Trend24

Sanne Floris

In eerste instantie goed, maar toen wij een pakketje wilde retourneren kregen wij 0 reactie meer.

Reactie Trend24:

Beste Sanne,
Dank je wel voor het delen van je feedback, en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren bij het retourneren van je pakket.
We begrijpen hoe belangrijk een...
Beste Sanne,
We begrijpen hoe belangrijk een soepele retourprocedure is, en we streven er altijd naar om dit zo efficiënt mogelijk te laten verlopen voor onze klanten. In jouw geval was er enige vertraging bij het verstrekken van het retourlabel omdat we probeerden de beste manier te vinden om het retourneren van je product te vergemakkelijken, aangezien het een wat groter product is.
We hebben je op maandag een mailtje gestuurd en je voorzien van het benodigde retourlabel, zodat je je bestelling kunt retourneren. We begrijpen dat dit misschien langer heeft geduurd dan je had gehoopt, en we bieden onze oprechte excuses aan voor deze vertraging.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je te helpen en ervoor te zorgen dat je ervaring met ons in de toekomst aangenamer verloopt.

Claudia Klerk

Goed, wel even geduld moeten hebben voordat het binnen was.

Reactie Trend24:

Beste Claudia,
Beste Claudia,
Dank je wel voor je feedback! We waarderen je geduld en begrip, ondanks de wachttijd. Het doet ons plezier te horen dat je tevreden bent met je aankoop. We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn en wensen je veel plezier met je product!
Fenne, Trend 24

Surinamestraat Korff/vSanten

Perfect

Styven Jan

Supper snelle levering

Laura

Goed product, goede communicatie

Frank Vermeulen

Mijn bestelling is nog steeds niet binnen. 22 augustus besteld, nu is het 2 september

Gerrit Verdoes

Alles is vlot verlopen, alleen vind ik het vreemd dat de tent op marktplaats wordt aangeboden voor 469 euro en zodra je op de site klikt wordt dit 499 euro, weet niet waar dit verschil vandaan komt.

Sonja Timmermans

Tot op heden heb ik mijn bestelling niet ontvangen.Volgens DPD is het geleverd, contact opgenomen met DPD, als het pakketje wordt gevonden krijg ik een e-mail.

Nour

Leuk bedrijf en goede service!!