Trend24

Antoinette Stienstra

Snelle levering en artikel xoals beschrijving

Fien Heeringa

Levering was slecht. Bezorger gaf aan “dat adres niet juist was”. Betreft nieuwbouwwijk. Geen moeite gedaan. Pakket werd afgegeven bij parcel point. Gaf niet aan welke. Dus dagelijks voor niets naar... Levering was slecht. Bezorger gaf aan “dat adres niet juist was”. Betreft nieuwbouwwijk. Geen moeite gedaan. Pakket werd afgegeven bij parcel point. Gaf niet aan welke. Dus dagelijks voor niets naar verkeerde adres.

Gerald Meijerink

Begon goed, maar nu het pakket niet compleet is afgeleverd stokt het contact.

Reactie Trend24:

Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. We willen ons oprecht verontschuldigen voor de ongemakken die je hebt ervaren nadat je pakket niet compleet is afgeleverd.
We begrijpen dat een...
We begrijpen dat een goede communicatie van essentieel belang is bij het oplossen van dergelijke situaties. Helaas zijn we momenteel onderbezet, wat heeft geleid tot vertragingen in onze reactietijden. Onze excuses voor eventuele frustraties die dit heeft veroorzaakt.
We willen je echter laten weten dat we je zaak serieus hebben genomen en we zijn blij te melden dat we het via e-mail hebben opgepakt. We hebben ons best gedaan om het probleem op te lossen en de missende onderdelen van je pakket zijn inmiddels nagezonden. We hopen dat dit je gemak herstelt en je ervaring met ons weer positief maakt.
We waarderen je geduld en begrip terwijl we werken aan het verbeteren van onze klantenservice en reactietijden. Als je nog verdere vragen, opmerkingen of zorgen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je te helpen en ervoor te zorgen dat je toekomstige ervaringen met ons vlekkeloos verlopen.

Hanneke Wiersema

Prima kwaliteit en snelle levering!

Joke Mandemaker

Slecht

Louise Roos

Leuke spullen voor een leuke prijs

Sylvia Senciuc

Goed, snel, zag er precies uit zoals op de foto

Fieke

Leuke plantenbakken met rotan via trend24 aangeschaft. Deze had ik snel in huis en staan mooi in de tuin!

Geert Jan

Fijne service en snelle levering!