E.G. Robben

Ondanks de drukte in de showroom, wist de verkoper in Balkbrug voor iedere bezoeker zijn tijd zodanig te verdelen dat niemand het gevoel kreeg lang te moeten wachten. Daarnaast gaf hij ons... Ondanks de drukte in de showroom, wist de verkoper in Balkbrug voor iedere bezoeker zijn tijd zodanig te verdelen dat niemand het gevoel kreeg lang te moeten wachten. Daarnaast gaf hij ons voldoende informatie en uitleg m.b.t. de verschillen, voor- en nadelen etc. van diverse sauna's. Hij heeft ons deskundig en objectief begeleid in het maken van een keuze voor een sauna.

Vriendelijkheid, tijd, geduld en deskundigheid van de SuperSauna verkoper.
Bij telefonische vragen werd op een duidelijke en vooral eenvoudige manier snel uitleg gegeven.

Extra tip bij: montage handleiding, montage pen-groefverbinding.
Extra tip bij: montage handleiding, montage pen-groefverbinding.
Het voorpaneel komt soms op de rand van de vloerplaat. Duw het voorpaneel van binnen voorzichtig naar buiten. Het voorpaneel zal iets opschuiven en op de grondplaat zakken.

Peggy Sneppe

Super vriendelijk, goeie uitleg, snelle levering

Vriendelijkheid

Ketels Ronny

We zijn heel tevreden goede uitleg en snelle levering

goede informatie

neen

Wout De Geyter

De klantendienst van SuperSauna was zeer snel en hulpvaardig tijdens de pre-verkoop. De informatie op de website is correct.
Ik had gekozen om ook een installateur te laten komen. Die was heel...
Ik had gekozen om ook een installateur te laten komen. Die was heel professioneel en vriendelijk.

Goede prijs-kwaliteit, goede klantendienst, duidelijke website

Misschien een beetje proactieve communicatie over de levertijd (die was iets langer dan eerst gezegd)

Femke VD

Kan iedereen dit bedrijf aanraden! Duidelijke afspraken en goede levering. Infraroodsauna snel met 2 in elkaar gestoken op basis van duidelijk plan en alles werkt perfect. Een aanrader!

Ruime keuze en duidelijke prijssetting.

Geschatte levertijd geven na bestelling. Geen probleem als dit aantal weken is, maar dan heb je een richting.

Hermans Dave

Tijdens een bezoek aan de winkel in Antwerpen hebben we duidelijke info verkregen en een overzichtelijke offerte. Na onze beslissing tot aankoop is alles vlot verlopen van bestelling tot levering.... Tijdens een bezoek aan de winkel in Antwerpen hebben we duidelijke info verkregen en een overzichtelijke offerte. Na onze beslissing tot aankoop is alles vlot verlopen van bestelling tot levering. De montage verliep vlot en cabine voldoet volledig aan de verwachtingen.

Alles verlopen zoals afgesproken.

De montagehandeling een update geven.

Dany Punie

Goede ervaring

Klare uitleg, goede service en correcte afspraken

Handleiding voor installatie kan beter en duidelijker. Geen info over aansluitingen, geen info welke schroeven voor waar. Enkel duidelijke tekening van onderdelen en volgorde (die trouwens niet... Handleiding voor installatie kan beter en duidelijker. Geen info over aansluitingen, geen info welke schroeven voor waar. Enkel duidelijke tekening van onderdelen en volgorde (die trouwens niet klopt. Als je de volgorde volgt kan je het bankje niet plaatsen.

Jens

Duidelijk

Handleiding per type cabine

Joop Kleijne

Goede voorlichting in de showroom en goede levering en installatie

voor ons was de combinatie infrarood en traditioneel heel belangrijk;

wellicht voortaan levering en installatie met 2 personen

Stefan Sukhraj