Product aanbod
6.8/10
6.8/10
Snelheid van levering
7.6/10

Goede ervaring, geen op of aanmerkingen.

Peter de Langen / Flex Autolease

De afgelopen jaren werken wij prettig samen met Travelcard. De snelle service en accurate afhandeling van het in gebruik nemen van brandstofpassen bevalt ons prima.

De administratieve processen lopen goed en goed contact met de accountmanager.

Reactie Travelcard:

Hartelijk dank voor uw beoordeling!
Wij staan altijd open voor verdere feedbakc.
Met vriendeijke groet,
Het team van Travelcard

Bouwcombinatie V&G Utrecht B.V.

Redelijk goed. Wij hebben een groot aantal MTC via onze leasemaatschappij. Maar doordat wij voertuigen in eigen beheer gaan houden, hebben wij gekozen voor TC. Enig minpunt is de wekelijkse... Redelijk goed. Wij hebben een groot aantal MTC via onze leasemaatschappij. Maar doordat wij voertuigen in eigen beheer gaan houden, hebben wij gekozen voor TC. Enig minpunt is de wekelijkse facturering.

Reactie Travelcard:

Hartelijk dank voor uw bericht!
Hartelijk dank voor uw bericht!
WIj zullen even contact met u opnemen om de facturatie frequentie te bespreken. Default staat deze op wekelijks maar wij kunnen ook andere facturatie frequenties aanbieden.
Het team van Travelcard.

Super snelle en goede service.
Alleen het draaien van overzichten komt voor mij nog wat ingewikkeld over.
Andere aanmelden met parkeer app niet mogelijk. Jammer

Bedankt voor uw reactie,
Wij nemen graag even contact op om u te helpen met het instellen van parkeren en het maken van rapportages.
Het team van Travelcard.

Geen snelle response op per mail gestelde vragen, kan beter. Practische problemen met acceptatie kaarten bij wasstraat Shell, op kaart staat optie aangevinkt, ter plekke weigert shell acceptatie

Wij werken sinds twee maanden met Travelcard en zijn tevreden over de service.

maja stuwadoors bv

Prima , snelle afhandeling

Philipe

Factuur is wegens feestdagen niet gelukt te incasseren krijg je gelijk aanmaning kosten van €60,- (handwerk/ administratiekosten) te triest.