Luc Steen

Wij zijn superblij met onze aankoop van onze infraroodcabine.
Na veel Googlen viel mijn keuze dan toch op Supersauna. 12 juni 2023 gingen wij eens de winkel in Roeselaere gaan bezichtigen. Daar kregen we van Thanawat (Adviseur infrarood en sauna's) een uitgebreide uitleg en werking van zo een cabine. We kregen ook een demostratie van enkele werkende cabines. De Infraplus 140 Valero cabine won onze keuze qua aantal stralers die aanwezig waren en het comfort in de cabine. Er was ook een actie ter waarde van 399€ die de cabine een zekere meerwaarde gaf. Levertijd was normaal 7 weken en omdat we voor de sterrenhemel gekozen hadden was het mogelijk dat het nog 2 weken meer konden zijn. Ik zat met een vervelende Lumbago en dat stond ook op het bestel formulier maar vond het wel jammer dat de levertijd zo lang zou duren maar toch wilde ik die mooie cabine voor een aantrekkelijke prijs. 7 Juli 2023 kreeg ik bericht van Supersauna dat de cabine op 14 juli 2023 kon geleverd worden. Ik was reuze blij voor de vervroegde levering en alles werd netjes en goed verpakt geleverd. Ook had ik een Full Spectrum Straler bij besteld voor in het middelste rug gedeelte te plaatsen. De cabine bouwt gemakkelijk op maar voor de bank montage moesten we de covers van enkele zijstralers los doen zodat de bank er tussen kon. Na alle kabeltjes te hebben ingeplugd in het dak en aangesloten op het net werkte alles meteen zoals het moest. Alle kabeltjes zijn prima gelabeld. De Audio speelt super goed en de verlichting is zeer mooi en rustgevend. En nu gaan we genieten.

De tijd dat de verkoper met je doorneemt en alles goed uitlegt en demonstreert. En de veel vroegere levertijd was voor ons een geschenk uit de hemel :)

Nee

Score voor SuperSauna.be: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Infraplus 140 Valero