Marlene Van Altena

Prachtig produkt, alleen niet te tillen waarom de deuren niet los van het kozijn vervoeren, nu met 6 man bezig geweest om het te verplaatsen. van

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je beoordeling Marlene! Fijn om te horen dat je blij bent met onze kozijnen. We vervoeren de deuren in het kozijn, om de kans op schade tijdens vervoer zo klein mogelijk te houden. We... Bedankt voor je beoordeling Marlene! Fijn om te horen dat je blij bent met onze kozijnen. We vervoeren de deuren in het kozijn, om de kans op schade tijdens vervoer zo klein mogelijk te houden. We wensen je veel plezier met je bestelling.

J.Beekwilder

Positief

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je positieve beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat je blij bent met de gebruiksvriendelijkheid van de website. We wensen je veel plezier met je bestelling.

Hanstede

Levering was snel. Maar slot van 1 deur kon niet open. Vervolgens zijn de ervaringen ronduit slecht. Er is nog steeds na 2 weken geen nieuw slot geleverd, wat inmiddels langer duurt dan het leveren... Levering was snel. Maar slot van 1 deur kon niet open. Vervolgens zijn de ervaringen ronduit slecht. Er is nog steeds na 2 weken geen nieuw slot geleverd, wat inmiddels langer duurt dan het leveren van de deur zelf. Daar waar je samen snel een oplossing probeert te zoeken wordt je van kastje naar de muur gestuurd.

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je beoordeling. Er is inderdaad wat fout gegaan, waardoor het leveren van het slot langer duurde dan we gewend zijn. Onze excuses hiervoor. Gelukkig is het slot inmiddels geleverd.

Ronald

Soms wat onduidelijkheid mbt leveringsmogelijlheden. Ik zou eea op pallet krijgen en zit nu met stalen frame dat retour moet bijvoorbeeld

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je mooie beoordeling Ronald. We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met onze website en de verschillende profielen die we aanbieden. Stalen bokken worden gebruikt om de... Bedankt voor je mooie beoordeling Ronald. We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met onze website en de verschillende profielen die we aanbieden. Stalen bokken worden gebruikt om de kans op schade bij grote kozijnen te verkleinen. Mocht een kozijn geleverd worden op een stalen bok, dan vermelden we dit altijd in de bevestigingsmail. Zodra de bok leeg is, hoef je hem alleen maar af te melden en dan wordt de bok opgehaald door onze vervoerder. Hier hoef je niet voor aanwezig te zijn. We hopen je nog eens terug te zien met een nieuwe bestelling.

Piebe Zwier

Zéér tevreden

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je 5-sterren beoordeling Piebe! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de prijs en levertijd van onze kozijnen. We hopen je nog eens terug te zien met een nieuwe bestelling :).

Verbakel Bouwbedrijf

Het is jammer dat alleen de witte kozijnen echt snel geleverd worden

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je mooie beoordeling en feedback! We gaan je feedback meenemen, om onze service in de toekomst verder te verbeteren. We hopen je snel weer terug te zien met een nieuwe bestelling.

h Broekhuizen

De producten zijn goed, de maten kloppen, alles is compleet en de levering zoals afgesproken

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent met onze kozijnen en de levering. We zien je graag nog eens terug met een nieuwe bestelling.

Raymond

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je positieve beoordeling Raymond! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de gebruiksvriendelijkheid van onze website en de prijs van de kozijnen. We hopen je nog eens terug te... Bedankt voor je positieve beoordeling Raymond! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de gebruiksvriendelijkheid van onze website en de prijs van de kozijnen. We hopen je nog eens terug te zien met een nieuwe bestelling :).

D Visser

Prima, alles duidelijk geregeld

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je mooie beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met de gebruiksvriendelijkheid van onze website. We hopen je nog eens terug te zien met een nieuwe bestelling.

Bouwservice op Maat

Mijn ervaring met TO is tot op heden prima

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt met Toelevering Online. We hopen je nog eens terug te zien met een nieuwe bestelling :).