Product aanbod
6.8/10
Snelheid van levering
7.6/10

Slotenexpert Meijering

Prima, ik had meen ik alleen begrepen dat wij ook een mooie korting zouden krijgen op de landelijke prijs, echter wat op de pomp staat word volgens mij ook berekend, dus waar zie ik dan die korting... Prima, ik had meen ik alleen begrepen dat wij ook een mooie korting zouden krijgen op de landelijke prijs, echter wat op de pomp staat word volgens mij ook berekend, dus waar zie ik dan die korting terug. ?

Reactie Travelcard:

Hartelijk dank voor uw review,
Hartelijk dank voor uw review,
Wij brengen altijd de pompprijs in rekening. Door onze locator te gebruiken kunt u profiteren van de tankstations die de hoogste kortingen op de advies prijs geven.
Er zijn ca 2.000 tankstations die altijd 10 cent onder de advies prijs de brandstof verkopen. Hier kunt u alleen van profiteren door een universele tankpas te gebruiken.
Meer info over brandstofprijzen en kortingen die aangeboden worden door de diverse merken leest u hier: https://travelcard.nl/korting-op-brandstof/

Goede dienstverlening. Voor eventuele vragen zijn er korte lijnen met één vast aanspreekpunt. Heel fijn!

We zijn erg tevreden over Travelcard. De service is perfect en ik zou jullie aan iedereen aanbevelen.

Ervaring als verantwoordelijke voor bestelling TC en beoordelen en betalen facturen

Erg goed, werkt makkelijk en goede communicatie.

Anita Oesmanadi/ MKC Techniek BV

Ik krijg heel vaak de melding dat de kaart weigert. Blijkt na navraag dat de week niet volgens de kalender wordt gerekend, maar vanaf het eerste tankmoment. dit schept verwarring bij de... Ik krijg heel vaak de melding dat de kaart weigert. Blijkt na navraag dat de week niet volgens de kalender wordt gerekend, maar vanaf het eerste tankmoment. dit schept verwarring bij de medewerkers.

bij het controleren van de facturen is het ook altijd goed kijken naar de datums.

Reactie Travelcard:

Hartelijk dank voor uw reactie,
Wij zullen bekijken waar wij onze informatie kunnen verbeteren om in de toekomst verwarring te kunnen voorkomen.
Het team van...
Hartelijk dank voor uw reactie,
Het team van Travelcard.

Prime en service verlenend bedrijf.

G.W.W. Scherrenberg BV

Onze ervaringen zijn goed facturatie is duidelijk

Snel in opsturen van de kaart en snel reactie bij vragen.

Ik krijg geen klachten over het gebruik van de kaart.
Er is alleen een collega die voor ons veel in Polen reist en die dus ook
internationaal mag tanken, die aangeeft dat veel...
Ik krijg geen klachten over het gebruik van de kaart.
Er is alleen een collega die voor ons veel in Polen reist en die dus ook
internationaal mag tanken, die aangeeft dat veel tankstations die het
DKV logo voeren de kaart niet accepteren. Dat is wel enigszins teleurstellend
omdat ik uit de informatie vooraf begrepen had dat de internationale dekking
goed geregeld was.