de Haan

Na plaatsen order NIET goed. Ik had niet goed gemeten. Foutje... mijn schuld natuurlijk. Maar je maakt mij niet wijs dat er 2 werkdagen na plaatsing order het kozijn en het glas al klaar ligt.
Meneer, het kozijn is al klaar! Hierin mist de medewerking om gewoon even de fabriek contact op te nemen en te horen wat de status is.

Reactie Toelevering Online:

Vervelend dat de kozijnen niet passen vanwege een meetfoutje. Bij een telefonische ordercheck heb je de bestelling met ons doorgelopen en akkoord gegeven op productie. Bij houten kozijnen, zoals bij deze order, starten wij direct na plaatsing van de bestelling met het productieproces. Dat betekent dat onderdelen direct geproduceerd en op maat gemaakt worden. Denk aan het op maat zagen van het houten kozijnprofiel en bestellen van het glas op maat. Zo kunnen wij onze kozijnen supersnel leveren. In dit geval hebben we 5 werkdagen na plaatsing contact gehad over het meetfoutje. We snappen uiteraard dat dit heel vervelend is. Naar aanleiding van de meetfout hebben we samen gekeken naar een passende oplossing.

Score voor Toelevering Online: 0.5/5
Zou je Toelevering Online aanbevelen? Nee