Trend24

T Hoogstra

Het pakket was 13 dagen onderweg, zonder dat dat duidelijk was bij het bestellen. Dit was erg onaangenaam.

Reactie Trend24:

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We willen ons oprecht verontschuldigen voor de vertraging die je hebt ervaren met de levering van je pakket. We begrijpen dat een langere levertijd dan verwacht erg onaangenaam kan zijn.
Het spijt ons dat je niet op de hoogte was van de vertraging bij het bestellen van je product. We streven ernaar om duidelijke informatie te verstrekken over de levertijden, zodat onze klanten weten wat ze kunnen verwachten. Het is jammer dat dit in jouw geval niet goed is gecommuniceerd.
Het is belangrijk op te merken dat we met de leveringen afhankelijk zijn van de vervoersdienst die we gebruiken. Hoewel we ons best doen om ervoor te zorgen dat de bestellingen binnen de aangegeven levertijd worden bezorgd, kunnen er soms onvoorziene omstandigheden zijn die tot vertragingen leiden.
We begrijpen dat dit je winkelervaring heeft beïnvloed en we waarderen je begrip en geduld terwijl we proberen dit soort situaties te voorkomen en verbeteren. Normaal gesproken kunnen we klanten de kwaliteitsservice bieden die ze van ons gewend zijn.
Mocht je nog verdere vragen, opmerkingen of zorgen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We willen ervoor zorgen dat je volgende ervaring met ons positief verloopt.
Nogmaals onze oprechte excuses en bedankt voor je begrip.

Score voor Trend24: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Posterbehang