Nuitermans

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor de mooie beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat je blij bent met Toelevering Online.

Maarten

Handige website en goede producten die worden geleverd.

Reactie Toelevering Online:

Dankjewel voor de beoordeling Maarten! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met de website en de geleverde kozijnen. Hopelijk zien we je nog eens terug met een nieuwe bestelling.

Hans van Leeuwen

Bestellen is gemakkelijk. Iedereen kan dit.

Reactie Toelevering Online:

Dankjewel voor de 5-sterren beoordeling Hans! Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent met het bestelproces. We wensen je veel plezier met de bestelling.

de Haan

Na plaatsen order NIET goed. Ik had niet goed gemeten. Foutje... mijn schuld natuurlijk. Maar je maakt mij niet wijs dat er 2 werkdagen na plaatsing order het kozijn en het glas al klaar ligt. Na plaatsen order NIET goed. Ik had niet goed gemeten. Foutje... mijn schuld natuurlijk. Maar je maakt mij niet wijs dat er 2 werkdagen na plaatsing order het kozijn en het glas al klaar ligt.
Meneer, het kozijn is al klaar! Hierin mist de medewerking om gewoon even de fabriek contact op te nemen en te horen wat de status is.

Reactie Toelevering Online:

Vervelend dat de kozijnen niet passen vanwege een meetfoutje. Bij een telefonische ordercheck heb je de bestelling met ons doorgelopen en akkoord gegeven op productie. Bij houten kozijnen, zoals bij... Vervelend dat de kozijnen niet passen vanwege een meetfoutje. Bij een telefonische ordercheck heb je de bestelling met ons doorgelopen en akkoord gegeven op productie. Bij houten kozijnen, zoals bij deze order, starten wij direct na plaatsing van de bestelling met het productieproces. Dat betekent dat onderdelen direct geproduceerd en op maat gemaakt worden. Denk aan het op maat zagen van het houten kozijnprofiel en bestellen van het glas op maat. Zo kunnen wij onze kozijnen supersnel leveren. In dit geval hebben we 5 werkdagen na plaatsing contact gehad over het meetfoutje. We snappen uiteraard dat dit heel vervelend is. Naar aanleiding van de meetfout hebben we samen gekeken naar een passende oplossing.

Benno

Netjes en snel geleverd, er is nog wat maatwerk mogelijk in het aanbod. En plaats de kozijnen altijd zodanig op de bok dat de deuren open kunnen draaien en eruit gehaald kunnen worden. Dat was dit... Netjes en snel geleverd, er is nog wat maatwerk mogelijk in het aanbod. En plaats de kozijnen altijd zodanig op de bok dat de deuren open kunnen draaien en eruit gehaald kunnen worden. Dat was dit keer niet het geval.

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je beoordeling en feedback Benno! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met de levering van de kozijnen. Je feedback nemen we mee voor de toekomst.

Peter Sman

Makkelijk bestellen ,,,, levering als afgesproken .... prima dus !!!!!

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor de mooie beoordeling Peter! Goed om te horen dat je zo tevreden bent met het bestelproces en de levering van de kozijnen. We hopen je nog eens terug te zien met een nieuwe bestelling.

CJV

Handige online tool, duidelijke prijsvorming, snelle levering

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn met onze website en de snelle levering.

Kees

Overzichtelijk door projecten te maken met verschillende kozijnen, prijs voelt goed.

Reactie Toelevering Online:

Dag Kees, dankjewel voor je review. Fijn dat je tevreden bent met onze bestelwebsite en ook dank voor je eerlijke feedback over de verpakking. We nemen nog even contact met je op.

Stefan

Reactie Toelevering Online:

Dag Stefan, dankjewel voor je review. Fijn om te horen dat de website prettig werkt. We wensen je veel plezier met je bestelling.

By Gijs

De levering was keurig op tijd en de maatvoering klopte precies. Het geheel was goed verpakt.

Reactie Toelevering Online:

Dankjewel voor je beoordeling Gijs! We vinden het fijn om te horen dat je blij bent met de levering van onze kozijnen en met onze service.