Zeer positieve ervaring! Vriendelijk personeel, correcte en competente behandeling van order en installatie

alles heel correct verlopen

Xavier Devos

Na heel vriendelijk geholpen te zijn in de winkel in Roeselare zonder pushen om te verkopen, alle uitleg te hebben gekregen, hebben we de sauna online besteld.
Niets betaald, levering, correct...
Niets betaald, levering, correct aangekondigd, alle uitleg om te betalen, correct levering.
proper afgeleverd door vriendelijke mens
na 2-3 uur volledig in elkaar gestoken met de handleiding en
een saunaatje genomen uiteraard
Perfect verlopen, goeie kwaliteit en heerlijk om te gebruiken
Zelfs de poes houdt ervan.

Levering prijs collectie

Voorpaneel is zwaar
Niet onhandelbaar maar dit was toch het moeilijkste om te monteren

Bart

We hebben voor een INFRAROODCABINE - INFRAPLUS™ 95 VALERO+ geopteerd en zijn zeer tevreden.

Correcte vriendelijke uitleg in de winkel in Antwerpen gekregen.

De goederen tot op de verdieping leveren zou makkelijk zijn.

Daniel Hens

Goede ontvangst in het filiaal van SuperSauna te Heusden.
Vlotte en informatieve informatie bekomen.
De uiteindelijke keuze en bestelling verliep vlot.
Het mooie is dat je steeds...
Goede ontvangst in het filiaal van SuperSauna te Heusden.
Vlotte en informatieve informatie bekomen.
De uiteindelijke keuze en bestelling verliep vlot.
Het mooie is dat je steeds telefonisch contact kan nemen . In ons geval was dit omdat we de bestelling graag hadden gewijzigd.
Ook dit verliep vlot en zonder fouten.
De levering was gevraagd zonder plaatsing. Alle telefonische afspraken werden zorgvuldig nagekomen en zorgvuldig geleverd.
Het uitpakken: Alle elementen werden zeer goed beschermd voor transport wat wel voor de nodige verpakking zorgt.
Geen beschadigingen, handleiding (deze mocht beter)aanwezig.
Het monteren was niet zo moeilijk maar ik denk voor iemand die minder handig is zou ik opteren voor het laten monteren. Niet dat het zo moeilijk is maar de handleiding was (voor mij) niet altijd even duidelijk.
Alles was aanwezig en na montage en controle werking geen enkele opmerking toch zeker geen negatieve opmerkingen.
De werking: wel geen opmerkingen. We gaan hem deze avond voor het eerst inhuldigen.
Zou ik opnieuw kiezen voor deze firma?
Hoogstwaarschijnlijk wel.
Heb geen negatieve ervaringen tot zover!
Daniel

Goede communicatie, doen wat ze beloven. Verzorgde levering, prijs kwaliteit.

Handleiding mocht duidelijker en video handleiding zou deze dagen niet mogen ontbreken.

Chris Marreel

Een van de laatste dagen van 2023 beslist om een IR-Sauna aan te schaffen. Bij de verkoop had men gemeld dat het heel druk was, én de levertermijn dus bijgevolg een beetje lang ging zijn.... Een van de laatste dagen van 2023 beslist om een IR-Sauna aan te schaffen. Bij de verkoop had men gemeld dat het heel druk was, én de levertermijn dus bijgevolg een beetje lang ging zijn. Uiteindelijk alles geleverd gekregen eind maart 2024. De Acherwand laten opsplisten om het boven te kunnen krijgen, én de voorkant uiteen laten halen. Alles was heel goed én super duidelijk hoe alles zelf te monteren. Een beetje handige harry kan dit inderdaad allemaal zelf terug in elkaar steken (wel best met 12 personen doen). Op het eerste gezicht super content van de aankoopt én de kwaliteit.
Alles was goed en grondig verpakt.
Aangekocht model : 165 Valero+

De verkoper nam de tijd voor de uitleg te doen.

wel veel verpakkingsmateriaal over op het einde. Zou het geen goed idee zijn om dat te recupereren ?

Dirk Van Tielen

Intraplus 150 Fysio besteld op 4 februari.
Normaal 12 weken levertijd, na 8 weken reeds geleverd. Top
Intraplus 150 Fysio besteld op 4 februari.
Normaal 12 weken levertijd, na 8 weken reeds geleverd. Top
Ik had een probleem met het aansluiten van de Full Spectrum straler. Contact gehad met de winkel in Antwerpen. Daar kreeg ik Peter aan de lijn. Hij heeft me super en zeer accuraat geholpen. Zelfs op zondag mocht ik hem contacteren of de aansluiting correct was.
Prima dienstverlening!!!
Bedankt, wij zijn super tevreden.

Heldere communicatie

neen

Inge

Fantastische verkoper. Een duidelijke en vooral vriendelijke uitleg gekregen. Het is ondertussen al een jaar geleden dat we een infraroodsauna aankochten, maar de service blijft me bij. Iets waar... Fantastische verkoper. Een duidelijke en vooral vriendelijke uitleg gekregen. Het is ondertussen al een jaar geleden dat we een infraroodsauna aankochten, maar de service blijft me bij. Iets waar veel winkeliers nog iets van kunnen leren ! Bovendien is het de beste aankoop “ever” geweest. Voor geen geld van de wereld zou ik mijn sauna nog willen/kunnen missen.

Super vriendelijke verkoper !!!

Het was even zoekterm vooraleer we de beschrijving vonden om de sauna in elkaar te steken. Misschien kan dat iets duidelijker gecommuniceerd worden ?

Klijnsma

Prachtige sauna voor een goede prijs-kwaliteit verhouding

Transparante prijs, realistische levertermijn, eenvoudige montage

Tijdens levertermijn af en toe een update hoe het order verloopt kan zorgen voor nóg meer transparantie en geïnformeerde klanten

Peter van der Geest

Goede voorlichting. Geen aanbetaling vereist.

Goede service. Telefonisch goed bereikbaar

Betere bevestiging afleverdatum

Cédric

Good contact and quick answers from the client support team. Technical questions answered precisely and promptly!

Range of choices, quality of the products, competitive prices.

Delivery delays