Product aanbod
6.8/10
Snelheid van levering
7.6/10

PSG Wonen

Matige ervaring d.d. 27-12-2018 slechte bereikbaarheid administratie. Meerdere malen gebeld ruim 25 minuten in de wacht te hebben gestaan en niemand kunnen bereiken

Klant van Travelcard

Hierbij verzoek ik u dringend om de onterechte incassomails te staken. De oorzaak van deze ellende ligt namelijk bij jullie zelf!
Door jullie slecht uitgevoerde systeemmigratie, waar ik niet...
Door jullie slecht uitgevoerde systeemmigratie, waar ik niet vooraf van op de hoogte ben gesteld, konden wij niet meer tanken en geen tankpassen meer aanvragen. Allereerst een wanprestatie en daarnaast een schandalige manier van miscommunicatie!

Gelukkig is de klant (wij dus) flexibel en hebben wij onze berijders zelf laten betalen en via personeelsdeclaratie hen weer terugbetaald. Helaas dus extra werk voor onze administratie. Ook hebben we aanvragen voor nieuwe passen per mail doorgegeven, omdat onze beheerders niet meer konden inloggen op de Travelcard portal. Helaas zijn deze aanvragen door jullie verkeerd verwerkt en op de verkeerde BV gezet, namelijk een BV zonder incassomachtiging. Daardoor zijn er 4 facturen, met een totale waarde van ruim 200,-, niet tijdig betaald.

Het aanmaningensysteem werkte wel goed, zodat ik ineens daarmee werd geconfronteerd. Ik heb op 30-11 contact met Travelcard gezocht en gevraagd om bovenstaande problemen en gevolgen op te lossen. Gisteren kreeg ik wederom een aanmaning en heb ik nogmaals gebeld met Debiteurenbeheer. Omdat ik graag wil dat de aanmaningenstroom ophoudt heb ik vervolgens aangeboden om de 4 openstaande facturen te betalen en deze door te belasten naar de BV’s waar de facturen thuishoren. Dit is door jullie geaccepteerd en gisteren heb ik direct betaald.

Echter, vandaag kwam er wederom een aanmaning. Ik verzoek u dringend hiermee te stoppen en mij schriftelijk te bevestigen dat u actie heeft ondernomen, natuurlijk voorzien van de nodige excuses voor uw wanbeleid.

rtb-consulting

Dit bedrijf gaat onzorgvuldig om met mijn bedrijfs/persoonsgegevens, en haar facturatie. Tenzij je risico wil lopen, zou ik elk ander provider aanbevelen dan TANKPAS.NL (TRAVELCARD BV).
Herhaaldelijk blijft response uit bij het aankaarten van deze onjuistheden (per e-mail). Daarbij is beschikbaarheid/ stabiliteit van klantportal zeer onbetrouwbaar.

Wouter de Jong

Fijn dat je bij elk tankstation terecht kunt.

Rietlanden Terminals

Prima ervaring

Cornet/Bergler

De ervaring met de pas zelf is prima.
De ervaring met de pas zelf is prima.
De werkzaamheid van het Fuel Cost Saving programma vind ik als wagenparkbeheerder niet erg duidelijk en overzichtelijk. Vooral de historie van oude berijders zou eruit gehaald moeten worden.

Wij zijn erg blij met onze overstap naar Travelcard. Het doet ons deugd om bij bijna elk tankstation binnen Europa te kunnen tanken.

quality wellnessresourts Holding bv

Prima dienstverlening, maar de prijs per pas is te hoog.
Zeker kijkend naar de directe concurrent.