Linda

Ik wil niet eens één ster geven aan dit bedrijf. Als er een makelaar maffia bestaat, dan is dit een speelbal ervan. Mensen, laat je niet voor de gek houden!!!!! Taxatieverlijk.nl is een soort... Ik wil niet eens één ster geven aan dit bedrijf. Als er een makelaar maffia bestaat, dan is dit een speelbal ervan. Mensen, laat je niet voor de gek houden!!!!! Taxatieverlijk.nl is een soort uitzendbureau onder leiding van bijn.nl voor uitgerangeerd figuren die niet eens aangesloten zijn bij klachtencommissie taxateurs en makelaars.

Anton Middelkoop

Overpriced, geen ware reviews op de site

Marian

Het enige wat deze organisatie kan is geld incasseren. Met de rest geven ze niet thuis.

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Hun sterke punt is niet thuisgeven en alleen geld incasseren

E. B

Taxatievergelijk werkt goed, ik had al eerder een taxateur op die manier gevonden.

het werkt snel.

Jansen

Prima service. Snelle terugkoppeling.

Snelheid

D.G. Van der Meulen

Een zeer positieve ervaring

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Een duidelijke taxatierapport en een zeer vriendelijke taxateur

Magielse

snel en duidelijk

RJGM van Gorp

Omdat ik zeer snel mijn huis verkocht had, moest ik ook zeer snel een taxatie laten maken van mijn nieuwe appartement. Ik heb toen op internet gezocht naar een taxateur en omdat jullie snel konden... Omdat ik zeer snel mijn huis verkocht had, moest ik ook zeer snel een taxatie laten maken van mijn nieuwe appartement. Ik heb toen op internet gezocht naar een taxateur en omdat jullie snel konden handelen , heb ik voor jullie gekozen.

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Een snelle taxatie en een goed rapport. Ook goed contact met de taxateur. Alleen ik wacht nog op de factuur

F.Biere

Klantgerichtheid van de medewerkers