Trend24

Geert Jan

Fijne service en snelle levering!

Noortje

Een canvasdoek besteld en met schade ontvangen. Fotowerk op de doek is ook van slechte kwaliteit en lijkt totaal niet op het fotowerk wat je ziet op de site.Een mail gestuurd met foto's als bewijs.... Een canvasdoek besteld en met schade ontvangen. Fotowerk op de doek is ook van slechte kwaliteit en lijkt totaal niet op het fotowerk wat je ziet op de site.Een mail gestuurd met foto's als bewijs. Het enige wat ik wil is mijn geld terug alleen krijg ik op mijn mail geen zinnige reactie of duidelijkheid over hoe nu verder wat betreft het retourneren van artikelen. Op de site staat vermeld dat een retour via een DPD punt naar een adres in Elst moet, maar aangekomen bij een DPD punt blijkt dat ze je retour niet aannemen zonder een barcode en een retourformulier die ik van Trend24 hoor te krijgen. Waardeloos dus. Trend24 is telefonisch niet bereikbaar wat ik ook een slechte zaak vind. Een gezond en goedlopend bedrijf zorgt dat ze bereikbaar zijn voorhun klanten. Het enige wat ik wil is mijn geld terug want ik zit nu opgescheept met een duur product van Trend24 waar ik niets aan heb. Ik bestel hier nooiiiiiiit meer iets en zal het ook niemand aanraden. Omdat ik zag dat je via bol.com ook producten van Trend24 kan bestellen dacht ik dat het wel goed zat. Ik heb mijn bevinding met Trend24 ook gedeeld met bol.com zodat ze weten wie ze aanbevelen aan hun eigen klanten.

Ans Hendriks

Zeer goed.

Noa en Max De Vries

Prima ervaring!

Bos

Voldoet aan verwachting

Patrick

Snelle levering, alleen onbrak er een onderdeel. Klantenservice heeft het snel opgepakt en het ontbrekende onderdeel alsnog verstuurd.

Beste Patrick,
Beste Patrick,
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! We waarderen je review en zijn blij dat we het ontbrekende onderdeel snel voor je hebben kunnen regelen. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we graag voor je klaar. Veel plezier met je aankoop!
Fenne, Trend24

Lonneke Haer-Wigman

Barkrukken kwamen iets later dan op de website staat, voor de rest prima service

Helga Vercamer

Heel tevreden

Andre Streijl

Goede service

Reactie Trend24:

Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent over onze service. Jouw tevredenheid is voor ons van groot belang en we streven er altijd naar om een... Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent over onze service. Jouw tevredenheid is voor ons van groot belang en we streven er altijd naar om een goede service te bieden aan al onze klanten.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of als er iets is waarmee we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je verder te assisteren.
Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Harold Peters

Slechte kwaliteit

Reactie Trend24:

Bedankt voor het delen van je ervaring. We willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat je hebt ondervonden met betrekking tot het product. We begrijpen dat dit teleurstellend was en we... Bedankt voor het delen van je ervaring. We willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat je hebt ondervonden met betrekking tot het product. We begrijpen dat dit teleurstellend was en we hebben direct actie ondernomen om dit probleem op te lossen.
We hebben je een nieuwe dak en een vergoeding toegestuurd. We hopen dat dit de situatie enigszins heeft kunnen rechtzetten.
Daarnaast wordt er als blijk van waardering voor je geduld en begrip, een extraatje in de vorm van solar verlichting naar je opgestuurd. We hopen dat dit een positieve toevoeging zal zijn aan de paviljoen.
We streven er altijd naar om hoogwaardige producten te leveren en het spijt ons dat de initiële ervaring niet aan je verwachtingen voldeed.
Mocht je nog verdere vragen, opmerkingen of zorgen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je verder te helpen en ervoor te zorgen dat je volledig tevreden bent.