Product aanbod
6.8/10
6.8/10
Snelheid van levering
7.6/10

Communicatie is uitstekend service prima we zijn van MKB brandstof overgestapt naar travelcard omdat deze ook eu tanken heeft en parkeren etc

Reactie Travelcard:

Bedankt voor uw mooie review!

Gemeente Haarlemmermeer

Het heeft in eerste instantie lang geduurd voordat we klant konden worden. De pasprijs is voor ons nog te hoog en het is vreemd dat een elektrische auto ook een benzinepas moet hebben. Voor een... Het heeft in eerste instantie lang geduurd voordat we klant konden worden. De pasprijs is voor ons nog te hoog en het is vreemd dat een elektrische auto ook een benzinepas moet hebben. Voor een hybride snap ik dat nog maar voor 100% elektrisch niet. Hoewel voor Hybride zou een combipas voldoende moeten zijn.

Hartelijk dank voor uw bericht,
Hartelijk dank voor uw bericht,
Bij ons krijgen de gebruikers van een hybride of volledig elektrische auto de sleutelhanger naast de Travelcard. De reden is dat de sleutelhanger veel gemak geeft. De Travelcard pas is voor het afrekenen bij de carwash en parkeergarages en zijn daarom altijd aan elkaar verbonden.
Het team van Travelcard.

Frans van Emmerik

Nog niet zolang klant (vanaf 01-01-2019) maar over het algemeen tevreden.
Nog niet zolang klant (vanaf 01-01-2019) maar over het algemeen tevreden.
Wel zouden wij facturatie per 2 weken of per maand aangenamer vinden voor de brandstofkosten (nu krijgen wij nog wekelijks een factuur!

Tot op heden zijn wij tevreden met Travelcard. Altijd goed en duidelijk geholpen. Ook bij de gebruikers van de travelcard zijn
er geen problemen.

Eenvoudig, handig.

Bedankt voor uw review!

Een zeer goede uitleg over de kaart en snelle levering. Bij veel merken kun je tanken. Voor parkeren bij P+R ging voortreffelijk. Een aanrader voor veel mensen en bedrijven.

VKP BV

Tot op heden geen klachten. Alles loopt goed. Facturatie is overzichtelijk.

Transparant, overzichtelijk en makkelijk in het gebruik

F. Bosch

Sinds de invoering van de nieuwe site is het huilen met de pet op. Was altijd prima maar laat nu echt te wensen over.

We hebben slechte ervaring met de klantenservice. Omdat een automatische incasso niet gedaan kon worden ivm wijziging rekeningnummer. Vervolgens is er dezelfde dag betaald door ons en werd er alsnog... We hebben slechte ervaring met de klantenservice. Omdat een automatische incasso niet gedaan kon worden ivm wijziging rekeningnummer. Vervolgens is er dezelfde dag betaald door ons en werd er alsnog de passen geblokkeerd. Het heeft bijna 6 dagen(!) geduurd voordat de blokkade opgeheven werd.