Trend24

Frankie Goethals

Parasolhoes gekocht die volgens Trend24 past zowel bij parasols van 3m of 3.5m doorsnee. Blijkt dat voor de 3.5m de hoes te smal en te kort is. Hierdoor werd ik misleid bij mijn aankoop. De kosten van een retour zijn echter voor de, in dit geval misleide, klant. Het bedrijf zou de omschrijving bij de parasolhoes aanpassen, maar enkele dagen later is dit nog steeds niet gebeurd. Jammer!

Reactie Trend24:

Hartelijk dank voor het delen van je ervaring met ons, en onze oprechte excuses voor de verwarring die is ontstaan bij de aankoop van de parasolhoes. We begrijpen dat dit een frustrerende situatie voor je is geweest.
We betreuren het ten zeerste dat de omschrijving van het product op onze website niet overeenkwam met de daadwerkelijke afmetingen van de parasolhoes. We hebben actie ondernomen door het product offline te halen om verdere verwarring te voorkomen.
Het is ook belangrijk op te merken dat we de retourkosten voor jouw specifieke geval niet in rekening hebben gebracht. We erkennen dat dit niet jouw fout was, maar eerder een gevolg van onze foutieve productomschrijving.
Mocht je nog verdere vragen, opmerkingen of zorgen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je te helpen en ervoor te zorgen dat je volgende ervaring met ons aangenamer verloopt.
Nogmaals onze oprechte excuses en bedankt voor je feedback.

Score voor Trend24: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Zwarte parasolhoes