Kurt Haelen

Een echte aanrader !!!!! Eric is een super vriendelijke en enthousiaste kerel met kennis van zaken , top gast !!! Hij heeft on over de denkbeeldige drempel getrokken.

Thx maat

Wie over wat ze praten . Was nog naar een plaats geweest ....ja dag he die wist niet waar ze het over had.

Nope ,nada ,noppens alles was top

Dirk Saegeman

Waarom deed ik het toch niet eerder...

Maken hun uitspraken waar ook levertermijn

Waar zit de handleiding ... ja, daar had ik niet gekeken

Simon

Vanochtend geleverd, vanmiddag snel en makkelijk in elkaar gezet, net al heerlijk genoten van de eerst sessie in de sauna, helemaal top.

Makkelijk en snel in elkaar te zetten

Meer beschrijving erbij voor in elkaar zetten glazen deur.

Anja

Alles heel goed verlopen

Snelle en correcte service

Handleiding in Nederlands

Fysiotherapie Engels

Ze geven je een warm welkom gevoel

de uitleg

Deno Sophie

In september 2020 een sauna met infrarood besteld, na een zeer positieve ervaring in de verkoopszaal te Roeselare. Op 16 november 2020 werd alles thuisgeleverd behalve de infraroodhouders... In september 2020 een sauna met infrarood besteld, na een zeer positieve ervaring in de verkoopszaal te Roeselare. Op 16 november 2020 werd alles thuisgeleverd behalve de infraroodhouders...
Sindsdien kunnen wij nog steeds niet van de infrarood genieten. Zeer jammer...we worden steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Wel al genoten van onze barrel, dat wel!

Goede en zeer duidelijke uitleg van de verkoper.

Naleveringstijd is niet ok.

Hans Noot

Was even wachten in de winkel. Werd goed geïnformeerd, waardoor beslissing gemakkelijk gemaakt kon worden. Wachttijd van bestelling tot levering 10 weken. Sauna was gemakkelijk in elkaar zetten.... Was even wachten in de winkel. Werd goed geïnformeerd, waardoor beslissing gemakkelijk gemaakt kon worden. Wachttijd van bestelling tot levering 10 weken. Sauna was gemakkelijk in elkaar zetten. Werking van de sauna is zoals verwacht.

Er wordt veel duidelijkheid gegeven.

Maak in de uitleg de mogelijkheid voor de bezoeker om onderscheid te maken tussen "geen kennis van zaken", "basiskennis van sauna's" en "gevorderde kennis van sauna's".

Verbruggen

Vriendelijke klantbenadering. Deskundig advies!

Tijdens open dag wist verkoper 3 gegadigden samen te bedienen. Netjes op 1,5 m maar op deze manier hoefde niemand te wachten. Top!

Bij t installeren hadden we vragen maar die konden we niet telefonisch stellen.

baes

makkelijke en snelle montage

levertijd kan beter

Annita Keizer

Goed advies tijdens het showroom bezoek. Prima afhandeling en tijdige bezorging van de infraroodg sauna.

Goed advies en correcte afwikkeling

Geen tips of verbeterpunten.