Product aanbod
6.8/10
6.8/10
Snelheid van levering
7.6/10

Ik heb TravelCard enkele jaren als ZZP-er gebruikt. Ik heb in die tijd verschillende keren mijn pas niet kunnen gebruiken omdat er problemen waren met afrekeningen. In een enkel geval was het saldo... Ik heb TravelCard enkele jaren als ZZP-er gebruikt. Ik heb in die tijd verschillende keren mijn pas niet kunnen gebruiken omdat er problemen waren met afrekeningen. In een enkel geval was het saldo onvoldoende om de automatische afschrijving te doen. In de meeste gevallen waren technische of administratieve fouten van TravelCard de oorzaak. Vaak bleek de servicedesk geen antwoord te kunnen geven op de vraag waarom de pas geblokkeerd was. Ze beschikken niet over real-time informatie en kunnen dus niet adequaat helpen.
Ik ben uiteindelijk gestopt met TravelCard toen het bedrijf hoge boetes ging rekenen voor verlate betalingen (v.a. 3 dagen). Dat is op geen enkele manier te rechtvaardigen als je nagaat dat de klant bij aanvraag van de pas al een onderpand moet betalen van €300,-.
Al met al vind ik TravelCard duur en levert het meer ongemakken op dan gemak. Onder aan de streep is het voor mij goedkoper én gemakkelijker om mijn brandstof meteen vanaf de eigen rekening te betalen en zelf de btw-bonnen in de administratie te verwerken.

Damra dienstverlening

Edwin

Tot nu toe goede ervaring voor 1 auto

Drive for pleasure

Goed 👌

Bedankt voor uw review!

In princiepe goed, alleen vaak bij parkeergarages gaat de betaling niet soepeltjes

Bedankt voor uw review!

Ik heb alleen maar goede ervaringen. Niet zo veel over te zeggen.

rousseau chocolade weert

Prettig, snel en overzichtelijk alles geregeld.

Bouwbedrijf den Haan

Goed , geen slecht ervaring tot nu toe .

Bedankt voor uw review!

Royal Fence oplossingen in houten poorten

Wij zijn uiterst tevreden.