Trend24

Andre Streijl

Goede service

Reactie Trend24:

Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent over onze service. Jouw tevredenheid is voor ons van groot belang en we streven er altijd naar om een... Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent over onze service. Jouw tevredenheid is voor ons van groot belang en we streven er altijd naar om een goede service te bieden aan al onze klanten.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of als er iets is waarmee we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je verder te assisteren.
Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Harold Peters

Slechte kwaliteit

Reactie Trend24:

Bedankt voor het delen van je ervaring. We willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat je hebt ondervonden met betrekking tot het product. We begrijpen dat dit teleurstellend was en we... Bedankt voor het delen van je ervaring. We willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat je hebt ondervonden met betrekking tot het product. We begrijpen dat dit teleurstellend was en we hebben direct actie ondernomen om dit probleem op te lossen.
We hebben je een nieuwe dak en een vergoeding toegestuurd. We hopen dat dit de situatie enigszins heeft kunnen rechtzetten.
Daarnaast wordt er als blijk van waardering voor je geduld en begrip, een extraatje in de vorm van solar verlichting naar je opgestuurd. We hopen dat dit een positieve toevoeging zal zijn aan de paviljoen.
We streven er altijd naar om hoogwaardige producten te leveren en het spijt ons dat de initiële ervaring niet aan je verwachtingen voldeed.
Mocht je nog verdere vragen, opmerkingen of zorgen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je verder te helpen en ervoor te zorgen dat je volledig tevreden bent.

Paula Fieret

Trampoline gekocht

Silvia Jansen

Alles netjes verpakt en goed afgeleverd.

Reactie Trend24:

Hartelijk dank voor je positieve review! We zijn verheugd om te horen dat alles netjes verpakt was en goed is afgeleverd.
Bij Trend24 streven we ernaar om niet alleen hoogwaardige producten aan...
Bij Trend24 streven we ernaar om niet alleen hoogwaardige producten aan te bieden, maar ook een uitstekende service te leveren, inclusief zorgvuldige verpakking en tijdige levering. Het doet ons goed te vernemen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan.
Als je in de toekomst nog vragen hebt of als er iets anders is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn en te zorgen dat je een positieve ervaring hebt bij Trend24.
Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en je vertrouwen in ons. We hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen als tevreden klant.

Özgü Aydogan

Helemaa GEEN goed service

Reactie Trend24:

Bedankt voor het delen van je feedback. Het spijt ons te horen dat je geen goede service hebt ervaren. We begrijpen dat dit frustrerend voor je is geweest. We willen je laten weten dat we je... Bedankt voor het delen van je feedback. Het spijt ons te horen dat je geen goede service hebt ervaren. We begrijpen dat dit frustrerend voor je is geweest. We willen je laten weten dat we je opmerkingen serieus nemen en actie hebben ondernomen om de situatie op te lossen.
Na een grondig onderzoek is gebleken dat het pakket om een onbekende reden is teruggestuurd naar ons magazijn. Dit is natuurlijk een ongewenste situatie en we bieden onze oprechte excuses aan voor het verloop van de levering.
Om het ongemak en de teleurstelling goed te maken, hebben we het aankoopbedrag volledig aan je teruggestort. We hopen dat dit de ongemakken enigszins compenseert.
We begrijpen dat dit niet de gewenste uitkomst is die je had verwacht en we willen nogmaals onze oprechte excuses aanbieden voor de problemen en het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.
Als er nog verdere vragen of opmerkingen zijn, staan we altijd klaar om je te helpen. We waarderen je feedback en willen er alles aan doen om je vertrouwen in onze service te herstellen.

Paul Yperman

Prima product. Aanvaardbare leveringstermijn.

Peter Hol

Beschrijving produkt komt overeen met de levering; snelle afwikkeling; goede handleiding bij een dergelijk product

Reactie Trend24:

Beste Peter, bedankt voor je feedback en de positieve beoordeling van onze levering. We zijn blij om te horen dat de dit naar tevredenheid is verlopen. We streven er voortdurend naar om onze... Beste Peter, bedankt voor je feedback en de positieve beoordeling van onze levering. We zijn blij om te horen dat de dit naar tevredenheid is verlopen. We streven er voortdurend naar om onze dienstverlening te verbeteren. Heel veel plezier gewenst met de wandplanken!

Edward Cloet

Levering: Alles perfect verlopen. Het enige wat nog zou kunnen verbeterd worden is de info tijdens de levering (zoals andere bedrijven doen)
Het product zelf...
Het product zelf (https://trend24.nl/product/trend24-paviljoen-cape-may-300-x-400-x-270-cm-antraciet-waterdicht/)
Voldoet ook aan onze wensen.

Reactie Trend24:

Bedankt voor je feedback en de positieve beoordeling van onze levering. We zijn blij om te horen dat de dit naar tevredenheid is verlopen. We streven er voortdurend naar om onze dienstverlening te... Bedankt voor je feedback en de positieve beoordeling van onze levering. We zijn blij om te horen dat de dit naar tevredenheid is verlopen. We streven er voortdurend naar om onze dienstverlening te verbeteren en nemen je opmerkingen over de leveringsinformatie ter harte.
We begrijpen dat duidelijke en tijdige informatie tijdens de levering belangrijk is voor onze klanten. We zullen dit punt zeker ter evaluatie doorgeven aan ons team, zodat we kunnen kijken naar mogelijkheden om de leveringsinformatie te verbeteren en een nog betere ervaring te bieden.
Daarnaast zijn we verheugd dat het product, het Trend24 Paviljoen Cape May - 300 x 400 x 270 cm - Antraciet - Waterdicht, aan jullie wensen voldoet. We streven ernaar om kwaliteitsproducten aan te bieden die voldoen aan de verwachtingen van onze klanten.
Nogmaals bedankt voor je feedback en je positieve beoordeling. Het is dankzij klanten zoals jij dat we onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren. Als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, staan we altijd klaar om je te helpen.
We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn!

Heidi Claes

Uitstekend,

Reactie Trend24:

Hartelijk dank voor je vriendelijke beoordeling! We zijn verheugd te horen dat je een uitstekende ervaring had met onze online webshop. Het doet ons goed te weten dat we aan je verwachtingen hebben... Hartelijk dank voor je vriendelijke beoordeling! We zijn verheugd te horen dat je een uitstekende ervaring had met onze online webshop. Het doet ons goed te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan.
Bij Trend24 streven we er altijd naar om hoogwaardige producten en een uitstekende klantenservice te bieden. Het is geweldig om te horen dat we daarin zijn geslaagd. We blijven ons best doen om aan je behoeften te voldoen en je een geweldige winkelervaring te bieden.
Als je in de toekomst nog vragen, opmerkingen of verzoeken hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om je van dienst te zijn.
Nogmaals bedankt voor je positieve feedback! We waarderen je steun en kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn.

R Eggermond

Eerst verkeerde maat gekregen,na wat heen en weer mailen de goede gekregen

Reactie Trend24:

Bedankt voor je review. We zijn blij om te vernemen dat je tevreden bent met onze oplossing. We wensen je veel plezier met je aankoop. Hopelijk zien we je snel weer terug op onze website.