Mike Richmond

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je positieve beoordeling Mike! We vinden het fijn om te horen dat je blij bent met de snelle levering van onze kozijnen. We zien je graag nog eens terug met een nieuwe bestelling :).

APDR

Top

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je mooie beoordeling! We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent met de gebruiksvriendelijkheid van onze website en de klantenservice. Hopelijk zien we je nog eens terug met een... Bedankt voor je mooie beoordeling! We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent met de gebruiksvriendelijkheid van onze website en de klantenservice. Hopelijk zien we je nog eens terug met een nieuwe bestelling :).

Reba bouw

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je 5-sterren beoordeling! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze kozijnen. We hopen je nog eens terug te zien met een nieuwe bestelling :).

abs belettering

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat je een positieve ervaring hebt met Toelevering Online. Hopelijk zien we je nog eens terug met een nieuwe bestelling :).

Frank van ‘t Westeinde

Was goed. Duidelijk en volgens afspraak

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je 5-sterren beoordeling Frank! Goed om te horen dat de kozijnen geleverd zijn zoals afgesproken. We hopen je nog eens terug te zien met een nieuwe bestelling :).

freek de best

Handige samenstel tool met levering op tijd!

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je mooie beoordeling Freek! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent met de configurator en de levertijd van de kozijnen. We wensen je veel plezier met je bestelling.

Flimo

Goede afspraken na komen

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je een positieve ervaring met ons hebt. We hopen je nog eens terug te zien met een nieuwe bestelling.

La Fleur Vijfhuizen

Dit was de 2e keer en was perfect geregeld

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je 5-sterren beoordeling! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent met Toelevering Online. Hopelijk zien we je nog eens terug met een nieuwe bestelling :)

Bouwbedrijf Charles van Breukelen

Makkelijk te bestellen, snelle levering, goed product

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je beoordeling Charles! Wat fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt met Toelevering Online en onze kozijnen. We horen het graag als je tips voor ons hebt, zodat we de... Bedankt voor je beoordeling Charles! Wat fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt met Toelevering Online en onze kozijnen. We horen het graag als je tips voor ons hebt, zodat we de volgende keer vijf sterren kunnen verdienen.

gert zwaan

Top keurig volgens afspraak geleverd. hijsbanen wel moeilijk af te halen.

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je mooie beoordeling Gert! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de levering van het kozijn. Je feedback nemen we mee voor de toekomst. We wensen je veel plezier met de... Bedankt voor je mooie beoordeling Gert! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de levering van het kozijn. Je feedback nemen we mee voor de toekomst. We wensen je veel plezier met de bestelling!