D. Verhoeven

Eenvoudig en goede en correcte service

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je vijf-sterren beoordeling! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en de snelle levering. We hopen je nog eens terug te zien met een nieuwe bestelling.

Dekker

Pui op de bestelde datum geleverd en ook transport verliep soepeltjes

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering van de schuifpui. We wensen je veel plezier met je bestelling :)

bwinkens

Levering is gegaan zoals beloofd. Alleen waren de deuren en kozijnen niet ingepakt (in plastic) waardoor ze in de regen en sneeuw hebben gestaan (ik weet ook dat de deuren er tegen moeten kunnen,... Levering is gegaan zoals beloofd. Alleen waren de deuren en kozijnen niet ingepakt (in plastic) waardoor ze in de regen en sneeuw hebben gestaan (ik weet ook dat de deuren er tegen moeten kunnen, maar het is toch niet fijn).

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je positieve beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat je blij bent met de levering van de kozijnen. Je feedback over het inpakken van de deuren en kozijnen nemen we mee voor de... Bedankt voor je positieve beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat je blij bent met de levering van de kozijnen. Je feedback over het inpakken van de deuren en kozijnen nemen we mee voor de toekomst. We wensen je veel plezier met de kozijnen. :)

dennis niemans

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je positieve beoordeling Dennis! We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent met Toelevering Online en ons bestelproces. We hopen je nog eens terug te zien met een nieuwe... Bedankt voor je positieve beoordeling Dennis! We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent met Toelevering Online en ons bestelproces. We hopen je nog eens terug te zien met een nieuwe bestelling :).

Bredero

Snelle levering, mooi kozijn. De afwerking van de lak was niet zoals overeengekomen, maar dat is prima opgelost. De service is dus ook erg goed.

ABA Amersfoort

Ik ben aannemer en als ik kozijnen nodig heb besloten el ik ze bij toelevering online gaan altijd goed

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je vijf sterren beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze prijs-kwaliteitverhouding en de levering. We hopen je snel weer blij te maken met een nieuwe bestelling.

Mark Lindeboom

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je positieve beoordeling Mark! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en het contact met de klantenservice. We hopen je snel weer terug te zien met een nieuwe... Bedankt voor je positieve beoordeling Mark! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en het contact met de klantenservice. We hopen je snel weer terug te zien met een nieuwe bestelling :).

Gijsbert Verhoef / Verhoef Timmerwerk

Goede ervaring

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor de mooie beoordeling Gijsbert! We vinden het fijn om te horen dat je een goede ervaring met ons hebt. We hopen je nog eens blij te maken met een nieuwe bestelling :)

Murrebouwservice

Heel goed, als er lijkt dat het niet compleet is geven jullie een terugkoppeling.

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat je blij bent met Toelevering Online en de extra check als we denken dat iets geen bewuste keuze is. Hopelijk zien we je nog eens terug... Bedankt voor je positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat je blij bent met Toelevering Online en de extra check als we denken dat iets geen bewuste keuze is. Hopelijk zien we je nog eens terug te zien met een nieuwe bestelling :)

Grondwerken Azur

Ik heb het als erg prettig ervaren.

Reactie Toelevering Online:

Bedankt voor je vijf sterren beoordeling! We vinden het erg fijn om te horen dat je tevreden bent met onze website en de klantenservice. We hopen je nog eens terug te zien met een nieuwe bestelling.