Grytsje de Vries

Echt goed en geen gezeur. TOP

Prijs / Kwaliteit,
deskundigheid.
service
communicatie
transparantie

ik zou het niet weten.
oh ja...., een paar houten voetenteiltjes en een bankje hebben ze niet. maar kun je ook ergens anders wel verkrijgen.
kleinigheidje dus.

Bert Baron-Vormgevers, Architecten en Projecten

Top levering en service

veel informatie en het klopt.

Jongines Holding BV

Super ervaring

Kwaliteit product en de manier hoe het pakket geassembleerd wordt

Doorsnede tekeningen/aansluitpunten van de sauna zouden handig zijn. Dit om vantevoren te checken of e.e.a. past in de omgeving

Marieke van Hoogstraten (Haagstraten op de afleverbon)

S...uper
A...lle tijd voor ons in de showroom
U...itleg was heel duidelijk
N...aar onze wensen en verwachtingen geluisterd
A...ANRADER
En nu gaan genieten van onze...
S...uper
A...lle tijd voor ons in de showroom
U...itleg was heel duidelijk
N...aar onze wensen en verwachtingen geluisterd
A...ANRADER
En nu gaan genieten van onze aankoop.

(zie ervaring)

N.v.t.

Irene Feenstra

Topbedrijf!!

Heel plezierig contact, goede advisering en hulp bij het kopen

Irene Feenstra

Topbedrijf!!! aanvulling op review 1 eerder van mij geplaatst

Zeer complete levering van alle materialen om sauna op te bouwen. Overal waren extra stuks van. Goede kwaliteit van de materialen. De sauna is nog mooier geworden dan we verwachtte, zijn er heeeeel... Zeer complete levering van alle materialen om sauna op te bouwen. Overal waren extra stuks van. Goede kwaliteit van de materialen. De sauna is nog mooier geworden dan we verwachtte, zijn er heeeeel erg blij mee.

Vala3600

Problemen nog niet opgelost

Communicatie en uitleg over het product. We kozen voor levering met montage. Helaas stelden we vast dat er verschillende beschadigingen aan de cabine zijn (stukken hout afgebroken, gebarsten).... Communicatie en uitleg over het product. We kozen voor levering met montage. Helaas stelden we vast dat er verschillende beschadigingen aan de cabine zijn (stukken hout afgebroken, gebarsten). Bovendien werken 4 van de 8 stralers niet. Intussen staat de cabine 1 week werkloos in onze vakantiewoning (jammer voor de gasten)...en gaat de service naar verluidt nog zeker 2 weken op zich laten wachten. Over de beschadigingen hebben we nog geen nieuws gehad. Jammer want het was toch een investering van bijna 3500 euro...

Service achteraf

van Creij

Super bedrijf

Zeer aardige mensen super uitleg super levering alles op tijd en netjes verpakt

Jaeken

Zeer positief, vriendelijke correcte uitleg bij aankoop, zonder druk om te kopen, levering correct en super vriendelijk

Vriendelijkheid, uitleg super ook voor een leek begrijpbaar.

Bollengier/Ceusters

Onze ervaring met supersauna was top. Goede, snelle communicatie. Veel filialen die ons altijd steeds konden helpen. Snelle levering, korte wachttijd. Levering was ook zeer aangenaam en behulpzaam.... Onze ervaring met supersauna was top. Goede, snelle communicatie. Veel filialen die ons altijd steeds konden helpen. Snelle levering, korte wachttijd. Levering was ook zeer aangenaam en behulpzaam. Sauna werkt ook zeer goed en ziet er heel mooi uit. Wij kende het bedrijf via vrienden die ook al heel lang een supersauna hebben en die mensen zijn er nog steeds heel tevreden over. Oerdegelijke producten geleverd door een topbedrijf!

Communicatie
Kwaliteit