Romeo

Slechte ervaring, er wordt niet meegewerkt/gedacht met de vorm/design van je kozijnen, kortaf NEE WE KUNNEN NIET

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je beoordeling Romeo. We vinden het vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt met Toelevering Online. Je kan je kozijnen eenvoudig samenstellen via de productpagina’s of de... Bedankt voor je beoordeling Romeo. We vinden het vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt met Toelevering Online. Je kan je kozijnen eenvoudig samenstellen via de productpagina’s of de configurator op de website. Er zit alleen wel een minimale en een maximale afmeting aan de kozijnen die we kunnen produceren. Onze klantenservice wil altijd meekijken met een tekening, maar de maten in de configurator zijn leidend voor de productie van de kozijnen. We hopen ons assortiment in de toekomst verder uit te kunnen breiden.

van der Meer BV

Mijn ervaringen zijn supergoed

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met Toelevering Online. We hopen je nog eens terug te zien met een nieuwe bestelling :)

Konrad Rooftechnology

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je mooie beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent.
Je feedback nemen we mee, zodat we onze service in de toekomst verder kunnen verbeteren. We wensen je veel plezier met de bestelling!

Lohman

11 kozijnen heeft mijn aannemer hier besteld, na plaatsing van een paar kozijnen is de beschermfolie eraf gehaald hierachter kwam er al snel bij 2 kozijnen schade achter de beschermfolie vandaan (... 11 kozijnen heeft mijn aannemer hier besteld, na plaatsing van een paar kozijnen is de beschermfolie eraf gehaald hierachter kwam er al snel bij 2 kozijnen schade achter de beschermfolie vandaan ( de folie was niet beschadigd) nu al meerdere malen contact gezocht maar de fabrikant blijft volhouden dat de schade veroorzaakt is door het plaatsen en dat ze niets gaan doen ik adviseer een ieder niet met hun in zee te gaan.

Nu geven jullie op 20 februari aan dat de aannemer contact met jullie op kan nemen maar de aannemer is al vanaf januari met jullie bezig en de antwoorden blijven het zelfde de schade is veroorzaakt tijdens het plaatsen, neem gewoon de moeite om te komen kijken en dan te oordelen in plaats van een negatieve review te beantwoorden om zo genaamd het voorkomen te doen dat jullie een nette organisatie zijn en de problemen netjes oplossen voor de klant want dat is totaal niet aan de orde hopelijk slaan de lezers jullie over en zoeken die een leverancier die er wel is voor de klant en meedenkt aan een oplossing.

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt met Toelevering Online. Via de review platforms kunnen we je helaas niet verder helpen, vandaar dat... Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt met Toelevering Online. Via de review platforms kunnen we je helaas niet verder helpen, vandaar dat we je in een reactie op een eerdere beoordeling hebben aangeraden contact op te nemen met de klantenservice. Aangezien je aannemer bij ons heeft besteld, kunnen we geen bestelling of contact inzien zonder verdere informatie van je aannemer.

Frank

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je vijf sterren beoordeling Frank! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met Toelevering Online. We hopen je nog eens terug te zien met een nieuwe bestelling :)

Ton

Prima. Werd zelfs na bestelling gebeld dat kleuren voor raam niet overeenkwamen.

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je positieve beoordeling Ton! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze prijs en service. We wensen je veel plezier met de bestelling.

Bouwbedrijf willems vof

Super

Reactie Toelevering Online:

We willen je bedanken voor de mooie beoordeling! Wat fijn dat je zo tevreden bent met de prijs en de snelle levering van de kozijnen. We hopen je snel weer blij te kunnen maken met een nieuwe... We willen je bedanken voor de mooie beoordeling! Wat fijn dat je zo tevreden bent met de prijs en de snelle levering van de kozijnen. We hopen je snel weer blij te kunnen maken met een nieuwe bestelling :).

René van der Stap

Zeer goed mooi gemaakt

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je beoordeling René! We vinden het fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de kwaliteit van onze kozijnen. We zien je graag nog eens terug, en we hopen dan 5 sterren te scoren :).

Bosman Montage

Prima ervaring ,snel geleverd en super configurator

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de levering en de configurator op de website. We hopen je nog eens terug te zien met een nieuwe bestelling :)

Baars Multidiensten

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je mooie beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met Toelevering Online. We wensen je veel plezier met de bestelling en hopen je nog eens terug te zien.