rhino totaalbouw

Alles goed verlopen

Reactie Toelevering Online:

We willen je bedanken voor je 5-sterren review! :) Wat fijn om te horen dat het bestellen en leveren van je kozijnen naar wens is verlopen. We hopen je nog eens terug te zien met een bestelling.

Timmerbedrijf bram vermeulen

Alles prima

Reactie Toelevering Online:

Hi Bram, bedankt voor je mooie beoordeling! We zijn blij om te horen dat je voor je houten kozijnen altijd kiest voor Toelevering Online. We hopen je snel weer terug te zien met een nieuwe bestelling.

van Dongen Piano's

Onder de indruk van de snelheid, kwaliteit en manier van bestellen.

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je mooie beoordeling! We vinden het erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de gebruiksvriendelijkheid van onze website, de snelle levering, en de kwaliteit van de kozijnen.... Bedankt voor je mooie beoordeling! We vinden het erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de gebruiksvriendelijkheid van onze website, de snelle levering, en de kwaliteit van de kozijnen. Hopelijk zien we je nog eens terug met een nieuwe bestelling :)

Bouwbedrijf Bakkum BV

Heel goed

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je 5-sterren beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met Toelevering Online. We hopen je snel weer terug te zien met een nieuwe bestelling :).

KlusbedrijfAWVankreel

Duidelijke site en gelijk weten waar je aan toe bent

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze website en het contact met de klantenservice. We hopen je nog eens terug te zien met een nieuwe... Bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze website en het contact met de klantenservice. We hopen je nog eens terug te zien met een nieuwe bestelling :).

robert luitjes

Positief

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je 5-sterren beoordeling Robert! Wat fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt met Toelevering Online. We gaan ervan uit dat het ophalen bij de fabriek weer soepeler verloopt... Bedankt voor je 5-sterren beoordeling Robert! Wat fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt met Toelevering Online. We gaan ervan uit dat het ophalen bij de fabriek weer soepeler verloopt zodra de verbouwing voorbij is. We zien je graag nog eens terug met een nieuwe bestelling :).

Mark Ram

Uiteindelijk goed

Marlene Van Altena

Prachtig produkt, alleen niet te tillen waarom de deuren niet los van het kozijn vervoeren, nu met 6 man bezig geweest om het te verplaatsen. van

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je beoordeling Marlene! Fijn om te horen dat je blij bent met onze kozijnen. We vervoeren de deuren in het kozijn, om de kans op schade tijdens vervoer zo klein mogelijk te houden. We... Bedankt voor je beoordeling Marlene! Fijn om te horen dat je blij bent met onze kozijnen. We vervoeren de deuren in het kozijn, om de kans op schade tijdens vervoer zo klein mogelijk te houden. We wensen je veel plezier met je bestelling.

J.Beekwilder

Positief

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je positieve beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat je blij bent met de gebruiksvriendelijkheid van de website. We wensen je veel plezier met je bestelling.

Hanstede

Levering was snel. Maar slot van 1 deur kon niet open. Vervolgens zijn de ervaringen ronduit slecht. Er is nog steeds na 2 weken geen nieuw slot geleverd, wat inmiddels langer duurt dan het leveren... Levering was snel. Maar slot van 1 deur kon niet open. Vervolgens zijn de ervaringen ronduit slecht. Er is nog steeds na 2 weken geen nieuw slot geleverd, wat inmiddels langer duurt dan het leveren van de deur zelf. Daar waar je samen snel een oplossing probeert te zoeken wordt je van kastje naar de muur gestuurd.

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je beoordeling. Er is inderdaad wat fout gegaan, waardoor het leveren van het slot langer duurde dan we gewend zijn. Onze excuses hiervoor. Gelukkig is het slot inmiddels geleverd.