Ann

Duidelijke info en vlotte begeleiding bij aankoop @ SuperSauna Roeselaere. Levering volgens afspraak.

Duidelijke info en vlotte begeleiding bij aankoop @ SuperSauna Roeselaere.
Levering volgens afspraak.

Handleiding mag nauwkeuriger (te updaten) & gedetailleerder.

Eric de Vlam

We zijn bij de zaak in Zolder (B) geweest nadat we ons hadden ingelezen in een infrarood cabine. Ter plaatste werden wij uitstekend geholpen door Erik Raijmakers. Hij heeft ons geweldig van advies... We zijn bij de zaak in Zolder (B) geweest nadat we ons hadden ingelezen in een infrarood cabine. Ter plaatste werden wij uitstekend geholpen door Erik Raijmakers. Hij heeft ons geweldig van advies gediend. Mochten gebruik maken van een cabine om eea te ervaren. Onze tweeling van 8 jaar mocht er ook in. Nadat we verder in de showroom wat modellen hadden bekeken, met een goede uitleg van de bijbehorende voor-en nadelen, konden we onze kinderen uit de cabine van 75 graden halen. Zij vonden het geweldig.
Nadat we onderling even konden overleggen hebben we de knoop doorgehakt wat model betreft. Op 29 augustus krijgen we de sauna geleverd. We verheugen ons er enorm op.

Duidelijke informatie over infrarood en Finse sauna's

Houden zo

Tim Goossens

Zeer vlotte info en begeleiding bij bestelling.
Correcte levering zoals afgesproken!

zeer goede prijs/kwaliteit

installatiehandleiding iets uitgebreider

Paul S.

Goede service en degelijke uitleg.

Perfecte levering en degelijk materiaal.

Eventuele mogelijkheid om geuren te bestellen On-Line.

liossatos jim

Prima in orde, personeel zeer behulpzaam zowel in aankoop als bij levering en plaatsing

goede info in de showroom en levering

Thierry Blomme

Top, plichtsbewust en afspraak nakomend wat mijn inziens moet resulteren in een zeer hoge cliëntenretentie !

Vriendelijk, duidelijk, komen afspraken snel na

Als ze zo'n succes blijven hebben ... ruimere openingsuren.

Smeets

Snelle en vlotte levering. Komen gemaakte afspraken perfect na

Perfecte afhandeling

Nihil

JAn Westerkamp

Heel erg goed

Kundig advied, snelle reactie en levering. En telefonisch goed bereikbaar

Cornelissen

IR sauna 2 personen

Duidelijk, snel, compleet en goede kwaliteit.

Cordy Agnetha

Infraroodsauna 2 personen

Professionele uitleg in de showroom te Antwerpen. We hebben de verschillende soorten maten kunnen uittesten alsook het controlepaneel werd zeer uitvoerig getoond. Ook de keuze voor white cedar of... Professionele uitleg in de showroom te Antwerpen. We hebben de verschillende soorten maten kunnen uittesten alsook het controlepaneel werd zeer uitvoerig getoond. Ook de keuze voor white cedar of red cedar was zeer nuttig om de juiste keuze te maken. Ter plaatste meteen kunnen bestellen en de levertermijn werd ook ineens meegedeeld. Een week voor de afgesproken termijn werd er contact opgenomen om een exacte datum te prikken, ook vanaf hoe laat er geleverd kan worden kon je mee beslissen. De chauffeur belt ruim op voorhand om te meldeb dat hij onderweg is. Bij aankomst werd de sauna voorzichtig uit geladen. De chauffeur gaf per doos de info wat erin zat en waar we de handleiding voor montage e.d. konden vinden. Hij deelde ook mee hoe je best de sauna in elkaar zet (volgorde, tips deur, enz.)

Een tip: een montagevideo voor het plaatsen van de glazendeur en een handleiding voor de sauna die je besteld hebt i.p.v. een algemene handleiding.