Product aanbod
6.8/10
6.8/10
Snelheid van levering
7.6/10

Moeizaam , maar wel vriendelijk hulpvaardige mensen

Bridge IT

Zoals alle website veel belovend. Maar als je eenmaal met hun in ze gaat word je leeggezogen.
Facturen opvragen is tegen betaling, 1 dag te laat betalen is 60 euro boete. Opzeggen ? Word een uitdaging ben benieuwd hoe lang het gaat duren.

Reactie Travelcard:

Wij herkennen uw situatie niet. Wanneer een incasso niet lukt of is geweigerd sturen wij altijd meerdere herinderingen. Wanneer hieraan geen gehoor wordt gegeven en facturen open blijven dan zijn... Wij herkennen uw situatie niet. Wanneer een incasso niet lukt of is geweigerd sturen wij altijd meerdere herinderingen. Wanneer hieraan geen gehoor wordt gegeven en facturen open blijven dan zijn wij helaas genoodzaakt om uiteindelijk stornokosten in rekening te brengen.
Wij vragen hiervoor uw begrip.
Het team van Travelcard

Prima!

Bedankt voor uw review!

Prima bedrijf, goede oplossingen voor onze firma. Klantenservice lijkt wat ver van de klant te staan, moeilijkere verzoeken worden matig opgepakt.

Het begin was zeer moeizaam., waarover ik echt teleurgesteld ben. Door fouten aan uw kant heb ik enige tijd zonder tankpassen gezeten waardoor monteurs kosten moesten voorschieten en ik veel werk... Het begin was zeer moeizaam., waarover ik echt teleurgesteld ben. Door fouten aan uw kant heb ik enige tijd zonder tankpassen gezeten waardoor monteurs kosten moesten voorschieten en ik veel werk heb gehad. Indien ik toen terug had gekund naar de vorige leverancier had ik dit direct gedaan.
Het is onacceptabel dat door uw fouten wij in de problemen komen.

Vanaf eerste contact tot en met levering van de passen is het prima verlopen. Duidelijke communicatie, goede prijsstelling en dienstverlening. Een minpuntje is de koppeling met Yellowbrick; dit... Vanaf eerste contact tot en met levering van de passen is het prima verlopen. Duidelijke communicatie, goede prijsstelling en dienstverlening. Een minpuntje is de koppeling met Yellowbrick; dit werkt (voor onze berijders) erg omslachtig, zeker als berijders een persoonlijke Travelcard hebben, maar meerdere auto's gebruiken. Met name het realiseren van de koppeling (instellingen) en de communicatie (zowel met Travelcard als Yellowbrick) over gebruikersnamen en wachtwoorden verloopt niet vlekkeloos.

Reactie Travelcard:

Heel erg bedankt voor uw review!
Heel erg bedankt voor uw review!
Vervelend dat het gebruik van Yellowbrick niet helemaal soepel is verlopen. Ik hoop dat alle berijders nu kunnen inloggen en gebruik kunnen maken van Yellowbrick.
Mocht u nog vragen hebben hierover dan hoor ik het heel erg graag.
Travelcard.

Moderne leverancier met top service!

Berkelaar

Snelle service, tanken werkt gemakkelijk.

Marcel Moor

Op het moment matig. Veel bugs in het nieuwe systeem die nog steeds niet opgepakt zijn. Permanent maandelijks om rapportages moeten vragen. Mails krijg je pas na een reminder een antwoord op. Van de... Op het moment matig. Veel bugs in het nieuwe systeem die nog steeds niet opgepakt zijn. Permanent maandelijks om rapportages moeten vragen. Mails krijg je pas na een reminder een antwoord op. Van de Salesmanager hoor ik niets meer.

ASI Holding

Onze verwachting van Travelcard voldoet helaas niet aan de geleverde prestaties. Wij hebben de plus module zodat snelweg pompstations uitgesloten konden worden. Wij waren niet op de hoogte dat als... Onze verwachting van Travelcard voldoet helaas niet aan de geleverde prestaties. Wij hebben de plus module zodat snelweg pompstations uitgesloten konden worden. Wij waren niet op de hoogte dat als je snelweg stations zou uitsluiten dat je dan ook direct carwash en eventueel overige producten zoals olie volledig uitsluit. Wij hebben gebeld over de carwash en ze zouden 1 station bij ons in de omgeving aansluiten zodat er op dit station wel van de carwash gebruik gemaakt kan worden. Helaas zijn er nog veel gebruikers waaronder ik zelf waarbij dit nog steeds niet werkt.