Tim van Oostrom

Gemiddeld, mijn bestelling was incompleet waardoor levertijd verdubbelde

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je beoordeling Tim. Fijn om te horen dat je het contact met ons als positief hebt ervaren. We vinden het vervelend dat het kozijn eerst geleverd werd zonder glas, maar gelukkig is het... Bedankt voor je beoordeling Tim. Fijn om te horen dat je het contact met ons als positief hebt ervaren. We vinden het vervelend dat het kozijn eerst geleverd werd zonder glas, maar gelukkig is het opgelost en werd het glas nageleverd. Je feedback nemen we mee, zodat we onze service in de toekomst verder kunnen verbeteren.

Funfit Melinda

Korte bestelingtijd en user friendly website

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je mooie beoordeling Melinda! Goed om te horen dat je tevreden bent met de snelle levertijd en gebruiksvriendelijke website. We hopen je nog eens terug te zien op onze website.

van wiggen bouw

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je mooie beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met Toelevering Online. We hopen je snel weer terug te zien met een nieuwe bestelling :)

Van Zijl

Goede telefonisch contact, mooi systeem om kozijnen te ontwerpen, goede telefonische controle.

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je vijf sterren beoordeling!
Bedankt voor je vijf sterren beoordeling!
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze klantenservice en de configurator op de website. Je feedback nemen we mee, zodat we ons productaanbod in de toekomst verder kunnen verbeteren.

Hoveniersbedrijf Marskamp

Correct en prettig

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je positieve beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met Toelevering Online. We hopen je nog eens terug te zien met een nieuwe bestelling :)

Bouwbedrijf van nassauw

Ik heb een goede ervaring met toelevering online

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je vijf sterren beoordeling! Wat fijn om te horen dat je een goede ervaring met ons hebt. Je feedback over de projecten nemen we mee, zodat we onze website in de toekomst nog verder... Bedankt voor je vijf sterren beoordeling! Wat fijn om te horen dat je een goede ervaring met ons hebt. Je feedback over de projecten nemen we mee, zodat we onze website in de toekomst nog verder kunnen verbeteren. We hopen je snel weer terug te zien met een nieuwe bestelling :)

Speijer

Duidelijke website, daardoor goede keuze kunnen maken

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je mooie beoordeling! We vinden het erg fijn om te horen dat je de website duidelijk vindt en daardoor een goede keuze hebt kunnen maken. Normaal gesproken ontvang je de avond van... Bedankt voor je mooie beoordeling! We vinden het erg fijn om te horen dat je de website duidelijk vindt en daardoor een goede keuze hebt kunnen maken. Normaal gesproken ontvang je de avond van tevoren een track & trace met een 3-uurs tijdvak waarin je bestelling geleverd wordt, maar goed om te horen dat de tijdsindicatie na contact met de klantenservice alsnog duidelijk werd. We hopen je nog eens terug te zien met een nieuwe bestelling :)

Van dooren bouw en timmerwerken

Goede ervaring ga ik vaker bestellen
Goede ervaring ga ik vaker bestellen
Alleen even half uurtje bellen van te voren als de levering geleverd word en zou fijn zijn als de volgende keer de ramen en deuren andersom staan ivm vleugels en deuren er uit halen ivm gewicht

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je positieve beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad.
Ook bedankt voor de feedback over de levering, we zullen dit meenemen om onze service te kunnen verbeteren in de toekomst. We hopen je snel weer blij te maken met een nieuwe bestelling :)

HaBo Service

Goede kwaliteit voor netjes geld

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je positieve beoordeling! We vinden het erg fijn om te horen dat je tevreden bent met onze prijs- kwaliteitverhouding. Hopelijk zien we je snel weer terug met een nieuwe bestelling :)

Arianne Cino

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je positieve beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met Toelevering Online. Graag zien we je nog eens terug met een nieuwe bestelling :)