Groot

Top

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je mooie beoordeling! Super fijn om te horen dat je zo tevreden bent. We hopen je nog eens terug te zien met een nieuwe bestelling!

W. Bouwens

Erg goed, perfecte site. Super begeleiding en snelle levering.

Reactie Toelevering Online:

We willen je bedanken voor de mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en de levering van de kozijnen. We hopen je nog eens terug te zien met een nieuwe... We willen je bedanken voor de mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en de levering van de kozijnen. We hopen je nog eens terug te zien met een nieuwe bestelling :).

R van elen bouw&onderhouds

Duidelijk en een snelle levering. Kwaliteit is prima

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor de 5-sterren beoordeling! Wat fijn dat je zo tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van de kozijnen. Je feedback nemen we mee zodat we onze service in de toekomst kunnen... Bedankt voor de 5-sterren beoordeling! Wat fijn dat je zo tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van de kozijnen. Je feedback nemen we mee zodat we onze service in de toekomst kunnen verbeteren. We hopen je snel weer terug te zien met een nieuwe bestelling :).

C. Mooijman

Goede kozijnen en een duidelijke website

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je mooie beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat je ondanks de vertraging toch tevreden bent met de geleverde kozijnen. We wensen je veel plezier met je bestelling.

Anne

Snel geleverd, goede service.

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je mooie review Anne! We vinden het fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de snelle levering en onze service. We wensen je veel plezier met je bestelling!

DeQuast

Opnieuw goeie ervaring opgedaan. Kozijn kwam (na overleg) een dag later; bijzonder goede communicatie!!

Reactie Toelevering Online:

We willen je bedanken voor je mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met Toelevering Online en onze communicatie. We hopen je snel weer terug te zien met een nieuwe... We willen je bedanken voor je mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met Toelevering Online en onze communicatie. We hopen je snel weer terug te zien met een nieuwe bestelling :).

Dennis Schlepers

Snelle levering, topkwaliteit.

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je mooie beoordeling Dennis! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van onze kozijnen. We hopen je nog eens terug te zien met een nieuwe... Bedankt voor je mooie beoordeling Dennis! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van onze kozijnen. We hopen je nog eens terug te zien met een nieuwe bestelling :).

Mol

Duidelijke website, en omschrijving van de producten. Online contact gehad, snel en juist antwoord terug ontvangen. Bezorging was in orde.

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor de 5-sterren beoordeling! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent met de website en onze service. We wensen je veel plezier met je bestelling.

G. de Graaf

2e keer bestelling geplaatst dit keer de voordeur incl kozijn. Wederom net als de pui achter super mooi en alles naar wens.

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je 5-sterren beoordeling! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent met de geleverde kozijnen. Hopelijk zien we je nog eens terug met een nieuwe bestelling :).

de Wilde

Pro actief, overzichtelijke website, goed bereikbaar voor vragen

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je mooie beoordeling en feedback! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met onze website en de service. Je feedback nemen we mee, zodat we onze service in de toekomst nog... Bedankt voor je mooie beoordeling en feedback! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met onze website en de service. Je feedback nemen we mee, zodat we onze service in de toekomst nog verder kunnen verbeteren. We wensen je veel plezier met je bestelling!