Trend24

Beate Marquardt

Leuk en groot maar moeilijk om ineen te zetten,uitleg volledig in Duits en niet duidelijk0

Amber Pos

Ontzettend slechte ervaring, nu bijna twee weken aan het wachten op een bestelling en ik krijg geen duidelijk antwoord wanneer ik het kan verwachten. Ik wil dit annuleren en ook dit gaat niet.... Ontzettend slechte ervaring, nu bijna twee weken aan het wachten op een bestelling en ik krijg geen duidelijk antwoord wanneer ik het kan verwachten. Ik wil dit annuleren en ook dit gaat niet. Telefonisch niet bereikbaar alleen per e-mail.

Beste Amber,
Beste Amber,
Wat vervelend om te horen dat je zo'n slechte ervaring hebt gehad. 😔 We begrijpen je frustratie over de vertraging bij je bestelling en het gebrek aan duidelijke informatie. Onze excuses daarvoor.
We willen graag dat je tevreden bent met je ervaring bij Trend24 en staan klaar om je te helpen. We zijn via de mail druk bezig om met een oplossing te komen📧. We hopen dat we de kans krijgen om dit recht te zetten en je binnenkort weer te verwelkomen.
Groetjes,
Fenne, Trend24

Niko Spier

Makkelijk bestellen, eerder dan verwacht ontvangen, prima

Beste Niko,
Beste Niko,
Bedankt voor je geweldige review! 🛋️ Goed om te horen dat je bestelproces vlot verliep en dat je aankoop eerder dan verwacht is aangekomen! We hopen dat je veel plezier zult beleven aan je nieuwe ren. Als je in de toekomst nog meer nodig hebt, staan we voor je klaar. Tot snel!😁
Groetjes,
Fenne, Trend24

Tiny Deschamps

Vlotte service. Mooi product.

Henk

Snelle reactie na de bestelling
Levertijd is wat langer dan je gewend bent

Beste Henk,
Beste Henk,
Bedankt voor je review! Het spijt ons dat de levertijd langer was dan verwacht, maar we waarderen je geduld. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze snelle reactie na je bestelling. We hopen je snel weer als klant te mogen verwelkomen en wensen je veel plezier met je aankoop!

J Van der hulst

Zeer teleurgesteld, wij hebben 2 kunst planten bamboe en olijf boom van 2.20 meter en 1.80 meter bestel en HELEMAAL BETAALT EN TOT HEDEN NIKS ONTVANGEN!!! Waar blijven onze bestellingen???????... Zeer teleurgesteld, wij hebben 2 kunst planten bamboe en olijf boom van 2.20 meter en 1.80 meter bestel en HELEMAAL BETAALT EN TOT HEDEN NIKS ONTVANGEN!!! Waar blijven onze bestellingen??????? Klantenservice is niet te bereiken. Slechte zaak. Ik wil mijn bestellingen en of mijn geld terug. Eigenlijk zou ik 0 ster in toetsen maar helaas gaat dat niet, verplicht 1 te toetsen.

Beste J,
Beste J,
Wat vervelend om te horen dat je teleurgesteld bent, als het goed is heb je een nieuwe bestelling ontvangen. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We waarderen je als klant en willen graag dat je tevreden bent.
We hopen je snel weer te mogen verwelkomen als tevreden klant.

judith de Wispelaere

Goed en snel

Mandy Al

Prima ! Alles goed geleverd zoon was erg blij met zijn cadeau

Beste Mandy,
Beste Mandy,
Dank je wel voor je vriendelijke woorden! We zijn verheugd te horen dat alles naar tevredenheid is geleverd en dat je zoon blij is met zijn cadeau. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Veel plezier toegewenst met je aankoop!

Sanne Floris

In eerste instantie goed, maar toen wij een pakketje wilde retourneren kregen wij 0 reactie meer.

Beste Sanne,
Dank je wel voor het delen van je feedback, en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren bij het retourneren van je pakket.
We begrijpen hoe belangrijk een...
Beste Sanne,
We begrijpen hoe belangrijk een soepele retourprocedure is, en we streven er altijd naar om dit zo efficiënt mogelijk te laten verlopen voor onze klanten. In jouw geval was er enige vertraging bij het verstrekken van het retourlabel omdat we probeerden de beste manier te vinden om het retourneren van je product te vergemakkelijken, aangezien het een wat groter product is.
We hebben je op maandag een mailtje gestuurd en je voorzien van het benodigde retourlabel, zodat je je bestelling kunt retourneren. We begrijpen dat dit misschien langer heeft geduurd dan je had gehoopt, en we bieden onze oprechte excuses aan voor deze vertraging.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je te helpen en ervoor te zorgen dat je ervaring met ons in de toekomst aangenamer verloopt.

Claudia Klerk

Goed, wel even geduld moeten hebben voordat het binnen was.

Beste Claudia,
Beste Claudia,
Dank je wel voor je feedback! We waarderen je geduld en begrip, ondanks de wachttijd. Het doet ons plezier te horen dat je tevreden bent met je aankoop. We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn en wensen je veel plezier met je product!