Jan Pijpers

Helaas bijna 9-10 weken levertijd ipv de beloofde 4-6 weken , maar wat een mooie sauna is het zeg.. echt helemaal top ook het in elkaar zetten was appeltje - eitje doordat bijna alles is... Helaas bijna 9-10 weken levertijd ipv de beloofde 4-6 weken , maar wat een mooie sauna is het zeg.. echt helemaal top ook het in elkaar zetten was appeltje - eitje doordat bijna alles is voorgemonteerd. Alleen de kabel voor de kachel was erg ver naar binnen en dat was lastig terugtrekken door die wand

Mooie Kwaliteits Saunas

Levertijden nakomen of anders goed communiceren met je klanten

Dirk Schippers

Vlot en aangename aankoop, zeer degelijke kwaliteit

No nonsense, aangename verkoper (telefonisch), goede toonzaal, en correcte levering van zeer degelijke kwaliteit.

Doordat de stralers reeds waren voorgemonteerd konden een aantal schroeven niet worden vastgezet. Idem voor de ruggesteunen bij de sierstenen (designmodel). Montage lag daardoor niet zo voor de... Doordat de stralers reeds waren voorgemonteerd konden een aantal schroeven niet worden vastgezet. Idem voor de ruggesteunen bij de sierstenen (designmodel). Montage lag daardoor niet zo voor de hand, maar met wat handigheid los je dat wel op.

Klekamp

Heusden -Zolder

Iets duidelijker instructies

Patricia Vandeghens

Perfecte uitleg bij bezoek aan de winkel,
top service nadien, perfecte communicatie en levering.

goede uitleg, perfecte communicatie en levering

Frederik Van Vlaenderen

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Prijs kwaliteit

Niks op aan te merken

Frank

Goede prijs-kwaliteit verhouding, prettige manier van communiceren en vlotte montage

Prijs-kwaliteit

Leon de Cort

Wij hebben eerst informatie in de showroom gekregen. Daarna hebben we de sauna telefonisch besteld bij Froukje. Namelijk de s-line 165 VEDA Red Ceder. Zeer snelle levering, keurig aan de deur met... Wij hebben eerst informatie in de showroom gekregen. Daarna hebben we de sauna telefonisch besteld bij Froukje. Namelijk de s-line 165 VEDA Red Ceder. Zeer snelle levering, keurig aan de deur met eigen bus. Kortom super tevreden!!

Snelle levering en goede informatie

Vladimir Rogiers

De installatie van de sauna vraagt wat doorzettingsvermogen.

Snelle reactie op vragen

Installatiehandleiding in lijn brengen met het aangeschafte model zodat die specifieker wordt.

Bas Wijnhoven

Meerdere winkels bezocht om mij te orienteren en om te vergelijken. Ik kan gerust zeggen dat SuperSauna Vlierden mij een prettig gevoel gaf. Geen lul-verhalen, maar gewoon hoe het is. Eerlijk zaken... Meerdere winkels bezocht om mij te orienteren en om te vergelijken. Ik kan gerust zeggen dat SuperSauna Vlierden mij een prettig gevoel gaf. Geen lul-verhalen, maar gewoon hoe het is. Eerlijk zaken doen, en doen wat je zegt.
Levertijd 1½ week, hoe mooi wil je het hebben. En een extra compliment voor Jaap de bezorger. Vrolijk, vriendelijk en behulpzaam.

Prima uitleg.

Ik zou het zo niet weten.

Nadine vankeirsbilck

Super na 3 uur al in de infrarood cabine

Heel ontspannen je er in geweest ben

Niets verbeteren