Leus marleen

Zeer goede uitleg gekregen en snel geleverd

Goede uitleg

Tasje koffie aanbieden

jerome mets

Wij bezochten de toonzaal in Antwerpen en werden op professionele wijze geholpen. De bestelling werd met enige vertraging geleverd maar dit was voor ons geen probleem. De opbouw en installatie zijn... Wij bezochten de toonzaal in Antwerpen en werden op professionele wijze geholpen. De bestelling werd met enige vertraging geleverd maar dit was voor ons geen probleem. De opbouw en installatie zijn kinderspel.

Goede uitleg voor aanschaf/prijs - kwaliteit oké

Geen opmerkingen

Wim Vaessen

Punctueel en klantvriendelijke medewerkers

Zeer duidelijke uitleg en goed advies in de winkel.
Zeer snelle levering van sauna afspraak 2 tot 4 weken.
Zaterdag 28 mei besteld in showroom woensdag 1 juni geleverd.
Dus 2 tot 4...
Zeer duidelijke uitleg en goed advies in de winkel.
Zeer snelle levering van sauna afspraak 2 tot 4 weken.
Zaterdag 28 mei besteld in showroom woensdag 1 juni geleverd.
Dus 2 tot 4 dagen in plaats van 2 tot 4 weken.

Verkoper vergat on een kopje koffie aan te bieden.
Verder niets dan lof over uitleg en goede raad wat voor ons de beste sauna zou zijn.

Monique Andringa

Na bestelling duurde het max 4 weken om onze saune geïnstalleerd te krijgen. De mannen hebben een paar uur werk gehad maar een prachtige sauna neergezet. Top werk en nu intens genieten van een... Na bestelling duurde het max 4 weken om onze saune geïnstalleerd te krijgen. De mannen hebben een paar uur werk gehad maar een prachtige sauna neergezet. Top werk en nu intens genieten van een prachtige sauna

Duidelijk aanschaf advies
Nette afdeling planning
Nette monteurs die alles konden uitleggen
Bij eventuele vragen een goede aftersales

Kan er geen bedenken

Marcel van Eenbergen

Goede informatie en erg snel geleverd. Supersauna staat voor super bedrijf.

Goed personeel. En de bezorgers netjes en goed.

Ik zou op het vloerdeel enkele gat pen verbindingen maken, voor het achterpaneel en zij panelen.

peysmans

Vlotte ontvangst in winkel met duidelijke uitleg

duidelijke handleiding

levertermijn

Lando

Om 's avonds lekker warm in bed te stappen, douchten we regelmatig. Maar gas wordt steeds duurder. Dus dachten we aan een infraroodsauna op 230v uit onze zonnepanelen.
Na speurtocht op...
Na speurtocht op internet uitgekomen bij SuperSauna. Fijne ontvangst in winkel Heusden-Zolder. Er werd meteen een sauna voor ons aangezet om de heerlijke warmte zelf te ervaren. Dank je wel, Erik.
Deze week netjes bezorgd door zeer vriendelijke chauffeur. Zoals afgesproken vantevoren even gebeld. Helemaal top.
We hebben de sauna dezelfde dag nog opgebouwd. Als je een beetje handig bent, is dat een fluitje van een cent. Alles is voorbereid. En 's avonds gelijk al onze eerste sessie. Zo blij dat we nu onze sauna hebben. Dank je wel SuperSauna.

Service in de winkel
Afspraken nakomen
Sauna zelf: Infraplus 165 Valero deluxe

De montageinstructie was te globaal. Zeker omdat wij de voor- en achterwand hadden laten splitsen om de trap op te kunnen.

Sarah Schouteet

Super goede service. Zeer vriendelijk personeel. Zowel in de winkel als bij levering. Een dikke pluim voor hen

Super snelle service. Infra rood zeer snel geleverd.

Geen verbeterpunten

Tom Senders

Goede prijs kwaliteit verhouding maar lange levertijd door problemen met houtleveranties; defectie deurkruk

prima sauna, snelle montage

nakijken voor leverantie. telefonisch bereikbaarheid

Martin schuurman

Mijn sauna werd keurig op tijd geleverd inclusief de extra’s die ik besteld heb. Het hele pakket zit degelijk in elkaar en samen met de online installatie instructies was het, met wat hulp,... Mijn sauna werd keurig op tijd geleverd inclusief de extra’s die ik besteld heb. Het hele pakket zit degelijk in elkaar en samen met de online installatie instructies was het, met wat hulp, eenvoudig in elkaar te zetten.

Leveren volgens afspraak

Tip: vermeld dat de voorwand en zijwanden over de onderrand moeten. Het was even “prutsen” voordat ik dat bij de voorwand door had.