Product aanbod
6.8/10
Snelheid van levering
7.6/10

Kitty Adams, FlexaGroup

Prima, overgang van MKB brandstof naar Travelcard is vlekkeloos verlopen.

Reactie Travelcard:

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Goed om te horen dat het overstappen zonder enige problemen is verlopen.
Het team van Travelcard.

Makkelijk toepasbaar voor elke medewerker

Reactie Travelcard:

Hartelijk dank voor uw reactie,
Bij vragen kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen.
Het team van Travelcard

Veelzijdige kaart. Groot aantal tankstations waar je terecht kunt

Reactie Travelcard:

Goed om te vernemen dat de tankpas goed werkt.
Wanneer jullie onverhoopt toch tegen problemen aan lopen neem dan contact met ons op.

Bergler Nederland

Behoorlijk wat opstartproblemen ervaren door de gebruikers. Zowel qua website, aanmelden, inloggen etc, als met het gebruik van de tankpas. Maar nu gaat het bij bijna iedereen goed.

Werkt erg goed en fijn!

Onze ervaringen met Travelcard zijn prima.
Onze ervaringen met Travelcard zijn prima.
Wat een verbetering zou kunnen zijn is het volgende; er wordt per week gefactureerd waarbij bij overgang van de ene naar de andere maand geen afzonderlijke facturen worden gestuurd. Dat is boekhoudkundig gezien niet handig.

Rietlanden Terminals

Gebruik binnen en buitenland. Buitenland functioneert over het algemeen goed. buitenwegen etc kan voorkomen da pas niet geaccepteerd wordt.

De klantenservice is goed!
We vinden de website best ingewikkeld.

Reactie Travelcard:

Hartelijk dank voor uw bericht.
Bij vragen over het gebruik van onze portal kunt u altijd contact met ons opnemen.

Duidelijke website ervaren medewerkers

Het inloggen via de portal met mijn Ipad is zeer onduidelijk. Er staat nergens een inlog zichtbaar.

Goedendag,
Zoals telefonisch toegelicht bevindt de inlog button zich in het menu (op iPad de drie streepjes). Als er vragen of onduidelijkheden zijn dan kunt u ons altijd bellen.
Met...
Goedendag,