Trend24

Frederique

Bij Trend24 een leuke poef online besteld. Deze werd zonder problemen geleverd. Staat erg mooi in mijn slaapkamer!

Aafke Heinis

Product top levering top

Job Oldenziel

Pakket niet ontvangen door interne fouten, uiteindelijk geld terug ontvangen. Wel excuus telefoon ontvangen.

Daisy Grinsven

Kaptafel met beschadigingen ontvangen. Na dit gemeld te hebben zouden de onderdelen toegestuurd worden om dit te verhelpen. Nu 2 weken verder heb ik ze nog steeds niet ontvangen, en volgens de... Kaptafel met beschadigingen ontvangen. Na dit gemeld te hebben zouden de onderdelen toegestuurd worden om dit te verhelpen. Nu 2 weken verder heb ik ze nog steeds niet ontvangen, en volgens de klantenservice bezorgd op 2 verschillende adressen. Toch knap. Ik heb zelf niets ontvangen

Beste Daisy,
Beste Daisy,
Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ervaren met betrekking tot de kaptafel. We begrijpen dat dit frustrerend voor je moet zijn en waarderen je geduld in deze kwestie.
Naar aanleiding van je melding hebben we direct actie ondernomen om de beschadigde onderdelen te vervangen. Onze excuses dat het zo lang heeft geduurd voordat de nieuwe zending bij je thuis aankwam. Na intern onderzoek hebben we vastgesteld dat er enige verwarring is ontstaan met betrekking tot het afleveradres. Gelukkig hebben we geconstateerd dat je inmiddels het pakket hebt ontvangen.
We willen benadrukken dat het nooit onze bedoeling is geweest om je te laten wachten, en we begrijpen de teleurstelling die dit met zich meebracht.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank voor je begrip. Mocht je verdere vragen hebben of aanvullende assistentie nodig hebben, neem dan gerust contact met ons op.
Amin
Klantenservice Team
Trend24

maurice peeters

Er ging wat mis met de levering, maar dit is zeer snel opgepakt en gecorrigeerd. Top! Product is erg mooi, ben zeer tevreden

Jonna Tempels

Slecht, zending kon niet geleverd worden en nu is hetvterug gestuurd en ik hoor niks over geld terug!!! Halloo?? Proberen jullie mij te belazeren ofzo???

Hallo Jonna,
Hallo Jonna,
Mijn excuses dat het eerste pakket retour was gegaan. Dit vinden we erg vervelend. In de mail heb ik gezien dat mijn collega je een nieuw pakket heeft toegestuurd en dat deze gelukkig wel goed is aangekomen.
Verder wil ik je geruststellen dat we een geregistreerde webshop zijn, die keurig is ingeschreven bij de KVK. Ons doel is altijd om integer te handelen en goede service te bieden. We vinden het vervelend dat je hier twijfels bij had, maar begrijpen dit volkomen. We hopen dat met het verzenden van een nieuw pakket en contact via de mail, we hebben kunnen aantonen dat we serieus bezig zijn met het oplossen van jouw zorgen.
Bij vragen of feedback mag je ons altijd een mailtje sturen.
Groetjes,
Amin

Danny Mockers

Correcte en snelle levering

Reactie Trend24:

Natuurlijk! 😊 Wat fijn om te horen dat de levering correct en snel was! πŸššπŸ’¨ We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Als je nog vragen hebt of hulp nodig... Natuurlijk! 😊 Wat fijn om te horen dat de levering correct en snel was! πŸššπŸ’¨ We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we klaar om te helpen! πŸ‘πŸ˜Š

Anita Thakoerdat

Zeer tevreden met de bestelling en de levering!

Reactie Trend24:

Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent met zowel de bestelling als de levering! We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Als je in de toekomst meer hulp nodig... Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent met zowel de bestelling als de levering! We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Als je in de toekomst meer hulp nodig hebt of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bedankt voor je positieve feedback! πŸ˜ŠπŸ“¦

Niek Stevens

Niet best. het door mij bestelde artikel dat door DPD geleverd moet worden wordt maar niet geleverd. met de track en trace word je voor de gek gehouden.

Beste Niek,
Bedankt voor je feedback!
Beste Niek,
Bedankt voor je feedback!
Wij hebben vernomen dat je pakket wel is aangekomen. Alsnog bedankt voor het aanpassen van je feedback. Wij zien je graag terug als tevreden klant.
Groetjes,
Fenne, Trend24