Kees

Overzichtelijk door projecten te maken met verschillende kozijnen, prijs voelt goed.

Reactie Toelevering Online:

Dag Kees, dankjewel voor je review. Fijn dat je tevreden bent met onze bestelwebsite en ook dank voor je eerlijke feedback over de verpakking. We nemen nog even contact met je op.

Stefan

Reactie Toelevering Online:

Dag Stefan, dankjewel voor je review. Fijn om te horen dat de website prettig werkt. We wensen je veel plezier met je bestelling.

By Gijs

De levering was keurig op tijd en de maatvoering klopte precies. Het geheel was goed verpakt.

Reactie Toelevering Online:

Dankjewel voor je beoordeling Gijs! We vinden het fijn om te horen dat je blij bent met de levering van onze kozijnen en met onze service.

Van Breen Dienstverlening

Het bestellen via de online module was (voor ons) goed te doen en duidelijk. We zijn enorm blij met het geleverde kozijn!

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor het compliment. Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn met onze website en het contact met onze klantenservice.

Frank Hoens

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je mooie beoordeling Frank! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden met ons bent. We hopen je weer terug te zien met een nieuwe bestelling :).

Rni

Gewoon wat je mag verwachten. Geen gezeur o.i.d.

Reactie Toelevering Online:

Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons! Veel plezier met je bestelling.

Perfect zou het zo aan anderen door geven

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor het mooie compliment! Fijn dat de bestelling naar wens is verlopen.

Jos

De website werkt goed. Wel een minpuntje bij de levering: er wordt aangegeven dat je de dag voor levering een mail krijgt met het tijdsblok waarin de levering plaatsvindt. De mail heb ik wel... De website werkt goed. Wel een minpuntje bij de levering: er wordt aangegeven dat je de dag voor levering een mail krijgt met het tijdsblok waarin de levering plaatsvindt. De mail heb ik wel ontvangen, echter er stond geen tijdsblok in.

Reactie Toelevering Online:

Dag Jos, dankjewel voor de review en je feedback. We zullen controleren waardoor het tijdsblok ontbrak in de mail.

Henk Ruiterkamp

Kwalitatief keurig product conform afspraak op tijd geleverd

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je mooie beoordeling Henk! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de kwaliteit en levering van de kozijnen. We wensen je veel plezier met je bestelling.

Gerard

Mooi kozijn en netjes geleverd.

Reactie Toelevering Online:

We willen je bedanken voor de mooie beoordeling Gerard! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met het bestelde kozijn en de levering. We hopen je nog eens terug te zien met een nieuwe... We willen je bedanken voor de mooie beoordeling Gerard! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met het bestelde kozijn en de levering. We hopen je nog eens terug te zien met een nieuwe bestelling :).