Vercauteren

Uitstekende dienstverlening, klantvriendelijk!

Prijs/kwaliteit. Levering uitstekend.

Soms moeilijk telefonisch bereikbaar.

Mayke Marell

We gingen op pad naar Super Sauna in Zolder.
Werden gastvrij ontvangen.
Eerst gesprek wat we wilden en waarom, daarna werden we rondgeleid met deskundig advies.
Peter legde alles...
We gingen op pad naar Super Sauna in Zolder.
Werden gastvrij ontvangen.
Peter legde alles rustig uit en liet het ons ook ervaren door proef te zitten. Dit was echt prima want zo kwam ik erachter dat ik het fijn vond om te liggen. Een ruggesteun erbij toppie.
Het voelde goed dus we lieten een offerte maken. Nadat we samen even hebben overlegd ,besloten we over te gaan om te bestellen want waarom wachten als het goed voelt.

Toen belde volgens afspraak de planner ,afspraak gemaakt en Fréd kwam met onze sauna.
Fred is een super vakman en een ware SuperSauna ambassadeur.
Na het vakkundig opzetten werd er getest en alles nog eens uitgelegd.

Vanavond zijn we er in geweest
Een weldaad
PETER EN FRED BEDANKT HET VOELT ALS EEN KADOOTJE.

Een kwaliteitsprodukt ,vaklieden en professionals.
Eerste indruk is integer en betrouwbaar

Wij zullen jullie overal aanbevelen
Rapport cijfer 10

Rudi De Meyer

Wij zijn gaan informeren in Roeselare en zijn daar prima geholpen. Nadien online besteld en een wijziging in opmerkingen geplaatst. Alles is heel snel tot in de puntjes verzorgd geleverd. Bedankt!

Prima afwerking, goed nageleefde afspraken, duidelijke info… wij zijn fan.

Eigenlijk geen verbeterpunten tot nu toe. Werkt prima…

Truyen Marleen

Infraroodcabine infraplus Valero+

Mooie afwerking en makkelijk opbouw en aansluiting.

Hier en daar iets meer uitleg voor de opbouw of iets duidelijker.

Cox Bart

Zeer goede en duidelijke uitleg in de toonzaal bij 1ste bezoek. Gezien we eerder al een IR sauna hadden wisten we al wel veel maar hebben we toch nog nieuwe zaken leren kennen. Afspraken betreffende... Zeer goede en duidelijke uitleg in de toonzaal bij 1ste bezoek. Gezien we eerder al een IR sauna hadden wisten we al wel veel maar hebben we toch nog nieuwe zaken leren kennen. Afspraken betreffende levertermijn werden perfect nagekomen. Om de sauna zelf in elkaar te zetten moet je zeker een handige Harry zijn maar alle onderdelen kwamen perfect uit en montage verliep vlot. Gezien we een combi sauna met de nodige verlichting en andere hadden, waren er heel wat kabels te verbinden. Maar hierop was alles ook goed gelabeld. Ondertussen sauna al gebruikt en is dik ok!

duidelijke info en overzichtelijk

Op de buitenkant van de dozen markeren welke onderdelen er in zitten

Van Havere Dimitry

Vlotte bestelling en Levering

gemakkelijke en overzichtelijke website

Leverdatum vermelden bij bestelling

Eyckerman Guy

Leuke showroom waar heel duidelijke uitleg wordt gegeven. Men is helemaal niet opdringerig , geen voorschot te betalen , mogelijkheid om te annuleren , te wijzigen , aan te passen en dit allemaal... Leuke showroom waar heel duidelijke uitleg wordt gegeven. Men is helemaal niet opdringerig , geen voorschot te betalen , mogelijkheid om te annuleren , te wijzigen , aan te passen en dit allemaal snel en efficiënt. Duidelijke communicatie over leverdatum , leverwijze , tijdstip van levering, betaalmogelijkheden, telefoontje een half uur op voorhand : een geweldige ervaring was dit voor ons ! Een absolute aanrader

efficiëntie op alle vlak

David

Prijs/kwaliteit de beste

Snelle levertijd (+-4 weken)

De stroomkabel was simpelweg te kort, spijtig.

IN&OUTdoor

Positieve ervaring

Opvolging en nauwgezetheid!

Snelheid van uitvoering

Koos

Top levering, Top montage door Super Sauna! Prijs kwaliteit! en wil de mannen van Super Sauna die gemonteerd hebben extra pluim geven.

genoeg keuze voor iedere portemonnee wel een mooie sauna

Verkoop Sauna Balkbrug mooi showroom alleen op de zaterdagen geopend en 1 personeel is echt te weinig voor de vele klanten.