Product aanbod
Snelheid van levering
7.6/10

Dennis Bekkema

De werkwijze van Travelcard klopt van geen kanten. Lees onderstaande problemen:
Als je een dag te laat bent met betalingen dan krijg je achter elkaar telefoon dat je moet betalen.
Ik...
De werkwijze van Travelcard klopt van geen kanten. Lees onderstaande problemen:
Ik tank bij een aangesloten Q8 tankstation in Hamont-Achel en krijg steeds een ander bedrag op de factuur als het bedrag/liter waarvoor ik getankt heb en wat op de bonnetjes staat. Met andere woorden, ik betaal te veel. Na dit te melden krijgen we eerst als antwoord dat we met de verkeerde kant van de pas tanken, (de DKV kant). Dit zou gemakkelijk gekund hebben en zal vaak gebeuren omdat de pas zo misleidend is opgebouwd dat het bijna lijkt alsof ze hopen dat iemand met de verkeerde kant tankt omdat dit meer rendement brengt. Echter in mijn geval onmogelijk omdat ik voor de zekerheid de DKV zijde stuk heb gekrast om deze fout onmogelijk te maken. Nu ben ik inmiddels 1,5 maand bezig om uitsluitsel te krijgen en mijn geld terug te krijgen. Zij bellen dus na 1 dag en ik moet wachten en wachten. Nu geeft de medewerker aan dat er een probleem is tussen Q8 en Travelcard in de manier waarop Q8 zijn bestanden aanlevert bij Travelcard. Eigenlijk interesseert mij dit geen hol omdat dit naar mijn idee iets is tussen Q8 en Travelcard. Nu is het hele nut van de Travelcard dat je BTW kunt terugvorderen. Echter nu keurt de Belgische overheid de facturen van Travelcard af omdat Travelcard hier voor de Belgisch tankbeurten de BTW niet separaat op vermeld zoals ze dit wel doen voor de Nederlandse tankbeurten. Na reclamatie krijgen we als antwoord dat je in Nederland toch geen Belgische BTW kunt terugvragen. Dat snappen wij ook nog wel, echter in België kan dit wel, als je tenminste een correcte factuur hebt. Kortom, Travelcard heeft zijn zaken niet op orde!

Reactie Travelcard:

Hartelijk dank voor uw reactie,
Hartelijk dank voor uw reactie,
Wij hebben inderdaad kunnen constateren dat er transacties op niet gebruikelijke wijze op uw factuur zijn verschenen. Het is uiteraard altijd onze bedoeling om binnen Nederland de pompprijzen een op een door te factureren.
Wij hebben inmiddels maatregelen genomen om herhaling te voorkomen.
Het team van Travelcard

C. François

Het betaalsysteem op zich is goed. Productaanbod ook. Echter website is voor verbetering vatbaar. Erg onduidelijk en niet intuitief. Ingave kentekens de ene keer wel met tussenstreepjes, andere keer... Het betaalsysteem op zich is goed. Productaanbod ook. Echter website is voor verbetering vatbaar. Erg onduidelijk en niet intuitief. Ingave kentekens de ene keer wel met tussenstreepjes, andere keer niet. Bij het ingeven van beginletters van kenteken zou een lijst met de beschikbare kentekens in het contract al tevoorschijn moeten komen.

Ik heb nog nooit enige klachten gehad dit zegt genoeg Bedankt!!

Op zichzelf een prettige ervaring aan de telefoon. De website vind ik niet erg gebruikersvriendelijk.
Verzending van e-Facturen ipv pdf's werkt niet naar behoren.

Taxi Saglam

Kanoveral betalen met travelcard superrrr

Jv Equi Works

Uitstekend !

We kregen de travelcard aangeboden ipv de MKB pas die we eerst hadden. We zouden geen borg hoeven betalen. Dit bleek achteraf anders te zijn. Toen ik hierover de klantenservice belde en vroeg naar... We kregen de travelcard aangeboden ipv de MKB pas die we eerst hadden. We zouden geen borg hoeven betalen. Dit bleek achteraf anders te zijn. Toen ik hierover de klantenservice belde en vroeg naar mijn contactpersoon was deze niet bekend bij travelcard. Dit werkte iets wat omslachtig.

Diks / Bohnenkamp Benelux BV

Prima, gemakkelijk overal tanken met 1 kaart

Een handige tankpas voor ons bedrijf. Werkt altijd, en een verzamelfactuur voor alle transacties.