Product aanbod
6.8/10
Snelheid van levering
7.6/10

JBZ Boren & Zagen

Heel vaak doen de passen het niet. op de factuur staat dat het bedrag automatisch word afgeschreven, en dat gebeurd niet, en vervolgens blokkeren ze je tankpassen. sta je dan!!! er straat genoeg... Heel vaak doen de passen het niet. op de factuur staat dat het bedrag automatisch word afgeschreven, en dat gebeurd niet, en vervolgens blokkeren ze je tankpassen. sta je dan!!! er straat genoeg geld op de rekening dus daar kan het niet aan liggen.

H.M. Leurs

Slechte website, inloggen gaat niet/heel slecht.

We hebben vorige week pas de juiste passen met pincodes ontvangen en hebben nog geen gebruik kunnen maken van het gemak van de pas

Carbone Bouw & Klusservice

Geen commentaar, tevreden over alles, ga zo door

Duidelijk en overzichtelijke service

Bedankt voor uw review!

Moeizaam , maar wel vriendelijk hulpvaardige mensen

Bridge IT

Zoals alle website veel belovend. Maar als je eenmaal met hun in ze gaat word je leeggezogen.
Facturen opvragen is tegen betaling, 1 dag te laat betalen is 60 euro boete. Opzeggen ? Word een uitdaging ben benieuwd hoe lang het gaat duren.

Reactie Travelcard:

Wij herkennen uw situatie niet. Wanneer een incasso niet lukt of is geweigerd sturen wij altijd meerdere herinderingen. Wanneer hieraan geen gehoor wordt gegeven en facturen open blijven dan zijn... Wij herkennen uw situatie niet. Wanneer een incasso niet lukt of is geweigerd sturen wij altijd meerdere herinderingen. Wanneer hieraan geen gehoor wordt gegeven en facturen open blijven dan zijn wij helaas genoodzaakt om uiteindelijk stornokosten in rekening te brengen.
Wij vragen hiervoor uw begrip.
Het team van Travelcard

Prima!

Bedankt voor uw review!

Prima bedrijf, goede oplossingen voor onze firma. Klantenservice lijkt wat ver van de klant te staan, moeilijkere verzoeken worden matig opgepakt.