Product aanbod
6.8/10
6.8/10
Snelheid van levering
7.6/10

Goede ervaring met Travelcard, deskundige en vriendelijke medewerkers.
Producten snel geleverd.

Reactie Travelcard:

Hartelijk dank voor uw leuke reactie!
Bij vragen kunt u altijd contact met ons opnemen.
Het team van Travelcard.

Fit For Free

Ik heb goede ervaringen met Travelcard. Laatst telefonisch contact gehad over mijn wachtwoord en gelijk goed geholpen

Tot nu toe verloopt alles naar wens, geen echte problemen tegen gekomen.

DIC Europe b.v.

Makkelijk in gebruik en werkt zoals het hoort, momenteel 4 passen actief op EU breed en prima

Reactie Travelcard:

Hartelijk dank voor uw bericht.
Bij vragen kunt u altijd contact opnemen.
Het team van Travelcard.

JA

Prima, duidelijk en snelle levering

Prisma Beveiliging BV

Snelle levering van nieuwe tankpassen, Het gemak van overal kunnen tanken, en dan zeker de onbemande "goedkopere" opties. Het gemak van zelf de tankpassen aan te kunnen passen en uit te kunnen... Snelle levering van nieuwe tankpassen, Het gemak van overal kunnen tanken, en dan zeker de onbemande "goedkopere" opties. Het gemak van zelf de tankpassen aan te kunnen passen en uit te kunnen breiden met verschillende opties.

GLAIFA Lichtreclame en LED Displays

Wij zijn zeer tevreden met de diensten van Travelcard, zowel in Nederland als in België.

Ralph ten Broeke

Tenzij je risico wil lopen, zou ik elk ander provider aanbevelen dan TANKPAS.NL (TRAVELCARD BV).
Dit bedrijf gaat onzorgvuldig om met mijn bedrijf/persoonsgegevens, en met haar facturatie....
Herhaaldelijk blijft response uit, management schittered in afwezigheid, zelfs niet nav het aankaarten van onjuistheden en falende optreden. Daarnaast is beschikbaarheid/ stabiliteit van klantportal zeer onbetrouwbaar.

PSG Wonen

Matige ervaring d.d. 27-12-2018 slechte bereikbaarheid administratie. Meerdere malen gebeld ruim 25 minuten in de wacht te hebben gestaan en niemand kunnen bereiken