de leveringen afhankelijk zijn van de vervoersdienst die we gebruiken. Hoewel we ons best doen om ervoor te zorgen dat de bestellingen binnen de aangegeven levertijd worden bezorgd, kunnen er soms onvoorziene omstandigheden zijn die tot vertragingen leiden.
We begrijpen dat dit je winkelervaring heeft beïnvloed en we waarderen je begrip en geduld terwijl we proberen dit soort situaties te voorkomen en verbeteren. Normaal gesproken kunnen we klanten de kwaliteitsservice bieden die ze van ons gewend zijn.
Mocht je nog verdere vragen, opmerkingen of zorgen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We willen ervoor zorgen dat je volgende ervaring met ons positief verloopt.
Nogmaals onze oprechte excuses en bedankt voor je begrip.